Oríste! - jóuw Griekenland forum
cursus Grieks - Afdrukversie

+- Oríste! - jóuw Griekenland forum (https://www.wageral.nl/oriste)
+-- Forum: Το καφενείον- Het Griekse praathoekje (https://www.wageral.nl/oriste/forumdisplay.php?fid=46)
+--- Forum: Het kafeneion - Schuif gezellig aan in ons Griekse dorpscaféetje (https://www.wageral.nl/oriste/forumdisplay.php?fid=14)
+--- Discussie: cursus Grieks (/showthread.php?tid=2402)



cursus Grieks - Connie - 23 September 2012

Vorig jaar heb ik bij de NHA een cursus Grieks gekocht. Behalve er even in gebladerd nooit iets mee gedaan.

Nu wil ik de cursus verkopen aan de hoogste bieder (vanaf 100 euro). Het geld is voor het goede doel: voor het project van Roosmarijn.

Wie biedt?


RE: cursus Grieks - Vito - 23 September 2012

Connie, welke cursus is het? Zelfstudie beginners of Gevorderden, of de combi er van?


RE: cursus Grieks - Connie - 23 September 2012

Het is de combi voor beginners en gevorderden met lessen op papier en op cd's. Er zit ook een portable cd speler en een vertaalcomputertje (met een aantal talen behalve Grieks!) bij.


RE: cursus Grieks - Connie - 25 September 2012

Spreken we allemaal vloeiend Grieks?


RE: cursus Grieks - Vito - 25 September 2012

Nee hoor, maar ik vind het nog best een smak geld en eigenlijk bevallen de privelessen die ik heb ook wel goed. Ik denk er dus nog even over na.

Ik stop dat geld misschien liever in een weekje Omilo ;)


RE: cursus Grieks - Connie - 25 September 2012

Het geld hou ik niet zelf, maar is voor het project van Roosmarijn. De cursus is nieuw, nog nooit gebruikt.


RE: cursus Grieks - Bob Rempetis - 27 September 2012

Een cursus Grieks met een vertaalcomputertje (behalve Grieks!). Toch raar als je het mij vraagt?

Deze dan:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






100 euro of iets meer is en blijft een koopje :)


RE: cursus Grieks - Petra - 27 September 2012

is een koopje Connie, maar ik heb al 3 cursussen dus wordt wat overdreven ;)


RE: cursus Grieks - Carien - 27 September 2012

Helaas heb ik ondervonden dat ik niet geschikt ben voor een zelfstudie Grieks. Doordat mijn zus een talenknobbel heeft is er voor mij weinig overgebleven op dat gebied. Ik heb echt iemand nodig die mij zo af en toe aan het handje mee neemt en wat structuur aan brengt.


RE: cursus Grieks - Bob Rempetis - 27 September 2012

Zijn er ergens op internet voorbeelden van hoe het in zijn werk gaat? Eigenlijk heb ik wel interesse.


RE: cursus Grieks - Connie - 27 September 2012

Geen idee. Ik denk gewoon bij les 1 (op papier) en cd1 beginnen? Staat er op de site van de NHA niets? Misschien kan je een proefles aanvragen.


RE: cursus Grieks - Roosmarijn - 27 September 2012

(25 September 2012, 16:56)connie schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Het geld hou ik niet zelf, maar is voor het project van Roosmarijn. De cursus is nieuw, nog nooit gebruikt.

Dat zou een waanzinnige donatie zijn. Lief en heel welkom. Schoolverlanglijstje is er inmiddels al Wink


RE: cursus Grieks - Connie - 27 September 2012

tja Roosmarijn, ik ben af en toe cynisch maar niet de rotsteWink


RE: cursus Grieks - Bob Rempetis - 28 September 2012

(27 September 2012, 10:39)connie schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Geen idee. Ik denk gewoon bij les 1 (op papier) en cd1 beginnen? Staat er op de site van de NHA niets? Misschien kan je een proefles aanvragen.

Ik zal nog eens rondkijken, of zoals u aangeeft een proefles aanvragen.



RE: cursus Grieks - Miek - 01 October 2012

Mochten er nog meer mensen geïnteresseerd zijn in deze cursus, dan heb ik er ook een te koop. Eveneens van NHA. Beginnerscursus is gebruikt en vervolgcursus is niet gebruikt, met cd`s. Opbrengst is ook voor actie van Roosmarijn.
Vrij bieden!


RE: cursus Grieks - Egbert - 02 October 2012

(27 September 2012, 08:35)Carien schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Helaas heb ik ondervonden dat ik niet geschikt ben voor een zelfstudie Grieks. Doordat mijn zus een talenknobbel heeft is er voor mij weinig overgebleven op dat gebied. Ik heb echt iemand nodig die mij zo af en toe aan het handje mee neemt en wat structuur aan brengt.
Carien,misschien kan je net als ik een Griek(se) uit je omgeving vinden die je kan helpen om Grieks te leren.Ik heb gelukkig een talenknobbel en die gebruik ik nu hier op Kreta om 2 Griekse jongeren Engels en Duits te leren.Eén van hen gaat mij weer helpen om mijn Grieks beter onder de knie te krijgen.Zij heeft samen met haar moeder een taverne en beiden zien gelukkig de noodzaak om in ieder geval Engels te gaan leren.De andere jongere ziet meer mogelijkheden in zijn baan als hij moderne talen gaat leren.En voor mij is het een dankbare vrijetijdsbesteding.