Oríste! - jóuw Griekenland forum
de duiventillen van Tinos - Afdrukversie

+- Oríste! - jóuw Griekenland forum (https://www.wageral.nl/oriste)
+-- Forum: Griekenland per regio (https://www.wageral.nl/oriste/forumdisplay.php?fid=54)
+--- Forum: Cycladen (https://www.wageral.nl/oriste/forumdisplay.php?fid=57)
+--- Discussie: de duiventillen van Tinos (/showthread.php?tid=3569)



de duiventillen van Tinos - metaxa - 27 March 2014

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




&rel=home


RE: de duiventillen van Tinos - frank65 - 27 March 2014

Ja, Tinos is inderdaad bekend om zijn duiventillen. Wij gaan dit jaar naar Tinos en Andros. Lijkt me mooi om ze van dichtbij te zien.


RE: de duiventillen van Tinos - Cynthia - 27 March 2014

(27 March 2014, 10:45)frank65 schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ja, Tinos is inderdaad bekend om zijn duiventillen. Wij gaan dit jaar naar Tinos en Andros. Lijkt me mooi om ze van dichtbij te zien.


Frank.

Andros en Tinos zijn zeker fantastische eilanden om te bezoeken.

Onderstaand de links van mijn fotosite waar je een foto impressie c.q informatie aantreft over deze beide eilanden.

De foto's zijn gemaakt tijdens mijn vakantie in 2013;

Andros:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Tinos:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.







RE: de duiventillen van Tinos - Rolf - 28 March 2014

Cynthia,

wat een prachtige website. Wij gaan dit jaar naar Kythira, Gialova (Peloponnesos) en Ithaka. Ook van deze eilanden prachtige foto's op je website. Heb hem direct onder mijn favorieten gezet.


RE: de duiventillen van Tinos - Cynthia - 28 March 2014

(28 March 2014, 13:36)Rolf schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Cynthia,

wat een prachtige website. Wij gaan dit jaar naar Kythira, Gialova (Peloponnesos) en Ithaka. Ook van deze eilanden prachtige foto's op je website. Heb hem direct onder mijn favorieten gezet.

Rolf dank voor je compliment over mijn site.

Door de vele foto's die ik inmiddels heb verzameld van de vele gemaakte vakanties in Griekeland ontstond vorige jaar het idee om dit met andere te delen.

Indien je een Facebook account hebt kan je eventueel ook daar mijn FB site bekijken. Wekelijks probeer ik daar een onderwerp onder de aandacht te brengen.