Oríste! - jóuw Griekenland forum
Geia sas se olous - Afdrukversie

+- Oríste! - jóuw Griekenland forum (https://www.wageral.nl/oriste)
+-- Forum: Το καφενείον- Het Griekse praathoekje (https://www.wageral.nl/oriste/forumdisplay.php?fid=46)
+--- Forum: Yassas! Ti Kanis? - Mag ik me even voorstellen? (https://www.wageral.nl/oriste/forumdisplay.php?fid=48)
+--- Discussie: Geia sas se olous (/showthread.php?tid=2312)



Geia sas se olous - Zouzouni - 20 August 2012

Hallo allemaal,

Het voorsteltopic gevonden :).

Ik ben hier gekomen omdat ik zoekende ben naar een satelietoplossing voor mijn Griekse man. ERT hebben ze inmiddels ook van de zenders afgehaald dus toch maar eens tijd. Alleen kom ik er niet uit. Heb alle links al bekeken maar het lijkt wel arabisch voor mij.

Maar goed, Zouzouni, samen met een Griek en dat is uiteraard erg gezellig. Normaliter gaan we elk jaar naar Griekenland maar dit jaar zit dat er in verband met een klein Griekje in mijn buik niet in. We hopen volgend jaar met de auto te gaan. Wat lijkt me dat geweldig.

Met zoeken naar satellieten kwam ik dus ook dit blijkbaar gezellige forum tegen. Alle reden om me te registreren :)

Groetjes Zouzouni


RE: Geia sas se olous - ger64 - 20 August 2012

welkom op het gezellige forum

groeten ger


RE: Geia sas se olous - Erwin - 20 August 2012

Hartelijk welkom op deze Griekse lifeline! Veel plezier. Bezoek als Nedergriekse ook eens.
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.







RE: Geia sas se olous - Ger - 20 August 2012

Welkom op Oriste Zouzouni, leuk dat je ons gevonden hebt. Voor de ontvangst van Griekse zenders klik even bovenaan op dit forum op de "satelliet"-link, daar heb ik de mogelijkheden opgesomd. Mochten er desondanks toch nog vragen zijn stel ze hier gerust.
[Afbeelding: kalosirthate.jpg]


RE: Geia sas se olous - theeke - 20 August 2012

Welkom op het forum Zouzouni wil je wat weten vraag het gerust er zat leden die je kunnen helpen


RE: Geia sas se olous - grek - 20 August 2012

welkom op het forum Oriste
ger en jose


RE: Geia sas se olous - Bob Rempetis - 20 August 2012

Καλός ήρθατε απο το Βέλγιο :)


RE: Geia sas se olous - Petra - 21 August 2012

welkom hier Zouzouni!

Petra


RE: Geia sas se olous - robienne78 - 21 August 2012

ook van mij een welkom Zouzouni...

robienne (zelf net lid)...


RE: Geia sas se olous - Zouzouni - 21 August 2012

Wat een warm, typisch Grieks, welkom :). Euxaristw polu :).

Ik ga zeker komen met vragen over de satellieten. Eerst het forum eens even lekker doorkijken. En dan in het juiste topic alle vragen stellen :)


RE: Geia sas se olous - Sophia - 21 August 2012

Welkom Zouzouni, en ook alvast een warm welkom voor de kleine Zouzounaki ;)


RE: Geia sas se olous - janos54 - 24 August 2012

Welkom Zouzouni
En heel veel plezier hier


RE: Geia sas se olous - Zouzouni - 03 September 2012

En nogmaals bedankt allemaal. Was even wat afwezig omdat de kleine Zouzounaki ;) op 25 augustus geboren is. Ze is een prematuurtje met haar 33 weken maar het moest helaas. Ze maakt het overigens goed :).


RE: Geia sas se olous - Fotini - 03 September 2012

Van harte met jullie kleintje! Goed om te lezen dat alles, ondanks de geboorte met 33 weken, goed gaat/ is gegaan! Veel gezondheid en voorspoed gewenst!


RE: Geia sas se olous - Ger - 03 September 2012

[Afbeelding: 11vgswz.jpg]

Van harte gefeliciteerd met jullie kleine Griekje Zouzouni en echtgenoot!

Kent men in Griekenland trouwens ook zoiets als beschuit met muisjes of een andere typische tractatie bij geboortes?

Ger


RE: Geia sas se olous - robienne78 - 03 September 2012

gefeliciteerd met jullie kleine Zouzounaki!!!

robienne


RE: Geia sas se olous - Roosmarijn - 03 September 2012

Να σας ζήση!


RE: Geia sas se olous - Sophia - 03 September 2012

Gefeliciteerd met de kleine zouzounaki, gelukkig dat het allemaal goed is gegaan, veel plezier met de kleine en geniet er van!


RE: Geia sas se olous - Petra - 04 September 2012

Gefeliciteerd met de kleine!
Geniet ervan!

Petra


RE: Geia sas se olous - ger64 - 04 September 2012

Van harte gefeliciteerd

groeten ger


RE: Geia sas se olous - Zouzouni - 04 September 2012

Dank jullie wel voor jullie warme wensen!