Oríste! - jóuw Griekenland forum
Voetbal in Griekenland - Afdrukversie

+- Oríste! - jóuw Griekenland forum (https://www.wageral.nl/oriste)
+-- Forum: Griekenland algemeen (https://www.wageral.nl/oriste/forumdisplay.php?fid=89)
+--- Forum: Sportief Griekenland (https://www.wageral.nl/oriste/forumdisplay.php?fid=91)
+--- Discussie: Voetbal in Griekenland (/showthread.php?tid=4273)



Voetbal in Griekenland - Patrick - 25 February 2015

De Griekse voetbalcompetitie wordt voor onbepaalde duur stilgelegd na het geweld tijdens de laatste Panathinaikos-Olympiakos.

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.







RE: Voetbal in Griekenland - cors - 26 February 2015

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Op
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




 staat een video met ook wat beelden van de gebeurtenissen.

Cors 


RE: Voetbal in Griekenland - chris - 26 February 2015

In reactie op het stopzetten van de competitie werd er een vergadering van voorzitters belegd. Ook daar ging men elkaar oa met waterflessen bekogelen..
Hoorde trouwens dat OFI al een poos geen salaris betaalt en de spelers dus vertrekken.


RE: Voetbal in Griekenland - cors - 27 February 2015

Ik las pas in Nea Kriti dat OFI probeerde voor een wedstrijd nog wat spelers bij elkaar te krijgen omdat ze op dat moment niet verder kwamen dan 9. Stond ook bij dat Niklos Machlas (Ex-Vitesse, Ex-Ajax) nog wat geld bij elkaar had gekregen om toch te kunnen spelen.

Cors


RE: Voetbal in Griekenland - Patrick - 04 March 2015

Weer voetbal, maar zonder fans/toeschouwers.

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.







RE: Voetbal in Griekenland - Patrick - 11 March 2015

En daar gaan we weer

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.







RE: Voetbal in Griekenland - Patrick - 21 March 2015

(26 February 2015, 13:31)chris schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




In reactie op het stopzetten van de competitie werd er een vergadering van voorzitters belegd. Ook daar ging men elkaar oa met waterflessen bekogelen..
Hoorde trouwens dat OFI al een poos geen salaris betaalt en de spelers dus vertrekken.

OFI Kreta werd nu door de Griekse voetbalbond uit competitie gezet wegens financieel wanbeheer. Voorzitter van OFI is trouwens Nikos Machas, ex-Vitesse en ex-Ajax spits.


RE: Voetbal in Griekenland - messara - 22 November 2015

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.







RE: Voetbal in Griekenland - Patrick - 22 November 2015

(22 November 2015, 11:43)kritikaster schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Meer foto's & beelden van de "clash" gisterenavond:

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.







RE: Voetbal in Griekenland - DutchGreek - 24 November 2015

Ik vind het jammer dat het Griekse elftal compleet lijkt te zijn gezonken. Verliezen van de Faeroer-eilanden en laatst nog Luxemburg. Laatste eindigen in de kwalificatiepoule voor het EK 2016 terwijl 'we' in 2004 nog Europees kampioen zijn geworden. Ik hoop dat het elftal nog wel op de rit is te krijgen... maar dat zal nog wel even duren denk ik, net als het Nederlandse voetbalelftal.

Zelf ben ik fanatiek Griekenland-supporter, zo heb ik o.a. een Griekse vlag, sjaal en WK shirt van 2014. Alleen nog nooit een wedstrijd van de Griekse helden bezocht, dit hoop ik in de toekomst wel te doen Smile


RE: Voetbal in Griekenland - Patrick - 30 November 2015

Na de rellen voor aanvang van de laatste Panathinaïkos-Olympiakos krijgt 'Pana' volgende bestraffing:

- Uitslag is 0-3 voor Olympiakos
- Er worden ook nog 3 punten afgetrokken
- 4 thuiswedstrijden achter gesloten deuren spelen
- Boete van 190.000 euro.

Ze kunnen wel nog in beroep gaan tegen deze beslissingen.


RE: Voetbal in Griekenland - Tzimis Bazoukas - 01 December 2015

dat laatste zin is de belangrijk. handje klap en de leven gaat door in de bagger dat griekse voetbaal heet.