Oríste! - jóuw Griekenland forum
2500 leden - Afdrukversie

+- Oríste! - jóuw Griekenland forum (https://www.wageral.nl/oriste)
+-- Forum: Το καφενείον- Het Griekse praathoekje (https://www.wageral.nl/oriste/forumdisplay.php?fid=46)
+--- Forum: Het kafeneion - Schuif gezellig aan in ons Griekse dorpscaféetje (https://www.wageral.nl/oriste/forumdisplay.php?fid=14)
+--- Discussie: 2500 leden (/showthread.php?tid=4639)



2500 leden - Arthur - 01 August 2015

Nog even en dan zitten we op tweeduizend vijfhonderd (dit leest lekker) leden.
En zoals altijd is er weer een leuke rondvaart aan verbonden.



RE: 2500 leden - Bart0riste - 01 August 2015

Leuk gebaar weer Arthuros zo'n trip op jouw orginele Griekse kaik (vissersboot), rond de heldere wateren van Agios Nikolaos op Kreta. Welke Oriste-bofkont zal het wezen.....?


RE: 2500 leden - Bart0riste - 08 August 2015

Goh 2500 leden nu op Oriste! Een feestelijke mijlpaal...?


RE: 2500 leden - De Haarlemse mug. - 08 August 2015

Nou lijkt me leuk een rondvaart in Agios Nicolaos. Dan moeten er geen leden op gaan zeggen natuurlijk. Confused Op naar de 2500!
Groeten vanaf een bewolkt maar warm Kalyves. cool1


RE: 2500 leden - Arthur - 08 August 2015

We wachten even af, lid nr 1000 was een losse flodder of wel een oud lid die zich op nieuw aanmelde, lid nr 2000 leest waarschijnlijk alleen mee, nu eens kijken of lid nr 2500 wel van varen houd, als niet gaan we gewoon door tot de 3000.


RE: 2500 leden - Vito - 08 August 2015

Arthur, misschien kun je beter een kaikvaart beloven aan het langst of meest actieve lid ;)


RE: 2500 leden - Ger - 08 August 2015

(08 August 2015, 11:36)Vito schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Arthur, misschien kun je beter een kaikvaart beloven aan het langst of meest actieve lid ;)

Héél goed idee Vito, wie zou dat nu kunnen zijn??  Big Grin


RE: 2500 leden - vlagreco - 08 August 2015

(08 August 2015, 11:36)Vito schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Arthur, misschien kun je beter een kaikvaart beloven aan het langst of meest actieve lid ;)

Héhé, dat zie ik wel zitten  Tongue .


RE: 2500 leden - Wilma - 09 August 2015

Haha Vlag, mocht je die kans krijgen  en mocht je ooit in de buurt van Ag.N  logeren ....gelijk aanpakken ....
Ikzelf had 4 jr terug die kans  toen wij in in de buurt van ag niko verbleven  om een tochtje met zijn kaik te maken ....alles was al  in kannen en kruiken...maar door een vervelende val daar waarbij ik mijn enkelbanden en pezen scheurde kon dat jammer genoeg niet doorgaan dizzy
btw, het was wel leuk om Arthur daar ontmoet te hebben... en zijn mooie boot hebben we ook gezien :)


RE: 2500 leden - Nanny - 09 August 2015

Bravo Ger, ik blijf t knap vinden meer dan 2500 leden, waar je ook nog vaak schoolmeestertje over moet spelen.


RE: 2500 leden - vlagreco - 09 August 2015

Dit is al een behoorlijk groot dorp, naar Griekse normen.
Met Ger als burgemeester.
Dagelijkse samenkomsten in ons Kafeneion Oríste, met meestal gezellige en informatieve weetjes, maar soms ook eens wat heviger discussies.
Hopelijk moet onze burgemeester zo weinig mogelijk zijn taak combineren met die van schoolmeestertje of Papas.  Confused

Maar voor de rest: aan alle 2500 forumleden: yamas!


RE: 2500 leden - Arthur - 09 August 2015

(09 August 2015, 01:55)Wilma schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Haha Vlag, mocht je die kans krijgen  en mocht je ooit in de buurt van Ag.N  logeren ....gelijk aanpakken ....
Ikzelf had 4 jr terug die kans  toen wij in in de buurt van ag niko verbleven  om een tochtje met zijn kaik te maken ....alles was al  in kannen en kruiken...maar door een vervelende val daar waarbij ik mijn enkelbanden en pezen scheurde kon dat jammer genoeg niet doorgaan dizzy
btw, het was wel leuk om Arthur daar ontmoet te hebben... en zijn mooie boot hebben we ook gezien :)

Was leuk toen, ik had alles in kannen en kruiken en kon je zo vanaf de kade met die oude blauwe kraan met rolstoel en al in de boot takelen. Big Grin