Hier onder een heel verhaal van de burgemeester van Chersonissos waar de meeste klappen vallen.
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid
registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid
meld je dan aan.
Vertaald door google ziet het zo uit.
Wat de burgemeester van Chersonissos vraagt om "zwijnen"
van anatolh.com - 15 maart 2018, 10:36
Trouw aan haar inzet voor de actieve aanwezigheid van gemeentelijke schiereiland gezag gedurende het voorbereidende proces van het wetgevende werk over de kwestie van de huur en ongecontroleerde beweging van drie wielen en vierwielige voertuigen - bekend als "quads", het schiereiland burgemeester John Mastorakis deelgenomen gisteren 's middags tijdens de vergadering van de Kamercommissie voor productie en handel op de verwerking en behandeling van het wetsontwerp van het ministerie van Infrastructuur en vervoer, "transport kwesties Settings".
In de volgende brief, die de burgemeester gepresenteerde rekening van de Commissie, gedetailleerde beelden - de voorstellen van de gemeente op de aanstaande wijziging van de wegenverkeerswet, in het bijzonder kwesties in verband met de "varken" beweging.
Met deze onze brief, gericht aan de permanente Production Trade Commission en om u persoonlijk onder uw aandacht brengen belangrijke kwesties met betrekking tot de aanstaande wijziging van de wegenverkeerswet, in het bijzonder artikel 31 van het desbetreffende wetsontwerp "Transport Onderwerpen Settings", die mits de toevoeging vrij 7 tot artikel 40 van wet 2696/1999 (KDR), als volgt:. 1 in doorsnede, het grote aantal ongevallen die zich hebben voorgedaan in lichte en zware quads tot 125 kubieke NRI beenderen, introduceerde verbod verkeer op verharde wegen en ruimten van artikel 1 van de wegenverkeerswet en bepaalt dat deze wegen mogen de enige verticaal te steken. Het is ook uitgesloten van de bovenstaande bepalingen de circulatie van de bovengenoemde motorfietsen door gehandicapte bestuurders.
Zelfs geplande beslissing uitgifte Minister van Infrastructuur en Transport, waarin kan worden voorzien voor speciale opleiding van motorrijders van deze paragraaf en de voertuigen, outdoor activiteiten, zoals gedefinieerd in streepje (i) f 'en de sub (1 ) en (ii) in het geval g paragraaf 2 van artikel 4 van Verordening 168/2013 van het Europees Parlement en de Raad, is ontworpen voor gebruik op de weg of off-road, de inhoud en de duur, en de gemiddelde De voorwaarden en de procedure voor de certificering van de benodigde extra vaardigheden voor het gebruik van deze voertuigen en alle andere noodzakelijke informatie voor deze vormen van onderwijs.
Paragraaf 2 bepaalt dat in het geval van motorfietsen of lease-auto's aan een persoon die niet over de vereiste vergunning vereist zowel de verhuurder en de huurder en de bestuurder, indien deze heeft ook het juiste rijbewijs EUR 1.000 prima. In geval van recidive een boete van 2.000 euro en verbeurdverklaring van de motorfiets of voertuig. Een inbeslagnameprotocol wordt voorbereid voor de inbeslagname door het bevoegde orgaan. In beslag genomen kan worden gegeven aan diensten of geveild door evenredige toepassing van de bepalingen van de KEDE. Bij besluit van de ministers van Financiën en Infrastructuur en Vervoer kunnen alle aspecten en details van de handhaving van de confiscatie ingesteld, het verlenen van diensten en het veilingproces.
Het probleem van de huur en ongecontroleerde bewegingen van zowel drie wielen of op vier wielen scooters beneden 50 cc en driewielige en vierwielige motorfietsen van meer dan 50 cc. bekende "pig" is tijdloos zorg onze gemeente en in het bijzonder de voormalige "Kapodistrian" Malia gemeenten Chersonissos Gouves en nu overeenkomstige gelijknamige gemeentelijke afdelingen van onze gemeente en de "kallikrateio" Gemeente van Chersonissos, gezien het feit dat hun lease en circulatie het wegennet brengt ernstige problemen voor de veiligheid van andere weggebruikers, bewoners, bezoekers en toeristen, voetgangers en non.
In het bijzonder, in aanvulling op tientallen publicaties in de lokale pers, rally's en protesten van de bewoners en het opnemen van ongevallen, zelfs fataal, van het gebruik en de circulatie en query in de Tweede Kamer over de kwestie van de huur en de verkoop van de "varken" Chersonissos gemeenteraad heeft de nr. 488/2012 reglementair besluit over "Algemene voorwaarden van de werking motor / fietsverhuur bedrijven en motorfietsen van meer dan 50 cc en andere apparaten op drie wielen en te wegvoertuigen in de gemeente Hersonissos ".(TABG: V4SOOIM-KY4), die probeerde om het probleem van de huur en ongecontroleerde beweging van drie wielen en vierwielige voertuigen ( "varken") op te lossen, wat resulteert aan de ene kant van de onjuiste toepassing van de wetgeving met betrekking tot licentie-fietsverhuur winkels en motorfietsen en anderzijds door het laten gedachteloze groot aantal wielen 3 en 4 wielen scooters en motorfietsen in onze gemeente administratieve grenzen, waardoor een explosieve en gevaarlijke situatie tegen Christus s, bewoners en bezoekers die de wegen, trottoirs en openbare ruimtes van de gemeente gebruiken.
Deze slopende situatie wordt veroorzaakt door: 1). De zeer grote aantal 3-wiel en 4-wheel "varken", die worden verhuurd aan buitenlandse bezoekers en op de weg van onze gemeente. 2). Het bestaande slechte wegennet en de problematische geometrische kenmerken van de wegen van de gemeente. 3). De afwezigheid van een stadsplan en stadsplanning in de meeste delen van de gemeente. 4). De niet-opening van de geplande wegen van stedenbouwkundige plannen in gebieden waar sprake is van (de afwikkeling van Stalis en de stad van Chersonissos) 5). Het huren van deze voertuigen aan jonge veelal buitenlandse chauffeurs, van wie de meesten missen rijbewijs en rijervaring voor deze voertuigen, die vaak het rijden onder invloed van alcohol, gebruik van deze voertuigen in het belang van het spel, nacht - dag, concurreren in groepen en het uitvoeren van geïmproviseerde races. Het creëren van veel lawaai, verstrooien paniek tijdens het transport, het omzeilen van de bepalingen van de wegenverkeerswet en het verstoren van de veiligheid van het vervoer. 6). Ongecontroleerde en illegale bezetting van trottoirs en gemeentelijke wegen en parkeren van voertuigen buiten de hotels, waar de chauffeurs wonen en rond de gezondheid van winkels waar samenkomen (bars, cafés, enz.), Wat resulteert in "gewurgd" het circulatie. 7). Het bijzonder hoge aantal voetgangers op straat en andere gemeenschappelijke ruimtes in de toeristische gebieden van onze gemeente. Ongecontroleerde en illegale bezetting van trottoirs en gemeentelijke wegen en parkeren van voertuigen buiten de hotels, waar de chauffeurs wonen en rond de gezondheid van winkels waar samenkomen (bars, cafés, enz.), Wat resulteert in "gewurgd" het circulatie. 7). Het bijzonder hoge aantal voetgangers op straat en andere gemeenschappelijke ruimtes in de toeristische gebieden van onze gemeente. Ongecontroleerde en illegale bezetting van trottoirs en gemeentelijke wegen en parkeren van voertuigen buiten de hotels, waar de chauffeurs wonen en rond de gezondheid van winkels waar samenkomen (bars, cafés, enz.), Wat resulteert in "gewurgd" het circulatie. 7). Het bijzonder hoge aantal voetgangers op straat en andere gemeenschappelijke ruimtes in de toeristische gebieden van onze gemeente.
Dagelijks in gevaar brengen de veilige verplaatsing van bewoners en vakantiegangers van Chersonissos en van de voertuigen, met de verstoring van de basiselementen van de leefruimte (straten en trottoirs), wat resulteert in gewijzigde en wordt het vrijwel onmogelijk en tot intrekking hun gebruik, voor bewoners en bezoekers, die de veilige circulatie en het gebruik van wegen en trottoirs berooft. De draagkracht van de regio (natuurlijke rijkdommen, infrastructuur, enz.) Is achterhaald en is omgekeerd, met de concentratie en de ontwikkeling van toeristische activiteiten in krap en ongecontroleerde bewegingen van deze voertuigen hebben schadelijke bijwerkingen en veroorzaakt ernstige problemen in de natuurlijke en antropogene milieu. Zoals hierboven vermeld, met het bovenstaande nummer geen. 488/2012 reglementair besluit Peninsula gemeenteraad (TABG: V4SOOIM-KY4), geprobeerd om het probleem van de huur en ongecontroleerde beweging van drie wielen en vierwielige voertuigen ( "varken") op te lossen, de vaststelling van de voorwaarden van operationele lease-activiteiten : (a) bromfietsen van minder dan 50cc (waarvoor de gemeente de exclusieve bevoegdheid heeft om een exploitatievergunning af te geven), en (b). motorfietsen dan 50 cc, waarvoor volgens de CMD 16598/2010 (B Gazette 2189), de afgifte terwijl de EOT door toediening uit specifieke signaal, maar in artikel 3 van genoemde CMD 16598 / 2010 is er een overeenkomst van de betrokken gemeente voor de installatie van het bedrijf in een bepaald gebied en voor het maximaal toegestane aantal motorfietsen.
Het doel van deze regelgeving beslissing was en is om de persoonlijkheid van de burgers, bewoners en bezoekers en in het algemeen van de weggebruikers en de openbare ruimtes van het grondgebied van Chersonissos die is ontworpen om te beschermen en te verdedigen het algemeen belang te beschermen en dit is omdat: 1). De bescherming van de burgers en privaatrechtelijke belang van de geestelijke gezondheid en de fysieke integriteit gewaarborgd door het bestaande wettelijke kader. 2). Artikel 57 van de Privacy Act bevat het recht op persoonlijkheid. Het menselijk recht op een gezonde en evenwichtige omgeving te ervaren is een voorwaarde voor de vrije ontplooiing van zijn persoonlijkheid. Het recht op persoonlijkheid vloeit voort uit het recht om gemeenschappelijke dingen te gebruiken. 3). Volgens de artikelen 966, 967, 968 A, De wegen (alle soorten wegen om het publiek te dienen), trottoirs en pleinen zijn voor iedereen hetzelfde. 4). Omgeving is de leefruimte waar de persoonlijkheid zich ontwikkelt. Het gebruik van de leefruimte mag geen afbreuk doen aan het recht om de ander te gebruiken. De geluidsemissie, met name oorverdovend, heeft invloed op de fysieke en mentale gezondheid van personen. 5). Volgens de artikelen 2 en 24 van de Grondwet (1975, 1986, 2001) is er een claim voor de bescherming van elk element van de leefruimte dat nodig is voor de vrije ontwikkeling van de persoonlijkheid. Het recht om gemeenschappelijke ruimtes te gebruiken, is een manifestatie van het recht op persoonlijkheid. 6). Degradatie van de omgeving is een probleem dat de gezonde ontwikkeling van persoonlijkheid voorkomt,
Ze zeiden geen 488/2012 reglementair besluit gemeenteraad Peninsula (SAA: V4SOOIM-KY4). Werd geannuleerd, in de motorfiets verhuur winkels dan 50 cc. . En met betrekking tot de beperkingen en avondklok, het geen 217/2013 besluit van de secretaris gedecentraliseerd bestuur van Kreta, niet verworpen door een meerderheid verder en bracht -vanaf de gemeente Chersonissos - beroep tegen dit besluit van de secretaris-generaal .A.D. Kreta, in de motorfiets verhuur winkels dan 50 cc. .. En met betrekking tot de beperkingen en avondklok, de nummer 1 van het besluit van 4 / 2013/06/20 Notulen van de Bijzondere Commissie van artikel 152 van wet 3463/2006 (lokale competentie Prefecturen Heraklion - Lassithi) gedecentraliseerd bestuur Kreta, op de grond in de gemeente Chersonissos is niet bevoegde vergunningverlenende motorfiets verhuur van winkels meer dan 50 cc., en werd unaniem in de gemeente verantwoordelijk is voor de motor verhuur slaat tot 50 cc geaccepteerd. Tegen die van nr. 1 van Beschikking No. 4 / 2013/06/20 Notulen van de Bijzondere Commissie van artikel 152 van de wet. 3463/2006 heeft gebracht van het aantal nr. 3767/2013 verzoek tot annulering van de gemeente Chersonissos, op de die voor de deken van de Raad van State werd besproken na de verdaging op 28-11-2017.
Verder alinea ST14.5 aangenomen eenWet 4254/2014 (GG A 85 / 2014/04/07) de minimumhoogte het gehalte driewielige en vierwielige voertuigen die worden gehuurd van de motorfiets verhuurbedrijf dan 50 cc bepaald -in aandeel van 20% de totale capaciteit van elk bedrijf - en het recht krijgen om de gemeente om het maximale percentage van dergelijke voertuigen vast te stellen, met het oog op de woonomgeving, de veiligheid van voetgangers te beschermen en als gevolg van specifieke lokale omstandigheden. In wezen, deze bepaling bevestigde de juistheid en de rechtmatigheid van de hierboven nr. 488/2012 reglementair besluit gemeenteraad Schiereiland, die, toen en in de uitvoering van deze wettelijke regeling, de nr. 244/2014 een lokaal reglementair besluit (DBA DEMOCHIM-L04),
Ondanks deze inspanningen (versie relevante regelgevende beslissing gemeenteraad schiereiland) en ondanks de bovengenoemde wet, de hierboven beschreven problemen worden veroorzaakt door de ongecontroleerde inhuren en de beweging van de drie wielen en vierwielige voertuigen ( "pig") in de toeristische gebieden de gemeente Chersonissos, blijven aanhouden en zijn een "plaag" van de gemeente Chersonissos.
Hierbij bieden wij blij met de poging om het probleem van de huur en de verkoop van dergelijke voertuigen ( "pig") op te lossen - zoals hierboven besproken - die probeerde om artikel 31 van het wetsontwerp van het ministerie van Infrastructuur en Vervoer op "Instellingen Transport Topics," in op voorwaarde dat de toevoeging vrijdag 7 tot en met artikel 40 van de wet. 2696/1999 (KDR), Waarbij verboden voor het rijden op asfaltwegen en ruimten van artikel 1 van de factuur en alleen toegestaan om verticaal dwars door de straten van deze lichte en zware quads als outdoor-activiteiten als omschreven in streepje (i ) van de zaak en f sub (i) en (ii) in het geval g paragraaf 2 van artikel 4 van Verordening 168/2013 van het Europees Parlement en de Raad, is ontworpen voor gebruik op de weg of een dafous.
Wij achten het noodzakelijk om de voorwaarden specialiseren "light" en "zware" quads en worden opgenomen in de ban als bromfietsen onder de 50 cc (het in licentie geven van de leasemaatschappijen is de exclusieve verantwoordelijkheid van de gemeente) en de driewielers en quads meer dan 50 cc, waarvoor volgens de CMD 16598/2010 (B Gazette 2189), de afgifte terwijl de EOT door toediening uit specifieke signaal, maar in artikel 3 van genoemde CMD 16598 / 2010 is voorzien de toestemming van de betrokken gemeente voor de installatie van het bedrijf in een bepaald gebied en het maximaal toegestane aantal motorfietsen.
Bovendien zijn wij van mening dat het verbod op het verkeer van deze voertuigen op verharde wegen, zonder verboden en lease hen zal niet fundamenteel oplossen definitief het probleem en dit omdat omzeiling van dat verbod, is marge in de zin dat, indien toegestaan om te worden verhuurd winkel, gelegen in het dorp en een asfaltweg, zal onvermijdelijk gebruik moeten maken van verharde wegen te maken voor de overgang naar niet-verharde wegen. Zo zal er echter een excuus voor de huurders, maar ook voor huurders - handleidingen voor het gebruik en de circulatie op verharde wegen en ineffectief de voorgestelde wetgeving.
Verder, met betrekking tot de geplande - dezelfde bepaling in artikel 31 van die wet ontwerp - boetes etc. Administratieve sancties in het geval van een gehuurde motorfiets of voertuig aan een persoon die niet over de vereiste vergunning beschikt, enz., Wij zijn van mening dat we moeten maken bepaling die - op de huur van deze voertuigen leases en relevante gesprekken - schending van certificaten die door de bevoegde politie getrokken - het moet het aantal credit Carr verschijnen Laat de huurder teneinde mogelijk te maken en de betaling van die overeenkomstig de bovengenoemde fijne vergemakkelijken.
Wij staan tot uw beschikking voor verdere verduidelijking van de bovenstaande suggesties.
Met vriendelijke groeten
De burgemeester van Chersonissos
Ioannis Mastorakis