Oríste! - jóuw Griekenland forum
Fotoimpressie Griekenland van de eilanden Ithakí & Kefaloniá - Afdrukversie

+- Oríste! - jóuw Griekenland forum (https://www.wageral.nl/oriste)
+-- Forum: Het relaxhoekje ( Griekse Muziek - Films - Series - TV-programma's - Literatuur - Reisverhalen - Internet ) (https://www.wageral.nl/oriste/forumdisplay.php?fid=41)
+--- Forum: Reisverhalen - foto/videoverslagen/impressies - ervaringen - (vakantie)tips - favoriete plekjes (https://www.wageral.nl/oriste/forumdisplay.php?fid=45)
+--- Discussie: Fotoimpressie Griekenland van de eilanden Ithakí & Kefaloniá (/showthread.php?tid=1273)



Fotoimpressie Griekenland van de eilanden Ithakí & Kefaloniá - Cynthia - 02 August 2011

Voor degene die alvast in de vakantiestemming wil komen hierbij de link naar mijn webalbum Ithakí & Kefaloniá.


Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




&authkey=Gv1sRgCNXN9eLpoqyeHg&feat=directlink






RE: Fotoimpressie Griekenland van de eilanden Ithakí & Kefaloniá - Rolf - 02 August 2011

Cynthia,

Wat een prachtige foto's. Bij het zien van deze foto's komen de herinnering aan onze vakantie van vorig jaar op Ithakí & Kefaloniá weer terug. Mijn vriendin en ik waren zeer onder de indruk van deze beide eilanden. Ik zou er zo weer naar terug willen. Ondanks onze goede ervaringen hebben we toch weer voor andere bestemmingen gekozen. De keuze is gevallen op Chios en Lesbos. We hopen dat deze eilanden ons net zo goed bevallen.


RE: Fotoimpressie Griekenland van de eilanden Ithakí & Kefaloniá - Cynthia - 02 August 2011

Hoi Rolf,

Bedankt voor je reactie. Ook ik heb van deze eilanden genoten. Ithakí kende ik nog niet en op Kefaloniá was ik voor het laatst in 1999 geweest.

Lesbos en Chios zijn weer twee hele verschillende eilanden. Lesbos is groot en zeer veelzijdig. Van Chios kan mij vooral de mooie mastiekdorpjes herinneren.

Groetjes,
Cynthia


RE: Fotoimpressie Griekenland van de eilanden Ithakí & Kefaloniá - greece67 - 02 August 2011

Mooie foto's weer Cynthiagreeksmiley2. Nu moet ik nog even wachten op de film;). Kefalonia ziet er ook leuk uit. Weet nu al niet meer wat ik moet kiezen voor volgend jaar, weer naar Lesbos, Karpathos, Thassos of Kefaloniadizzy Gelukkig hebben we nog evenBig Grin

groetjes Anous


RE: Fotoimpressie Griekenland van de eilanden Ithakí & Kefaloniá - Angeliki - 02 August 2011

Prachtig up!


RE: Fotoimpressie Griekenland van de eilanden Ithakí & Kefaloniá - ger64 - 02 August 2011

en alweer super foto s

groeten ger


RE: Fotoimpressie Griekenland van de eilanden Ithakí & Kefaloniá - albert - 02 August 2011

Ik heb met veel plezier de foto,s bekeken. Het heeft wat weg van het eiland Lefkas. We hopen er toch ook wel eens te komen maar eerst dit jaar Pilion Bedankt. Albert


RE: Fotoimpressie Griekenland van de eilanden Ithakí & Kefaloniá - xenga - 02 August 2011

In 2008 hebben wij onze vakantie op Kefalonia gevierd (Sami) met een uitstapje naar Ithaki. Heel erg leuk om de foto's te bekijken, want het roept weer heel goede herinneringen op aan dit mooie eiland. En het frapante is dat er menige foto's tussen zitten, die bijna exact hetzelfde zijn als die wij destijds gemaakt hebben. Super mooie foto's van dit schitterende eiland en Kefalonia behoort tot nu toe tot onze favoriete top 3 eilanden. De andere twee ? Kithira en Chios. En we hebben nog zoveel te gaan .................

Pieter


RE: Fotoimpressie Griekenland van de eilanden Ithakí & Kefaloniá - ien - 02 August 2011

Wat een mooie foto's Cynthia, prachtig!!!!
Zoals Albert ook al schreef, het heeft wat weg van Lefkas.
Volgend jaar willen we eigenlijk 1x naar Zakynthos (natuurlijk) en 1x naar Parga maar na het zien van Cynthia's foto's
gaan we toch maar weer eens overleggen.
Nogmaals bedankt voor de foto's het heeft indruk gemaakt!!!



RE: Fotoimpressie Griekenland van de eilanden Ithakí & Kefaloniá - Yaniz - 03 August 2011

(02 August 2011, 15:06)greece67 schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Mooie foto's weer Cynthiagreeksmiley2. Nu moet ik nog even wachten op de film;). Kefalonia ziet er ook leuk uit. Weet nu al niet meer wat ik moet kiezen voor volgend jaar, weer naar Lesbos, Karpathos, Thassos of Kefaloniadizzy Gelukkig hebben we nog evenBig Grin

groetjes Anous
Als, als ik je een aanbeveling mag doen, ga dan eens naar Lesbos. Het is een prachtig eiland en eigenlijk nog niet zo druk. Ga zelf er voor de twaalfde keer naar toe. Lesbos is het derde grootste eiland van Griekenland.
De omgeving van Molyvos is een stuk drukker dan het havenplaatsje Skala Kallonis waar het rustiger is.




RE: Fotoimpressie Griekenland van de eilanden Ithakí & Kefaloniá - greece67 - 03 August 2011

(03 August 2011, 07:18)Yaniz schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




(02 August 2011, 15:06)greece67 schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Mooie foto's weer Cynthiagreeksmiley2. Nu moet ik nog even wachten op de film;). Kefalonia ziet er ook leuk uit. Weet nu al niet meer wat ik moet kiezen voor volgend jaar, weer naar Lesbos, Karpathos, Thassos of Kefaloniadizzy Gelukkig hebben we nog evenBig Grin

groetjes Anous
Als, als ik je een aanbeveling mag doen, ga dan eens naar Lesbos. Het is een prachtig eiland en eigenlijk nog niet zo druk. Ga zelf er voor de twaalfde keer naar toe. Lesbos is het derde grootste eiland van Griekenland.
De omgeving van Molyvos is een stuk drukker dan het havenplaatsje Skala Kallonis waar het rustiger is.

Hi Yaniz,
Wij zijn dit jaar bijna 3 weken op Lesbos geweest. :) Wij zaten in Petra en het is ons zeer goed bevallen en zeker voor herhaling vatbaar. In september gaan we nog een weekje naar Parga, één van onze favoriete plekjes. Daarna ga ik mij weer orienteren op volgend jaarlovegreece. Ben er zeker nog niet uit wat het moet gaan worden, maar dat is een luxe probleem! Dus heb je nog tips, ze zijn van harte welkom.
groetjes Anoushka