Oríste! - jóuw Griekenland forum
Griekse webcams op één website - Afdrukversie

+- Oríste! - jóuw Griekenland forum (https://www.wageral.nl/oriste)
+-- Forum: Το καφενείον- Het Griekse praathoekje (https://www.wageral.nl/oriste/forumdisplay.php?fid=46)
+--- Forum: Het kafeneion - Schuif gezellig aan in ons Griekse dorpscaféetje (https://www.wageral.nl/oriste/forumdisplay.php?fid=14)
+--- Discussie: Griekse webcams op één website (/showthread.php?tid=393)



Griekse webcams op één website - Yorgos - 30 March 2010

Deze link kwam ik zojuist tegen.
Op deze website vindt je alle links naar webcams in Griekenland.
Leek me wel leuk om hier even te vermelden.
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Grz,Yorgos


RE: Griekse webcams op één website - edbe - 30 March 2010

leuk om te zie, wist niet dat Griekenland zoveel kleine eilandjes had...........


RE: Griekse webcams op één website - oriste - 30 March 2010

Rond de 3000 Edbe, waarvan er maar zo'n 150 bewoond zijn.
Nu jouw favoriete groep U2 naar Athene komt is het misschien dé gelegenheid om Griekenland eens zelf te gaan ontdekken ;)

Een waarschuwing is hier wel op z'n plaats; voordat je het doorhebt ben je "besmet" met het "Griekofielen"-virus.
De symtomen zijn onder andere een onweerstaanbare drang om weer terug te gaan naar Griekenland, een medicijn is alleen te verkrijgen via het reisbureau helaas (alhoewel, helaas Big Grin )

greeksmiley2
Ger


RE: Griekse webcams op één website - edbe - 30 March 2010

heb er op dit moment geen centjes voor, ben sinds januarie werkeloos, die ...crisis.
ik ben al besmet met ierlandvirus, zo erg in de familie dat mijn broer daar is gaan wonen.............
als ik ooit rijk bent koop ik wel een van de 3000 eilandjes op en ga daar lekker wonen.


RE: Griekse webcams op één website - Yiannis - 26 May 2010

Ik zie dat de nieuwe webcam van Parga (erg goede beeldkwaliteit trouwens) ook aan de boven genoemde website is toegevoegd.

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Ger


RE: Griekse webcams op één website - Lefteris - 03 November 2010

kennen jullie deze al ?

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






γειά χαρά
Λευτέρης


RE: Griekse webcams op één website - Ger - 03 November 2010

Hé, da's een mooie Lefteris. Bedankt voor de tip, ik heb 'm meteen bij de andere webcam-links op de
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




gezet.

O ja, en voordat ik het vergeet (ik zie dat dit je eerste posting op het forum is):
[Afbeelding: ki.jpg] op dit forum!


Ger


RE: Griekse webcams op één website - Arthur - 04 November 2010

Zelfs op de ferry Ancona Patras kunnen we Oriste en de webcams up bekijken compleet met het Griekse vlaggetje onder mijn naam. Cool
grz Arthur


RE: Griekse webcams op één website - Yvon - 04 November 2010

Aha, de vlaggetje.gif onder je naam, dan ben je op weg naar stralend weer Cool


RE: Griekse webcams op één website - Arthur - 05 November 2010

(04 November 2010, 12:12)Yvon schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Aha, de vlaggetje.gif onder je naam, dan ben je op weg naar stralend weer Cool


Vanmorgen aangekomen in Heraklion en om 08.00u aan de koffie in Agios Nikolaos, daarna in mijn Tshirt aan het werk bij 25 graden, een mens kan het ook slechter treffen. Big Grin


RE: Griekse webcams op één website - Angeliki - 05 November 2010

Bah! Wat een temperatuur Confused. Geniet ervan Arthur!