Nieuwe rubriek: Griekse taal
#1
Vanaf vandaag is er een rubriek "Griekse taal" toegevoegd aan dit forum. Eigenlijk zag ik het niet zo zitten omdat ik vreesde dat er weinig belangstelling voor zou zijn. Na diverse verzoeken ben ik toch maar overstag gegaan en heb de rubriek bij wijze van proef toegevoegd. Mocht het toch niet aanslaan zal het na een proefperiode weer verwijderd worden.

Omdat ik zelf nog druk aan het leren ben en (nog maar) weinig know-how van de Griekse taal heb ben ik op zoek naar iemand die al wat verder is en zich over deze rubriek zou willen ontfermen of deze zelfs zou willen modereren. Hij/zij kan desgewenst worden toegevoegd aan het forumteam.

Ik hoop met de nieuwe rubriek veel te leren en hoop dat anderen dat ook zo ervaren.

Dus: Kalos Irthate op de Griekse Taal-rubriek van Oríste! - jóuw Griekenland-forum!

Ger

PS: Enkele Grieksetaal-gerelateerde topics uit het forum zijn inmiddels verhuisd naar deze nieuwe rubriek.

Quote
#2
(11 May 2015, 09:16)Lefkas72 schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




(15 December 2010, 09:45)oriste schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Vanaf vandaag is er een rubriek "Griekse taal" toegevoegd aan dit forum. Eigenlijk zag ik het niet zo zitten omdat ik vreesde dat er weinig belangstelling voor zou zijn. Na diverse verzoeken ben ik toch maar overstag gegaan en heb de rubriek bij wijze van proef toegevoegd. Mocht het toch niet aanslaan zal het na een proefperiode weer verwijderd worden.

Omdat ik zelf nog druk aan het leren ben en (nog maar) weinig know-how van de Griekse taal heb ben ik op zoek naar iemand die al wat verder is en zich over deze rubriek zou willen ontfermen of deze zelfs zou willen modereren. Hij/zij kan desgewenst worden toegevoegd aan het forumteam.

Ik hoop met de nieuwe rubriek veel te leren en hoop dat anderen dat ook zo ervaren.

Dus: Kalos Irthate op de Griekse Taal-rubriek van Oríste! - jóuw Griekenland-forum!

Ger

PS: Enkele Grieksetaal-gerelateerde topics uit het forum zijn inmiddels verhuisd naar deze nieuwe rubriek.
can i help with greek language
Quote
#3
Ger ik heb 4 jaar taalles gevolgd in Hasselt. Ik wil er wel regelmatig een blik op werpen. Is wel goed voor me dat ik er weer wat aan doe. Maar je zou een 2e moderator moeten hebben die een native speaker is.
Quote
#4
Hallo Els, dit is een oudere topic uit 2010 waar 'Lefkas72' op reageerde. Hij woont op Lefkada en wil via dit forum Nederlands leren (zie andere topic van hem) en tegelijkertijd leden van dit forum met de Griekse taal helpen.

Maar je hebt wel een punt; een extra moderator met meer kennis van de Griekse taal is inderdaad een idee.......
Quote
#5
Beste Ger, ik geef conversatiecursussen Nieuwgrieks aan volwassenen en het is heel verleidelijk om me voor een extra moderator voor de Griekse taal op te geven want het lijkt me enorm leuk! Helaas is mijn programma lessen en voltijdbaan erg vol. Maar mochten er vragen zijn dan kan je me altijd contacteren, ook per email. Als het goed is heb je dat.
Quote
#6
(11 May 2015, 21:16)Irini45 schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Beste Ger, ik geef conversatiecursussen Nieuwgrieks aan volwassenen en het is heel verleidelijk om me voor een extra moderator voor de Griekse taal op te geven want het lijkt me enorm leuk! Helaas is mijn programma lessen en voltijdbaan erg vol. Maar mochten er vragen zijn dan kan je me altijd contacteren, ook per email. Als het goed is heb je dat.

Bedankt voor je aanbod Irini; daar ga ik zeker gebruik van maken mocht daar aanleiding toe zijn.
Quote
#7
Hallo, ik zoek iemand in Dordrecht of omgeving die mij wil leren Grieks te spreken.

Groeten, Hannie
Quote
#8
(07 November 2015, 13:40)Hannie01 schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Hallo, ik zoek iemand in Dordrecht of omgeving die mij wil leren Grieks te spreken.

Groeten, Hannie

Goedemorgen Hannie, ik zie hierboven in het topic van Irini dat zij les geeft in Papendrecht, misschien is
dat een idee? En volgens mij wordt er ook in Rotterdam bij de Griekse Gemeenschap en/of de Volksuniversiteit
Griekse les gegeven.
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Bio woorden uit de Griekse taal Karidiès 0 657 22 July 2023, 14:58
Laatste bericht: Karidiès
  Griekse taal door Petra en Karides Arthur 11 3.009 18 August 2019, 17:01
Laatste bericht: Karidiès
  Griekse taal voor in de auto EVERDINA 0 1.868 27 January 2017, 18:37
Laatste bericht: EVERDINA
  Griekse taal d.m.v. plaatjes Ger 1 3.153 06 April 2014, 21:44
Laatste bericht: Sophia
  GRIEKSE taal xrissi 17 13.007 08 October 2013, 18:02
Laatste bericht: Imogen
  griekse taal xrissi 13 9.515 03 May 2013, 12:34
Laatste bericht: Cor Nieuw Vennep
  De Griekse taal. Aleko 11 8.097 19 April 2013, 15:58
Laatste bericht: Aleko
  Griekse taal op Twitter en Facebook Karidiès 6 5.215 30 July 2012, 08:06
Laatste bericht: Karidiès
  Η Ελληνικη γλωσσα-De Griekse taal Tana 0 2.177 27 May 2012, 12:32
Laatste bericht: Tana
  Beheersing Griekse taal Tol 25 15.496 26 March 2012, 09:57
Laatste bericht: Nanny

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)