Oríste! - jóuw Griekenland forum
Positief nieuws - Afdrukversie

+- Oríste! - jóuw Griekenland forum (https://www.wageral.nl/oriste)
+-- Forum: Το καφενείον- Het Griekse praathoekje (https://www.wageral.nl/oriste/forumdisplay.php?fid=46)
+--- Forum: Het kafeneion - Schuif gezellig aan in ons Griekse dorpscaféetje (https://www.wageral.nl/oriste/forumdisplay.php?fid=14)
+--- Discussie: Positief nieuws (/showthread.php?tid=3145)



Positief nieuws - Jef Dockx - 13 August 2013

Het toerisme dan toch in de lift ????

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.







RE: Positief nieuws - Arthur - 13 August 2013

Goed nieuws Jef, maar als ik een zin mag citeren waar ik het niet altijd mee eens ben.
Klanten worden er als koningen behandeld.



RE: Positief nieuws - metaxa - 13 August 2013

(13 August 2013, 13:12)Arthur schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Goed nieuws Jef, maar als ik een zin mag citeren waar ik het niet altijd mee eens ben.
Klanten worden er als koningen behandeld.

Een klant wordt koninklijk bedient als hij zich keizerlijk gedraagt:)


RE: Positief nieuws - Computer Boy - 14 August 2013

In navolging van de opleving - door de ontstane maatschappelijke rust in Griekenland - zou klantbetrokkenheid de volgende doelstelling moeten zijn.

Klantbetrokkenheid, wensen en behoeften van klanten herkennen en hiervan blijk geven in het handelen. Dit kan een product zijn, of een dienst. Daar ligt voor Griekenland nog winst in het verschiet.
Een dienst leveren - het faciliteren van vakantie , waar de klant betrokkenheid ervaart en waar een proces van continu verbeteren zichtbaar en merkbaar is.

De kern hiervoor is de implementatie van een kwaliteitszorgsysteem. Dit hoeft geen uitputtend papieren monster te zijn, maar een slim en simpel proces.
# Stel je op de hoogte van de belangen, wensen en behoeften van je klanten. Vraag naar de doelstellingen van je klanten. Weet welke kenmerken van je product of dienst de klant het belangrijkst vindt. Weet wat je klanten van de producten en diensten vinden.

# Wees duidelijk over wat je voor klanten kunt betekenen, leg dit eventueel schriftelijk vast en houd je daaraan.

# Continu verbeteren door 1 Plan - 2 Do - 3 Check - 4 Act.

Het elimineren van fouten in je organisatie genereert meer omzet en mogelijk winst.


RE: Positief nieuws - Markos - 14 August 2013

Op Lesvos is het alleszins NIET te merken. Overal is het doodrustig, enkel Petra krijgt nog een beetje toeristen over de vloer maar het is alleszins geen koppelopen.