Oríste! - jóuw Griekenland forum
Streaming Griekse TV - Afdrukversie

+- Oríste! - jóuw Griekenland forum (https://www.wageral.nl/oriste)
+-- Forum: Griekse Radio en TV in Nederland en Vlaanderen ontvangen (https://www.wageral.nl/oriste/forumdisplay.php?fid=3)
+--- Forum: Griekse zenders ontvangen via Internet (live streaming) (https://www.wageral.nl/oriste/forumdisplay.php?fid=6)
+--- Discussie: Streaming Griekse TV (/showthread.php?tid=249)



Streaming Griekse TV - Tonvandam - 08 December 2009

Een goede site waar veel Griekse TV-stations te streamen zijn is:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Helaas wel streaming waarvoor je moet betalen, maar daar heb je dan wel veel TV-stations voor met een acceptabele kwaliteit.


RE: Streaming Griekse TV - Yorgos - 08 December 2009

Die kende ik nog niet Ton. Jammer dat je zonder in te loggen geen indruk kunt krijgen van wat er geboden wordt en wat het kost, of doe ik iets fout?
Zit ERT-World er wel bij? En wat is het voordeel t.o.v. de vele andere gratis aanbieders?

Yorgos


RE: Streaming Griekse TV - Tonvandam - 08 December 2009

Hallo Yorgos,

je kan je gratis aanmelden en voor een beperkte tijd de TV-stations bekijken. Voordeel is dat de streams tussen de 223 en 350k zitten. Dat is veel beter dan direct van de bron. Er zijn 33 TV-stations te streamen. Ook ERT-World. Met een betaald account kun je de Silverlight Player techniek van Microsoft gebruiken. Dat biedt een aantal voordelen zoals snel wisselen van kanaal. Ik heb mijn PC gekoppeld aan mijn HD TV, dat levert een prima resultaat op.

Vrgr,
Ton.


RE: Streaming Griekse TV - oriste - 08 December 2009

Da's inderdaad een leuke site Ton, ik zie dat jouw link naar de login linkt.
Op de
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




van die site vindt je nadere info.

Ik ga me er dit weekend eens in verdiepen, zou inderdaad een leuk alternatief kunnen zijn voor mensen zonder schotel.

Bedankt voor de tip efxaristo

Ger


RE: Streaming Griekse TV - Aleko - 12 December 2009

(08 December 2009, 17:14)Tonvandam schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Hallo Yorgos,

je kan je gratis aanmelden en voor een beperkte tijd de TV-stations bekijken. Voordeel is dat de streams tussen de 223 en 350k zitten. Dat is veel beter dan direct van de bron. Er zijn 33 TV-stations te streamen. Ook ERT-World. Met een betaald account kun je de Silverlight Player techniek van Microsoft gebruiken. Dat biedt een aantal voordelen zoals snel wisselen van kanaal. Ik heb mijn PC gekoppeld aan mijn HD TV, dat levert een prima resultaat op.

Vrgr,
Ton.

@Ton @ Ger.Ik quote nogmaals: "Ik heb mijn PC gekoppeld aan mijn HD TV ...".
Ik zou dat ook graag willen. En dat niet alleen voor de Griekse zenders,maar voor TV-ontvangst überhaupt.Ik woon uiterst afgelegen in
Friesland, vlakbij het IJselmaar, half in het bos.
Sateliet-ontvangst is onmogelijk omdat ik geen enkele horizon heb, ook niet met een mast van 2M hoog. Hoger mag niet (beschermd gebied).

Digitenne heeft hier geen dekking(en ook veel te weinig zenders).

Er was hier een Ziggo-kabel, maar die is twee weken geleden afgesloten.

Wel heb ik dus vaste telefoonlijn, én desktop,én laptop.

Wat moet ik nu kopen? Zo'n Dutchtronics- ding van 399 Euro of een HTPC(whetever that may be).Tweakers trapt de eerste de grond in en looft de andere erg.En beveelt allerlei technische hoogstandjes aan.

Maar ik ben maar een gewone consument, die echt erg onthand zit.

Wat moet ik doen? En moet ik nu echt fullHD flatscreens kopen.Ik ben zo
tevreden met mijn 2 100Hz Philipsen.Prima beeld (tijdelijk vanaf DVD en
VHS).

Wie helpt mij aan Nederlandse en Griekse Kerstbeelden?


RE: Streaming Griekse TV - oriste - 12 December 2009

Dag Alekos,

Ik zou je graag willen helpen maar moet je bekennen dat ik geen enkele ervaring heb met Internet-tv op de flatscreen. Zelf kijk ik al jaren met veel plezier via m'n schotel. Ik hoop dat Ton nog even hier langssurft en dat hij er meer over kan vertellen. Eerlijk gezegd ben ik ook wel geinteresseerd in deze manier van ontvangst.

Ik hoop dat Ton hier op het forum even een beknopte handleiding wil geven. Ik zal 'm even een PM'metje sturen in de hoop dat hij ons even wil bijpraten.

Ger


RE: Streaming Griekse TV - Rico - 13 December 2009

(12 December 2009, 14:59)Alekos schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




half in het bos.
Sateliet-ontvangst is onmogelijk omdat ik geen enkele horizon heb

Vaak onderschatten mensen de mogelijkheid om satellietontvangst te hebben, heb je het echt al geprobeerd met een schotel ? Zo is de benodigde hoek van een schotel vaak veel stijler dan de schotel op het eerste gezicht doet vermoeden, dus je denkt dat die bomen te dichtbij staan en toch kijkt ie er overheen.... Heb je in de praktijk al met een schotel geexperimenteerd ??


RE: Streaming Griekse TV - Tonvandam - 21 December 2009

Ger en Alekos,

Wat heb je zoal nodig om je TV te koppelen aan je PC?
Te beginnen een goede Video-kaart met een S-VHS TV-uitgang. Bijvoorbeeld Nvidia is erg goed. Ik gebruik een kabel tussen mijn PC en de TV van PCZapper(
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




). Helaas is deze kabel waarschijnlijk niet meer te koop maar er zijn diverse(draadloze) oplossingen waarmee je de PC aan de TV kunt koppelen. Marmitek heeft diverse oplossingen, bijvoorbeeld Marmitek Invisible Scart te koop bij Conrad. Iedere TV met een S-VHS ingang is bruikbaar. Er zijn verlooppluggen van S-VHS naar Scart te koop. Hoe beter en nieuwer je TV is hoe beter het beeld. Dat komt vooral door de software in de TV die het S-VHS signaal omzet naar een digitaal signaal. Vooral bij Streaming video is er een grote winst in kwaliteit t.o.v. het orginele signaal. Als jullie nog vragen hebben laat het dan even weten op het forum.

Vrgr,
Ton.


RE: Streaming Griekse TV - Ger - 22 December 2009

Bedankt voor de uitleg Ton. Ik ga me er in verdiepen alhoewel ik de toegevoegde waarde ervan t.o.v. m'n huidige ontvangstmogelijkheden (nog) niet zie.

Ik ontvang momenteel zowel via de (digitale) kabel als via satelliet. En aangezien ik nogal hoge eisen stel aan de beeldkwalteit (momenteel steeds meer zenders in HD-kwaliteit te ontvangen) lijkt me het resultaat nogal magertjes. Maar eerlijk is eerlijk, het aantal Griekse zenders en de bijbehorende kosten zullen zeker als grootste pluspunt worden ervaren.

Ger


RE: Streaming Griekse TV - Aleko - 22 December 2009

@ Ton.

Zul jij dan mijn redder in de nood worden?Zoals ik in een eerder bericht vermeldde ontvang ik op dit ogenblik niets of bijna niets.Maar dat is een verhaal apart, waar ik jou noch anderen mee zal vervelen.

Het enige signaal dat ik op dit ogenblik en in de komende tijd opvang komt via nijn vaste KPN-telefoonlijn binnen en gaat via het Speedtouch modem bekabeld naar mijn moderne laptop met nVIDEA en S-video/TV-uit
(NTSC/PAL) poort.Daar moet je toch iets mee kunnen dacht ik.

Voor mijn TV gebruik ik op dit ogenblik het laatste model buis-TV van Philips in 100 Hz kwaliteit.Bevalt mij prima.Als het nodig zou blijken om op fullHD flatscreen over te gaan doe ik dat natuurlijk.
Maar ik zou voor nu dat PC op TV experiment graag op mijn "ouwetje"
uitproberen.

Aan de zijkant heb ik een S-Video ingang + 2 x audio-in(rood en wit) + Video-in(geel).Diezelfde aansluitingen heb ik ook op het frontpaneel van
mijn geliefde HDD/DVD/VHS -recorder.En hier zou ik het signaal het liefst binnen zien komen ivm opname-mogelijkheden.

So far so good.Maar ik heb in het verleden zoveel slechte ervaring met
draadloze signaal-overdracht,dat ik eigenlijk het liefst een ouderwetse
kabelverbinding zou willen gebruiken.

Je schrijft dat die kabel waarschijnlijk niet meer te koop is.Als je beschrijft hoe dat ding er uitziet en/of het heet kan ik gaan zoeken of 'm desnoods laten maken.

Geeft me alsjeblieft je mening over het bovenstaande.Ik hoop dat als het zo niet lukt, je me op het draadloze circuit verder wilt helpen.
Ik heb het hier niet over een luxe-probleem, maar gewoon om ontvangst
van basiskanalen.Dank bij voorbaat.
@Ton. Voorzover het van relevantie is: Ik vergat zojuist te vermelden dat zowel de TV als de high-end PIONEER-recorder uiteraard ook over 2x scart aan de achterkant beschikken.Nog maals groetenis út Fryslân!


RE: Streaming Griekse TV - Tonvandam - 23 December 2009

(22 December 2009, 17:33)Ger schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Bedankt voor de uitleg Ton. Ik ga me er in verdiepen alhoewel ik de toegevoegde waarde ervan t.o.v. m'n huidige ontvangstmogelijkheden (nog) niet zie.

Ik ontvang momenteel zowel via de (digitale) kabel als via satelliet. En aangezien ik nogal hoge eisen stel aan de beeldkwalteit (momenteel steeds meer zenders in HD-kwaliteit te ontvangen) lijkt me het resultaat nogal magertjes. Maar eerlijk is eerlijk, het aantal Griekse zenders en de bijbehorende kosten zullen zeker als grootste pluspunt worden ervaren.

Ger

Hallo Ger,

ik heb digitale Tv van UPC. UPC biedt helaas geen Griekse zenders aan. Ik beschik (nog) niet over een schotel dus streamen is voor mij de enige mogelijkheid. Het is een compromis met een redelijke beeldkwaliteit.

Groeten,
Ton.
(22 December 2009, 22:19)Alekos schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




@ Ton.

Zul jij dan mijn redder in de nood worden?Zoals ik in een eerder bericht vermeldde ontvang ik op dit ogenblik niets of bijna niets.Maar dat is een verhaal apart, waar ik jou noch anderen mee zal vervelen.

Het enige signaal dat ik op dit ogenblik en in de komende tijd opvang komt via nijn vaste KPN-telefoonlijn binnen en gaat via het Speedtouch modem bekabeld naar mijn moderne laptop met nVIDEA en S-video/TV-uit
(NTSC/PAL) poort.Daar moet je toch iets mee kunnen dacht ik.

Voor mijn TV gebruik ik op dit ogenblik het laatste model buis-TV van Philips in 100 Hz kwaliteit.Bevalt mij prima.Als het nodig zou blijken om op fullHD flatscreen over te gaan doe ik dat natuurlijk.
Maar ik zou voor nu dat PC op TV experiment graag op mijn "ouwetje"
uitproberen.

Aan de zijkant heb ik een S-Video ingang + 2 x audio-in(rood en wit) + Video-in(geel).Diezelfde aansluitingen heb ik ook op het frontpaneel van
mijn geliefde HDD/DVD/VHS -recorder.En hier zou ik het signaal het liefst binnen zien komen ivm opname-mogelijkheden.

So far so good.Maar ik heb in het verleden zoveel slechte ervaring met
draadloze signaal-overdracht,dat ik eigenlijk het liefst een ouderwetse
kabelverbinding zou willen gebruiken.

Je schrijft dat die kabel waarschijnlijk niet meer te koop is.Als je beschrijft hoe dat ding er uitziet en/of het heet kan ik gaan zoeken of 'm desnoods laten maken.

Geeft me alsjeblieft je mening over het bovenstaande.Ik hoop dat als het zo niet lukt, je me op het draadloze circuit verder wilt helpen.
Ik heb het hier niet over een luxe-probleem, maar gewoon om ontvangst
van basiskanalen.Dank bij voorbaat.
@Ton. Voorzover het van relevantie is: Ik vergat zojuist te vermelden dat zowel de TV als de high-end PIONEER-recorder uiteraard ook over 2x scart aan de achterkant beschikken.Nog maals groetenis út Fryslân!

Hallo Alekos,

volgens mij kun jij met S-VHS de PC en de TV koppelen. Je moet dan een S-VHS kabel hebben met aparte audio pluggen omdat bij S-VHS het audio-signaal gescheiden van het video-signaal wordt getransporteerd. Mijn kabel van de PCZappper is 10 meter lang. Die is helaas niet meer te koop. Ik heb een vergelijkbare kabel gevonden van 5 meter lang. Misschien is dat in jouw situatie voldoende. Je kan er ook twee aan elkaar koppelen met verlengpluggen. Hier het adres waar de kabel te koop is.
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Succes.

Ton.


RE: Streaming Griekse TV - Aleko - 23 December 2009

Hallo Ton,

Dank je.Ik kan gelukkig begrijpen wat je schrijft.Misschien gaat het wel
lukken,
Éénbrandende vraag wat doe ik met die 2x RCA geluidspluggen aan de
PC- kant van de verbinding.Die kunnen daar nergens in.Gaat het complete signaal (beeld + geluid) dan via de S-video verbinding naar
TV cq recorder en dáár gesplitst.Nogmaals dank voor je aandacht.


RE: Streaming Griekse TV - Tonvandam - 25 December 2009

(23 December 2009, 13:08)Alekos schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Hallo Ton,

Dank je.Ik kan gelukkig begrijpen wat je schrijft.Misschien gaat het wel
lukken,
Éénbrandende vraag wat doe ik met die 2x RCA geluidspluggen aan de
PC- kant van de verbinding.Die kunnen daar nergens in.Gaat het complete signaal (beeld + geluid) dan via de S-video verbinding naar
TV cq recorder en dáár gesplitst.Nogmaals dank voor je aandacht.

Alekos,

als je op de PC een uitgang hebt met S-VHS plug moet er altijd minimaal één audio uitgang bij zitten. Mogelijk is het een ministekker. (Die zien er hetzelfde uit die aan kleinere koptelefoons zitten.) Als dat zo is moet je een verloopstekker kopen van Ministekker naar twee maal RCA. Iedere betere electrawinkel heeft die. Misschien kun je in de documentatie van de PC iets terugvinden over de audio-uitgang. Als je wat meer gegevens hebt over het metk/type van de PC of Type video-kaart kan ik ook wel even zoeken voor je.

Vrgr,
Ton.


RE: Streaming Griekse TV - Aleko - 25 December 2009

Beste Ton.Allereerst nog goede(restant) Kerstdagen en goed en gezond 2010 toegewenst vanuit een nog steeds bar en boos Frylân.Althans hier
in het Rijsterbosch.

Voor jou uiteraard geen geheimen: Ik werk op een ACER ASPIRE 7520G.
(Niet echt mijn eigen keus).Die kaart is een NVIDIA GeForce 8400M G
en/of NIVIDIA Geforce 7000M.
Aan de voorkant zie ik nu een aansluiting, die omschreven wordt als:
S/PDIFP-ondersteuning,voor lijn-uit audioapparaten.Is dat wat je bedoelt? Hier die verloopplug naar2x RCA op ?
Dank voor je verdere begeleiding bij voorbaat.


RE: Streaming Griekse TV - Tonvandam - 08 February 2010

(25 December 2009, 15:02)Alekos schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Beste Ton.Allereerst nog goede(restant) Kerstdagen en goed en gezond 2010 toegewenst vanuit een nog steeds bar en boos Frylân.Althans hier
in het Rijsterbosch.

Voor jou uiteraard geen geheimen: Ik werk op een ACER ASPIRE 7520G.
(Niet echt mijn eigen keus).Die kaart is een NVIDIA GeForce 8400M G
en/of NIVIDIA Geforce 7000M.
Aan de voorkant zie ik nu een aansluiting, die omschreven wordt als:
S/PDIFP-ondersteuning,voor lijn-uit audioapparaten.Is dat wat je bedoelt? Hier die verloopplug naar2x RCA op ?
Dank voor je verdere begeleiding bij voorbaat.

Hallo Alekos,

door omstandigheden ben ik enige tijd uit de lucht geweest.
De uitgang voor geluid zit niet op de Videokaart maar zou op de Geluidskaart van de PC moeten zitten. Het moet een kleine plug zijn zoals ook voor koptelefoons wordt gebruikt.

Succes en groeten,
Ton.
(08 February 2010, 14:46)Tonvandam schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




(25 December 2009, 15:02)Alekos schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Beste Ton.Allereerst nog goede(restant) Kerstdagen en goed en gezond 2010 toegewenst vanuit een nog steeds bar en boos Frylân.Althans hier
in het Rijsterbosch.

Voor jou uiteraard geen geheimen: Ik werk op een ACER ASPIRE 7520G.
(Niet echt mijn eigen keus).Die kaart is een NVIDIA GeForce 8400M G
en/of NIVIDIA Geforce 7000M.
Aan de voorkant zie ik nu een aansluiting, die omschreven wordt als:
S/PDIFP-ondersteuning,voor lijn-uit audioapparaten.Is dat wat je bedoelt? Hier die verloopplug naar2x RCA op ?
Dank voor je verdere begeleiding bij voorbaat.

Hallo Alekos,

door omstandigheden ben ik enige tijd uit de lucht geweest.
De uitgang voor geluid zit niet op de Videokaart maar zou op de Geluidskaart van de PC moeten zitten. Het moet een kleine plug zijn zoals ook voor koptelefoons wordt gebruikt.

Succes en groeten,
Ton.

Alekos,

nog even een aanvulling. S/PDIF is voor digitale geluidssignalen. Dat is niet geschikt om op de TV te koppelen. Het kan zijn dat je in de software het signaal om kan schakelen naar analoge geluidsignalen. Als dat niet zo is zou er een aparte uitgang voor analoog geluid moeten zijn. Daarop zet je een verloopsnoer naar twee maal RCA.

Groeten,
Ton.


skai tv - maria alida - 06 December 2010

Hallo Allemaal
Ik heb geen satelliet om griekse tv te ontvangen en via internet lukt het me ook moeilijk. Maar wat ik wel heb gevonden is Skai TV:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Een leuke zender, vooral het programma Γυρισματα (omzwervingen). Een man en vrouw gaan elke week naar een eiland of een plaats en maken daar een rondwandeling. Zo zie je heel veel van Griekenland en z'n eilanden.

Voor de Kythira liefhebbers: de afleveringen van 4-7-2010 en 1-8-2010 zijn opgenomen op Kythira. De echte aflevering begint ongeveer 2-4 minuten na het begin van het filmpje.

Ik kijk er regelmatig naar, ook om het Grieks te kunnen verstaan, wat nog best moeilijk is, ze praten zo snel.

groet
Maria


RE: Streaming Griekse TV - Gast - 06 December 2010

Maria Alida,

Je zult nog veel tijd nodig hebben om alle reportages te bekijken.

Alle reportages uit het toeristisch programma 'Girismata' (Skai Tv) kan je via volgende link bekijken:

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Alle uitgezonden afleveringen van het programma zelf (vanaf medio 2008) kan je (her)bekijken via volgende link:

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.







RE: Streaming Griekse TV - maria alida - 06 December 2010

Wat een snelle reactie.
Ja, dat weet ik, ik kom soms ook bijna niet achter de computer vandaan.Ik beperk me nu maar tot eilanden of plaatsen die me echt interesseren, maar helaas zijn dat er zo veeeeeel.
groet
Maria


RE: Streaming Griekse TV - Edwin - 29 April 2011

Ik heb Astra TV Live Stream op internet gevonden. Via onze site kun je daar de link naar vinden:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Ik spreek onvoldoende Grieks om het goed te kunnen volgen, maar kijk toch met enige regelmaat.

Vriendelijke groet,

Edwin.


RE: Streaming Griekse TV - Aleko - 29 April 2011

@Villa.Ik dacht dat het hier usance was om een gevonden en voor meerderen interessante link hier en/of op de linkenpagina neer te zetten en niet mensen uit deze parea naar een eigen semi-commerciële site door sturen.

Jullie zijn nieuweling en genieten hier van de zeer gulle gastvrijheid, maak daar nu geen misbruik van;please?

@Ger is in dit soort dingen veel milder dan ik.Gebruik jullie eigen site toch voor jullie eigen ding.Streaming Griekse TV is hier gestart en moet volgens mij ook hier blijven.Dus wacht ik af ...

Overigens zeer welkom hier en geniet en draag bij aan dit unieke Griekse Platform!


RE: Streaming Griekse TV - Edwin - 29 April 2011

Dank voor jouw reactie Alekos. Ik had geen bijbedoelingen anders dan informatief te zijn. Jammer dat je dat anders hebt opgevat. Wellicht door andere ervaringen zo gaan kijken? Dank voor jouw welkom overigens.

Vriendelijke groet,

Edwin.


RE: Streaming Griekse TV - Aleko - 29 April 2011

@Villa.Laat ik het dan anders vragen:Zou je die link graag even hier op dit forum waarvan je kennelijk wél de informatie wil gebruiken,maar niet iets wil bijdragen, willen neerzetten.Al was het maar om je loyaliteit te tonen.Weer wacht ik ...


RE: Streaming Griekse TV - Arthur - 29 April 2011

Alekos ik vind sommige signatures van forum bezoekers ook knap commercieel, weet dus niet hoe Ger er over denkt.
Grz Arthur



RE: Streaming Griekse TV - Aleko - 29 April 2011

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Hier dus de gewraakte link.Voor iedereen zonder omweg beschikbaar.
Kijk @Villa, dít is informatie en niet jóúw informatie over waar informatie te krijgen is.Am I right, or am I right?

Ja,@Arthur,je hebt wel gelijk.Maar ik treed niet in Ger's beleid, dat een verademing is in vergelijking met andere fora.In het @Villa geval voelde ik me als Forum-Fan 'gepakt'.Als je denkt waardevolle informatie te hebben, dan hoor je die hier neer te zetten en niet naar een met @Wageral concurerende site te verwijzen.Dat is gewoon geen fair play!


RE: Streaming Griekse TV - Arthur - 29 April 2011

Καταλαβαίνω (ik begrijp het)


RE: Streaming Griekse TV - Leo en Sonja - 06 August 2011

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Dit is leuk voor mensen die dit nog niet weten.
Groetje van sonja en leo.lovegreecelovegreecegroet