Satelliet ontvangst op Lefkada
#1
Beste Ger,

De uitgebreide informatie op jou site heeft ons geholpen een goede keuze te kunnen omtrent een satellietontvangst op Lefkada.
We hebben het één en ander vanuit Nederland meegenomen, waaronder een schotel van 80 cm, duo lnb en een pakket van Canal Digitaal.
We hebben nu een uitstekende ontvangst van radio en tv op Lefkada.

Met vriendelijke groet,
Klaas
Quote
#2
Fijn om te horen dat het gelukt is Klaas. Ontvang je de Astra-3 ook goed met je Duo-LNB op Lefkada?

Sorry, even off-topic: ik was een paar jaar geleden in Perigiali/Nidri in appartement Achilleas. Ontzettend leuk appartement met een erg leuke en attente eigenaar. Ken je het?

Ger


(19 June 2009, 13:52)Klaas schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Beste Ger,

De uitgebreide informatie op jou site heeft ons geholpen een goede keuze te kunnen omtrent een satellietontvangst op Lefkada.
We hebben het één en ander vanuit Nederland meegenomen, waaronder een schotel van 80 cm, duo lnb en een pakket van Canal Digitaal.
We hebben nu een uitstekende ontvangst van radio en tv op Lefkada.

Met vriendelijke groet,
Klaas
Quote
#3
Welke satreceiver heb je Klaas , gewoon nieuwsgierig hoor Sleepy
djdakman's signatuur
Quote
#4
(20 June 2009, 09:07)djdakman schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Welke satreceiver heb je Klaas , gewoon nieuwsgierig hoor Sleepy

Ik heb een SAB ultimate FTASC meegenomen vanuit Nederland
Quote
#5
Multiquote:Fijn om te horen dat het gelukt is Klaas. Ontvang je de Astra-3 ook goed met je Duo-LNB op Lefkada?

Sorry, even off-topic: ik was een paar jaar geleden in Perigiali/Nidri in appartement Achilleas. Ontzettend leuk appartement met een erg leuke en attente eigenaar. Ken je het?

Ben benieuwd hoe het met 'm gaat; het was toen best al een oude man maar boordenvol energie. Elke dag stond 'ie wel voor de deur om ons vers geplukte vijgen of een lekker drankje aan te bieden. Helaas zie ik het appartement nergens meer bij een Nederlandse touroperator in het pakket........

Ger
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  ASTRA 3B (23.5E) ontvangst ervaringen? panosnl 20 20.473 11 August 2020, 12:14
Laatste bericht: messara
  Naar welke satelliet 'kijkt' mijn schotel? BertE 12 4.038 27 October 2019, 21:42
Laatste bericht: Ger
  satelliet tv nieuwe aanbieder jorgosh 12 6.099 23 December 2017, 20:20
Laatste bericht: Lex Sengers
  Wijzigingen ontvangst Astra-3 satelliet Ger 6 7.394 01 August 2016, 12:16
Laatste bericht: teixo
  BVN Ontvangen via hotbird satelliet pieterv 2 6.093 18 June 2016, 23:26
Laatste bericht: pieterv
  Radio ontvangen via Satelliet vanaf medio januari 2015 Beems 1 6.351 24 December 2014, 18:08
Laatste bericht: Ger
  Wijzigingen ontvangst NL-zenders in Griekenland Ger 8 11.718 05 September 2011, 13:08
Laatste bericht: Arthur
  Astra ontvangst op Samos Wick 33 31.885 18 March 2011, 08:37
Laatste bericht: Wick
  ontvangst sport 1 Wick 28 22.182 30 January 2011, 12:51
Laatste bericht: Ger
  rtl ontvangst Kreta sinta 2 6.960 16 October 2010, 16:01
Laatste bericht: Geisha

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)