![]() |
Naar Rhodos - Afdrukversie +- Oríste! - jóuw Griekenland forum (https://www.wageral.nl/oriste) +-- Forum: Το καφενείον- Het Griekse praathoekje (https://www.wageral.nl/oriste/forumdisplay.php?fid=46) +--- Forum: Het kafeneion - Schuif gezellig aan in ons Griekse dorpscaféetje (https://www.wageral.nl/oriste/forumdisplay.php?fid=14) +--- Discussie: Naar Rhodos (/showthread.php?tid=156) |
Naar Rhodos - Choreftis - 26 September 2009 Beste forumgebruikers, Nog 3 maal slapen en dan vertrekken wij nog eens naar Rhodos, we kijken er ten volle naar uit ![]() ![]() En Harm, gingen jullie daar ook niet heen rond deze tijd? ![]() Grts, Choreftis RE: Naar Rhodos - Ger - 26 September 2009 Alvast een heel fijne vakantie gewenst Choreftis. Geniet lekker van het mooie Rhodos en kom gezond én uitgerust weer terug. Kalos taxidi Ger RE: Naar Rhodos - Choreftis - 27 September 2009 (26 September 2009, 20:24)Ger schreef: Bedankt ![]() Wat dat genieten betreft zal wel lukken ![]() ![]() Choreftis. RE: Naar Rhodos - Yorgos - 27 September 2009 Fijne tijd op Rhodos Choreftis! Heb gisteren nog een mooie reportage gezien op Phoenix-tv. Dat ging over Rhodos maar ook op het nabij gelegen eilandje Symi. Ben je daar ook al eens geweest vanuit Rhodos? RE: Naar Rhodos - Choreftis - 27 September 2009 (27 September 2009, 09:43)Yorgos schreef: Dank je Yorgos, En ja we hebben Symi al gedaan, ook mooi, maar maakt niet uit hoor, we vervelen ons niet gemakkelijk. Choreftis. RE: Naar Rhodos - djdakman - 27 September 2009 Heel veel plezier op het eiland waar wij elk jaar komen , een goede keuze Rhodos ,je zult je echt niet vervelen ![]() André RE: Naar Rhodos - Choreftis - 28 September 2009 (27 September 2009, 19:59)djdakman schreef: Dank je André, Vervelen doen we niet dikwijls in verlof, alhoewel het nu de vijfde keer is kijk ik er weer naar uit om door de oude stad te kuieren. Jean-Pierre. RE: Naar Rhodos - djdakman - 28 September 2009 Tja heerlijk kuieren door de oude stad , ik heb nou al heimwee en we zijn pas een week of zes terug ![]() ![]() RE: Naar Rhodos - harm - 17 October 2009 hallo Choreftis sorry dat ik nu pas antwoord (bad excuus, druk druk druk) wij gingen inderdaad op 1 Oktober en heebn een heerlijke vakantie gehad en ook weer heerlijk door de oude stad gekuierd daar ook even naar mijn kapper geweest (deze had me al gemist dit jaar) geweldig zoals je daar nog echt klant ben en dat voor maar 12 euro helaas door de drukte maar 1 week dit jaar maar was wel een lustrum 20x Rhodos en het blijft geweldig ik hoop hier toch meer te kunnen posten ondanks de drukte gr. Harm RE: Naar Rhodos - Choreftis - 17 October 2009 (17 October 2009, 00:52)harm schreef: ![]() En wat moeten we blijven herhalen, leuke plaats, leuke oude stad, lekker eten en drinken en heel vriendelijke mensen en dit zelfs eind seizoen en ook na de vijfde maal. Zijn weer 2 maal “katsikaki” (jonge geit) gaan eten in Psintos, en moeten beiden nu op beetje dieet gezet worden, niet alleen van de geit hoor….. ![]() En hebben ook bijna moeten zweren dat we volgend jaar terugkomen. We zijn ook de nieuwe waterdam gaan bekijken, tussen Lardos en Laerma, dat zal voor Rhodos goed zijn als die helemaal klaar gaat zijn. Zo, forumgebruikers (sters) lezers en lezeressen, ga nu stoppen want mijn hersenen zijn nog niet aan het Belgisch ritme gewoon. ![]() Grts allemaal, ![]() Choreftis. Ps: Aan Harm, je moet je niet excuseren hoor, dit is nu eenmaal de moderne tijd, dit hebben we zelfs op Rhodos, we willen op een Griekse manier leven, maar moeten of willen wel overal heen en dan kom je tijd te kort. |