Oríste! - jóuw Griekenland forum
Waar ben ik? - Afdrukversie

+- Oríste! - jóuw Griekenland forum (https://www.wageral.nl/oriste)
+-- Forum: Το καφενείον- Het Griekse praathoekje (https://www.wageral.nl/oriste/forumdisplay.php?fid=46)
+--- Forum: Het raad- en puzzelhoekje (https://www.wageral.nl/oriste/forumdisplay.php?fid=51)
+--- Discussie: Waar ben ik? (/showthread.php?tid=1457)



Waar ben ik? - Corry - 08 November 2011

Waar staan deze paalwoningen? Vrij uniek in Griekenland. En bijzonder om te zien, omgeving was ook heel apart.

[Afbeelding: 15flpix.jpg]



RE: Waar ben ik? - Markos - 09 November 2011

Is dit toevallig niet in Kastoria?


RE: Waar ben ik? - aginouli - 09 November 2011

Een gok...Mesologhi?
Ik ben er nooit geweest, wel er langs gereden Maar heb gehoord dat daar de huizen op palen staan.


RE: Waar ben ik? - prasoudi - 09 November 2011

Ik denk net als Aginouli dat het in de buurt van Messolonghi is, alhoewel ik mij de "Messolonghi Lagoon wetlands" daar toch anders herinner.


RE: Waar ben ik? - Corry - 09 November 2011

Het is inderdaad vlak bij Mesolonghi, in Tourlida. Ik vond het heel bijzonder om te zien. Maar nog aparter was het tafereel aan de strekdam die naar Tourlida leidt. Daar worden door hele busladingen Grieken (vooral ouderen) modderbaden genomen. Zie hieronder het blogartikel van ons bezoek aan die regio:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.








RE: Waar ben ik? - Patrick - 10 November 2011

(09 November 2011, 22:00)Corry schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Het is inderdaad vlak bij Mesolonghi, in Tourlida. Ik vond het heel bijzonder om te zien. Maar nog aparter was het tafereel aan de strekdam die naar Tourlida leidt. Daar worden door hele busladingen Grieken (vooral ouderen) modderbaden genomen. Zie hieronder het blogartikel van ons bezoek aan die regio:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Van modderbaden gesproken: deze beelden zijn nabij Nafplio

[Afbeelding: zmebsx.jpg]

[Afbeelding: mm4r4n.jpg]



RE: Waar ben ik? - Corry - 20 November 2011

Leuk! Zelf ook meegedaan? ;)

Ik was al vaker in omgeving Nafplio maar heb het niet gezien. Is dit richting zuiden?


RE: Waar ben ik? - Patrick - 20 November 2011

(20 November 2011, 00:53)Corry schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Leuk! Zelf ook meegedaan? ;)

Ik was al vaker in omgeving Nafplio maar heb het niet gezien. Is dit richting zuiden?

Is tussen Nafplio en Nea Kios, net voorbij de Kitesurf club.

Enneuhh, zelf meegedaan? Neen. :)