Oríste! - jóuw Griekenland forum
Kythira reisverslagen - Afdrukversie

+- Oríste! - jóuw Griekenland forum (https://www.wageral.nl/oriste)
+-- Forum: Het relaxhoekje ( Griekse Muziek - Films - Series - TV-programma's - Literatuur - Reisverhalen - Internet ) (https://www.wageral.nl/oriste/forumdisplay.php?fid=41)
+--- Forum: Reisverhalen - foto/videoverslagen/impressies - ervaringen - (vakantie)tips - favoriete plekjes (https://www.wageral.nl/oriste/forumdisplay.php?fid=45)
+--- Discussie: Kythira reisverslagen (/showthread.php?tid=480)



Kythira reisverslagen - Christos - 29 May 2010

reis\fotoverslagen Kythira greeksmiley2

Gaarne maak ik de bezoekers van "de Nieuwe rubriek Reisverhalen" attent op mijn website
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




met een drietal reis\fotoverslagen van onze vakanties naar het eiland Kythira.
Ik heb al veel leuke reakties ontvangen op mijn website, maar ik maak graag meerdere Griekenland bezoekers attent op mijn website.

Christos.


RE: Kythira reisverslagen - KarenAnna - 30 May 2010

Ziet er mooi en uitnodigend uit Christos. Ik zit eraan te denken om Kythira op het lijstje van dit jaar te zetten, eventueel in combinatie met de Zuidelijkste punt van de Pelops. Weet jij misschien of er goede verbindingen zijn tussen de Pelops en Kythira?
Bedankt voor de tip Idea in ieder geval!

K-A


RE: Kythira reisverslagen - Japio - 30 May 2010

(30 May 2010, 17:50)Karen-anna schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ziet er mooi en uitnodigend uit Christos. Ik zit eraan te denken om Kythira op het lijstje van dit jaar te zetten, eventueel in combinatie met de Zuidelijkste punt van de Pelops. Weet jij misschien of er goede verbindingen zijn tussen de Pelops en Kythira?
Bedankt voor de tip Idea in ieder geval!

K-A

kijk even hier in de rechter kolom onder veerdiensten/ferry's

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.







RE: Kythira reisverslagen - KarenAnna - 31 May 2010

Bedankt Jaap, daar staat inderdaad veel op. Ook op de Kythira Startpagina heb ik nog leuke tips gevonden. Wist niet eens dat die bestond Blush

K-A


RE: Kythira reisverslagen - Japio - 31 May 2010

(31 May 2010, 16:05)Karen-anna schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Bedankt Jaap, daar staat inderdaad veel op. Ook op de Kythira Startpagina heb ik nog leuke tips gevonden. Wist niet eens dat die bestond Blush

K-A

dit jaar gaan we voor de 9 keer naar kythira, wil je wat weten dan mail je maar Ruyg@quicknet.nl