Oríste! - jóuw Griekenland forum
New music release - Afdrukversie

+- Oríste! - jóuw Griekenland forum (https://www.wageral.nl/oriste)
+-- Forum: Het relaxhoekje ( Griekse Muziek - Films - Series - TV-programma's - Literatuur - Reisverhalen - Internet ) (https://www.wageral.nl/oriste/forumdisplay.php?fid=41)
+--- Forum: Griekse Muziek / Amusement / Uitgaan (https://www.wageral.nl/oriste/forumdisplay.php?fid=39)
+--- Discussie: New music release (/showthread.php?tid=1261)



New music release - Aleko - 26 July 2011

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






@Ger.Die studio 52 is misschien ook wel de linkenpagina waard.


RE: New music release - Ger - 26 July 2011

(26 July 2011, 17:22)Aleko schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




@Ger.Die studio 52 is misschien ook wel de linkenpagina waard.

Bedankt voor de tip Aleko; hij staat er inmiddels bij up
Ger




RE: New music release - Yiannakis - 30 July 2011

Hallo,

heeft iemand daar ooit al eens iets besteld?
Prijs is bijna te mooi om waar te zijn..........of niet.
Ben benieuwd,

Yi


RE: New music release - Aleko - 31 July 2011

Ja, ik.Daarom sta ik ook op hun mailing list.


RE: New music release - Patrick - 31 July 2011

De prijzen zijn inderdaad bijna te mooi om waar te zijn.


RE: New music release - albert - 31 July 2011

Ik heb gisteren de CD van George Dalaras besteld 6 stuks 14.95 verzendkosten 6.45 en betaald. Volgens de berichten is hij verstuurd. Ik hoop hem deze week binnen tekrijgen Albert


RE: New music release - Frits - 03 August 2011

Ik heb hier al regelmatig CD's besteld (en ontvangen) van Basis, Ioannidis, Alexiou en Malamas. de prijzen zijn inderdaad interessant.Soms duurt het wat langer (een week of twee), maar ik heb altijd nog ontvangen wat ik had besteld.
Als je vind dat de bestelling wat lang duurt, dan kun je beter even bellen, want via de mail schiet het niet zo op. Ze spreken Engels.


RE: New music release - ien - 06 August 2011

Controle:
Albert heb je de cd van Dalaras al binnen?
Als dat zo is dan durf ik hem ook te bestellen.



RE: New music release - albert - 06 August 2011

Ik heb vandaag bericht gekregen dat hij verstuurd ia dat duurt ongeveer 9 dagen van uit Griekenland. Zodra ik hem heb zal ik het berichten. Maar eerst gaan we maandag op vakantie naar Pilion tot over 14 dagen. Groet Albert


RE: New music release - nik - 06 August 2011

heb vorige maandag dalaras rouvas en top 2011 bestelt via musical schop gr en donderdag waren ze er al voor de 3 cd heb ik 7 euro postkostmoeten betalen


RE: New music release - ien - 07 August 2011

Albert, alvast een mooie vakantie gewenst, veel plezier en lekker genieten!!! De c.d.'s zullen er wel liggen als je weer thuis bent.

Nik, 7 euro valt wel mee (vind ik) voor 3 c.d.'s. Veel luisterplezier!!!!!
sirtaki




RE: New music release - Leo en Sonja - 07 August 2011

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Hallo prikkers hier is een leuke site waar je muziek voor niets kan downloaden,het is simpel en snel,je kan er bijna alle griekse muziek downloaden,het enige nadeel is dat je geen album kan downloaden,en voor de rest is het gewoon heeeeeeeeeeeeel veilig,ik gebruik hem al een jaar zonder problemen,ik zou zeggen probeer het eens en je zal zien dat je er veel plezier aan kan beleven,zeker als het voor ons allen om griekse artiesten gaat.
Groet van Sonja.sirtaki


RE: New music release - albert - 23 August 2011

Ik had in Griekenland de CD Georges Dalaras besteld en correct ontvangen. Deze cd 14.95 en 6.40 portokosten is geweldig. en dat voor 6 cd/ groet Albert


RE: New music release - Imogen - 25 August 2011

(07 August 2011, 11:29)Leo en Sonja. schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Hallo prikkers hier is een leuke site waar je muziek voor niets kan downloaden,het is simpel en snel,je kan er bijna alle griekse muziek downloaden,het enige nadeel is dat je geen album kan downloaden,en voor de rest is het gewoon heeeeeeeeeeeeel veilig,ik gebruik hem al een jaar zonder problemen,ik zou zeggen probeer het eens en je zal zien dat je er veel plezier aan kan beleven,zeker als het voor ons allen om griekse artiesten gaat.
Groet van Sonja.sirtaki

Bij mij werkt het proggie niet. Krijg er niets uit, schijnt niets van te herkennen van welke zanger dan ook. Kan aan mij liggen. Er is een link naar VK.com maar dat is enkelt op uitnodiging.

Imogen zwaaivlag