Oríste! - jóuw Griekenland forum
voorstellen - Afdrukversie

+- Oríste! - jóuw Griekenland forum (https://www.wageral.nl/oriste)
+-- Forum: Το καφενείον- Het Griekse praathoekje (https://www.wageral.nl/oriste/forumdisplay.php?fid=46)
+--- Forum: Het kafeneion - Schuif gezellig aan in ons Griekse dorpscaféetje (https://www.wageral.nl/oriste/forumdisplay.php?fid=14)
+--- Discussie: voorstellen (/showthread.php?tid=1250)



voorstellen - Arthur - 24 July 2011

Zoals de meesten weten ben ik iemand die geheel open is, iedereen weet waar ik woon, zeg en schrijf wat ik denk, er komen nu heel veel nieuwe leden bij met een pseudoniem omdat hun echte naam al bezet is, zou wel leuk zijn als iedereen (behalve die iets te verbergen hebben) gewoon met zijn eigen naam het bericht afsluit, hoeven we ook niet een cybernaam te verwelkomen.
grz van Arthur die nu wel terug wil gezien de temp hier.



RE: voorstellen - Koukla - 24 July 2011

Het is toch heel gebruikelijk op fora dat mensen een nickname gebruiken Arthur, of dacht je dat ik in het echte leven ook Koukla heette Tongue
Ik hoef niet zonodig met m'n hele hachie op het internet te staan hoor, vind het prima zo. In een virtuele wereld hoort wat mij betreft ook een virtuele naam, al was het maar voor m'n veiligheid. Maar het staat natuurlijk eenieder vrij om zij wel open en bloot te presenteren Angel


RE: voorstellen - Arthur - 24 July 2011

Dus jij zet never nooit je eigen naam onder een bericht, ik snap alleen niet welke veiligheid je bedoelt, ben je bang dat iemand ontdenkt dat je Griekofiel bentBlush


RE: voorstellen - Koukla - 24 July 2011

Ik denk dat het een persoonlijke keuze is die ieder voor zich zélf mag maken. Dus wil je met naam en toenaam op het www dan mag dat, prefereer je een nickname is dat ook prima. Vrijheid, blijheid, toch?

Afzender: Koukla die in het echte leven misschien wel Mia Jansen uit Almelo-Zuid heet.
Laat ik het maar bij Koukla houden Big Grin


RE: voorstellen - Angeliki - 24 July 2011

Ik zie ook geen probleem in een nickname, ook al heb ik dan niets te verbergen.....Huh Snap niet zo goed Arthur, wat je hiermee wil?


RE: voorstellen - Arthur - 24 July 2011

Als ik iemand aanspreek (schrijf) is het net of dat ik tegen een muur praat en niet tegen en persoon.Dus ik wil hier niets mee.



RE: voorstellen - Maria - 24 July 2011

Arthur, ook jouw naam kan een nick zijn. Op het www weet je nu eenmaal niet of Jantje in het echt ook Jantje heet, Marietje, Marietje en Pietje, Pietje, Arthur, Arthur en of Maria wel echt Maria is :).

Juist waar het duidelijk om nicks gaat weet je waar je aan toe bent.


RE: voorstellen - henny - 25 July 2011

Ha Arthur, Je hebt vast niet het idee dat je tegen een muur praat, anders zat je hier niet en reageer je niet. Juist het feit dat je NIET herkenbaar bent geeft een goed gevoel. Anders mail ik wel met vrienden. Dat houdt echter niet in dat je niet jezelf kunt zijn. Dus ik denk dat je het probleem wat te groot maakt. Doe gewoon lekker mee Jij als Arthur, heel herkenbaar en ik als Henny 500 ( vijfhonderste lid) Groetjes.


RE: voorstellen - ien - 25 July 2011

Ik schrijf ook onder een andere naam, dat deed ik "gelukkig" ook altijd op "prikbord Zakynthos". (onder een bijzondere nickname)
Daar gaf ik mensen tips over mooie plekjes, hotels en appartementen, goed eten, autoverhuur etc.
Wij zijn in ons vakantiecomplex regelmatig in contact gekomen met mensen die vertelden dat ze zo blij waren met al die tips.
Ik heb één keer tegen iemand gezegd dat die berichten van mij afkwamen. Daarna NOOIT meer.
Als ik dat onder mijn eigen naam had gedaan had ik geen moment rustig aan het zwembad kunnen zitten. Dat weet ik zeker.
Vandaar!!
groetjes Ien (afkorting :))