Oríste! - jóuw Griekenland forum
Mple - Afdrukversie

+- Oríste! - jóuw Griekenland forum (https://www.wageral.nl/oriste)
+-- Forum: Het relaxhoekje ( Griekse Muziek - Films - Series - TV-programma's - Literatuur - Reisverhalen - Internet ) (https://www.wageral.nl/oriste/forumdisplay.php?fid=41)
+--- Forum: Griekse Muziek / Amusement / Uitgaan (https://www.wageral.nl/oriste/forumdisplay.php?fid=39)
+--- Discussie: Mple (/showthread.php?tid=1852)



Mple - Jan Oostrom - 13 April 2012



MPLE. Play it loud !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


RE: Mple - Tol - 13 April 2012

Het zal allemaal best geweldig zijn, maar als we allemaal op deze manier onze favoriete muziek d.m.v. You-tube filmpjes laten zien en ook nog eens in aparte begonnen topics dan wordt het er, vind ik, niet echt prettiger op om dit forum te blijven lezen. Zet ze dan tenminste in 1 topic.


RE: Mple - Jan Oostrom - 13 April 2012

Vrijheid is wonen in Griekenland zoals wij al decennia doen en de muziek delen waar wij met de Griekse jongeren naar luisteren. Via de cultuur kan je het werkelijke Greece leren kennen. Sorry als ik er (te) veel Griekse muziek op gezet hebt, maar je kan ook gewoon de songs niet aanklikken. Simpel lijkt mij. En ik dacht dat het kopje Griekse Muziek er juist voor bedoeld was om de (moderne) Griekse muziek te delen.


RE: Mple - eddyhopoulos - 13 April 2012

Geweldig allemaal jan, Ik speel het hard en doe het raam open, ik denk dat je het dan kan horen.
Ik zit op zuid/Paros (Aliki).
Ga vooral door met deze posts, kunnen we wel gebruiken op deze donkere dag voor Pasen.
Groeten Eddy


RE: Mple - mart - 13 April 2012

Juist erg leuk die muziek!!


RE: Mple - Arthur - 13 April 2012

@Eddy, lang niks van je gehoord, hoe was het in NL en heb je nog iemand gevonden om voor je dieren te zorgen deze winter?



RE: Mple - Koukla - 13 April 2012

(13 April 2012, 16:46)Arthur schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




@Eddy, lang niks van je gehoord, hoe was het in NL en heb je nog iemand gevonden om voor je dieren te zorgen deze winter?

offtopic2 offtopic2
Volgens mij gaat het hier over Griekse muziek, waarom dit soort gechat niet via een PB?


RE: Mple - Arthur - 13 April 2012

Slip of the pen Koukla, bericht moest in een PB komen.
Er zijn belangrijker dingen in GR om je druk over te maken vind ik.



RE: Mple - Tol - 14 April 2012

(13 April 2012, 16:22)Jan Oostrom schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Vrijheid is wonen in Griekenland zoals wij al decennia doen en de muziek delen waar wij met de Griekse jongeren naar luisteren. Via de cultuur kan je het werkelijke Greece leren kennen. Sorry als ik er (te) veel Griekse muziek op gezet hebt, maar je kan ook gewoon de songs niet aanklikken. Simpel lijkt mij. En ik dacht dat het kopje Griekse Muziek er juist voor bedoeld was om de (moderne) Griekse muziek te delen.
Zoals ik al zei: het kan ook in 1 topic. Of is het de bedoeling als ik You-tube filmpjes vind met Griekse muziek deze allemaal afzonderlijk op het forum ga zetten. Misschien voor de volgende thema-maand een goed idee. Maar goed ieder z'n ding. Ik ga de komende maanden weer wat Griekse cultuur opsnuiven, in Griekenland wel te verstaan.