booking.com misleidt klanten - Afdrukversie +- Oríste! - jóuw Griekenland forum (https://www.wageral.nl/oriste) +-- Forum: Het relaxhoekje ( Griekse Muziek - Films - Series - TV-programma's - Literatuur - Reisverhalen - Internet ) (https://www.wageral.nl/oriste/forumdisplay.php?fid=41) +--- Forum: Op weg naar/in Griekenland - over land - over zee - door de lucht (https://www.wageral.nl/oriste/forumdisplay.php?fid=118) +--- Discussie: booking.com misleidt klanten (/showthread.php?tid=3622) |
booking.com misleidt klanten - metaxa - 26 April 2014 RE: booking.com misleidt klanten - JohanV - 26 April 2014 Ik mag toch aannemen dat een beetje consument begrijpt dat dit een marketingtool is. Mocht je dit soort mededelingen al geloven, dan is het ook logisch dat dit voor deze site van toepassing is en niet voor andere boekingsites/reserveringspagina's. Ik krijg steeds vaker de indruk dat zo'n "consumentenorganisatie" wanhopig op zoek is om te proberen haar zogenaamde bestaansrecht te verlengen en dan met dit soort futiliteiten naar buiten treed. Of denken ze echt dat de gemiddelde consument een negatief IQ heeft? Verder vind ik het van de zotte dat een NOS meewerkt om aandacht aan deze "consumentenorganisatie" te geven. Let op, dit is mijn mening hierover. Daar mag je het mee eens of oneens zijn. RE: booking.com misleidt klanten - Patrick - 26 April 2014 (26 April 2014, 10:07)JohanV schreef: Ik ben het volledig met je eens. RE: booking.com misleidt klanten - Arthur - 26 April 2014 Dit doen de luchtvaartmaatschappijen toch ook al jaren, als je wil boeken zie je bijv. nog 5 zetels aan deze prijs, heb je geboekt staan er nog altijd 5 zetels aan de zelfde prijs. RE: booking.com misleidt klanten - Patrick - 26 April 2014 (26 April 2014, 10:32)Arthur schreef:Wel, bij Jetairfly hab ik het dit jaar anders gezien. Toen ik op zoek was naar tickets voor een terugvlucht van Athene naar Brussel was er op hun site de melding van 5 zetels aan een bepaalde prijs. Ik heb er 2 geboekt. De volgende dag stond er: "slechts 3 zetels meer aan deze prijs". Enkele dagen later was de prijs verhoogd zonder melding van het aantal beschikbare zetels. Het kan dus anders. RE: booking.com misleidt klanten - Vito - 26 April 2014 Andersom kan het trouwens ook. Ik heb in de VS meerdere malen meegemaakt dat er volgens de eigen hotelwebsite geen kamers meer beschikbaar zijn en via Booking nog wel. Niet teveel naar kijken dus. RE: booking.com misleidt klanten - Jef Dockx - 27 April 2014 (26 April 2014, 10:07)JohanV schreef: Johan; jij slaat de nagel op de kop !!!!!! RE: booking.com misleidt klanten - Loontjah - 02 May 2014 Hier ook al jaren 'klant' bij Booking.com, en nog nooit iets tegegevallen. Ik blijf gewoon boeken. RE: booking.com misleidt klanten - vlagreco - 02 May 2014 Vele websites in de toeristische sector hebben meer belangen dan alleen maar informeren. Als je je er bewust van bent dat er links en rechts ook wat marketingstrategie kan komen bij kijken, en je alert genoeg blijft, dan mag het best wel. Ikzelf heb al relatief veel gebruik gemaakt van Booking.com, maar voelde me nog nooit bedrogen. Tenzij één keertje, dat ik mijn centen niet terugkreeg van een gemaakte boeking, maar dat was mijn eigen fout omdat ik te laat melding gemaakt had dat ik niet kon komen. Voor de rest vind ik het best wel een handige website. |