Oríste! - jóuw Griekenland forum
Waar ben ik nu weer? - Afdrukversie

+- Oríste! - jóuw Griekenland forum (https://www.wageral.nl/oriste)
+-- Forum: Το καφενείον- Het Griekse praathoekje (https://www.wageral.nl/oriste/forumdisplay.php?fid=46)
+--- Forum: Het raad- en puzzelhoekje (https://www.wageral.nl/oriste/forumdisplay.php?fid=51)
+--- Discussie: Waar ben ik nu weer? (/showthread.php?tid=4808)



RE: Waar ben ik nu weer? - SuWe21 - 28 April 2018

Kythira heeft ook erg mooie plekjes Ger, maar deze is ergens anders genomen.


RE: Waar ben ik nu weer? - Frederique - 28 April 2018

(28 April 2018, 20:08)El Greco schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




(26 April 2018, 17:30)Frederique schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Gebleken is dat er al geruime tijd weinig of geen belangstelling meer bestaat voor deze topic.
Ik denk dat iedereen (na 106 pagina's) verzadigd is en dat we er verstandig aan doen om voorlopig maar eventjes de stekker er uit te trekken.
Wellicht dat men over een aantal maanden wel weer enthousiast is...
Deze foto was trouwens Agia Pelagia op Kythira.

Vind ik nu echt niet terecht. Je kan niet van de mensen verlangen dat ze dag & nacht op dit forum zitten. De foto's die hier gepost zijn soms wel van een moeilijk "raadniveau". Als je er niet geweest bent mag je het absoluut vergeten. Afbeeldingen via Google zoeken is meestal ook tijdrovend bezigheid. 

Jou foto van hierboven bvb, ik ben nog nooit op Kythira geweest en zal niet de enigste zijn. Hoeveel mensen hier op het forum hebben dit eiland al bezocht en hoeveel van hen vinden dit "raad-topic" leuk en hebben er interesse voor? 

Neen neen, vooral doorgaan hier met foto's plaatsen maar het mag soms wel iets gemakkelijk zijn dan de soms voor leken niets zeggende details-foto's van een bepaalde locatie. Voor de plaatser is het altijd vanzelfsprekend...omdat hij er geweest is...
 
Tja, inderdaad, wat je zegt: "Hoeveel vinden dit raad-topic leuk en hebben er interesse voor?"
Dat is precies wat ik bedoel. Er werd aan het begin door menigeen veelvuldig geraden, maar dat werd steeds minder...


RE: Waar ben ik nu weer? - Patrick - 29 April 2018

(28 April 2018, 23:51)Frederique schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




(28 April 2018, 20:08)El Greco schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




(26 April 2018, 17:30)Frederique schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Gebleken is dat er al geruime tijd weinig of geen belangstelling meer bestaat voor deze topic.
Ik denk dat iedereen (na 106 pagina's) verzadigd is en dat we er verstandig aan doen om voorlopig maar eventjes de stekker er uit te trekken.
Wellicht dat men over een aantal maanden wel weer enthousiast is...
Deze foto was trouwens Agia Pelagia op Kythira.

Vind ik nu echt niet terecht. Je kan niet van de mensen verlangen dat ze dag & nacht op dit forum zitten. De foto's die hier gepost zijn soms wel van een moeilijk "raadniveau". Als je er niet geweest bent mag je het absoluut vergeten. Afbeeldingen via Google zoeken is meestal ook tijdrovend bezigheid. 

Jou foto van hierboven bvb, ik ben nog nooit op Kythira geweest en zal niet de enigste zijn. Hoeveel mensen hier op het forum hebben dit eiland al bezocht en hoeveel van hen vinden dit "raad-topic" leuk en hebben er interesse voor? 

Neen neen, vooral doorgaan hier met foto's plaatsen maar het mag soms wel iets gemakkelijk zijn dan de soms voor leken niets zeggende details-foto's van een bepaalde locatie. Voor de plaatser is het altijd vanzelfsprekend...omdat hij er geweest is...
 
Tja, inderdaad, wat je zegt: "Hoeveel vinden dit raad-topic leuk en hebben er interesse voor?"
Dat is precies wat ik bedoel. Er werd aan het begin door menigeen veelvuldig geraden, maar dat werd steeds minder...

Zelfs als er minder zijn is dat toch geen reden om ermee op te houden? Waarom zouden we die leden willen ontzeggen waar ze plezier aan beleven? Er zijn ook onderwerpen of topics waar ik (of weinig anderen) geen interesse in heb(ben). Daarom moeten die toch ook niet gestopt worden?


RE: Waar ben ik nu weer? - Frederique - 29 April 2018

Sorry, het was ook maar een suggestie...


RE: Waar ben ik nu weer? - Petross - 29 April 2018

Op de boot lijk wel Texel te staan maar daar zal deze wel niet liggen aan de achtergrond te zien ik gok een beetje op Karpathos


RE: Waar ben ik nu weer? - Arthur - 30 April 2018

Ik dacht aan west Kreta.


RE: Waar ben ik nu weer? - Andrebeek - 30 April 2018

Samos ?


RE: Waar ben ik nu weer? - Nanny - 30 April 2018

Wat mij betreft mag deze topic ook gewoon doorgaan. Ik herken nooit iets, ben ook niet handig en ook te laks om te gaan googlen,
maar vind t wel leuk om t hele gebeuren te volgen. Sta altijd weer verbaasd hoeveel sommige mensen herkennen.
De ene keer is t moeilijker de andere keer makkelijker, zie er geen probleem in, is toch gewoon n spelletje?


RE: Waar ben ik nu weer? - SuWe21 - 02 May 2018

helaas, geen Karpathos, West Kreta of Samos.


RE: Waar ben ik nu weer? - Angeliki - 02 May 2018

Als ik kijk naar de rotsen en de begroeing zou ik zeggen: Meganisi, maar ik ken daar geen strand met deze boot. Dus ik verwacht op een van de Ionische eilanden?


RE: Waar ben ik nu weer? - Vito - 02 May 2018

Ik zie kiezelstrand dus ik gok eerder op Chios of Lesbos?


RE: Waar ben ik nu weer? - Angeliki - 06 May 2018

Zit er iets bij, Miel en Hanneke?


RE: Waar ben ik nu weer? - SuWe21 - 10 May 2018

We wisten niet dat het zo moeilijk zou zijn. 
Tip: ééntsje van de eilandengroep Sporaden.


RE: Waar ben ik nu weer? - Wim M - 10 May 2018

Alleen op Skopelos en Alonisos geweest. Wel geland op Skiathos. Kan overal zijn, maar doe ff niet mee morgen vliegen.


RE: Waar ben ik nu weer? - Arthur - 10 May 2018

Na 12 dagen komt er licht in de duisternis, en na 4 dagen reageren M en H weer eens héhé, dit noem ik dus een waakvlam.


RE: Waar ben ik nu weer? - Wim M - 10 May 2018

Ja wanneer ik niet weet waar en kleedhok op een strand staat weet ik het niet. Als Amsterdammer wil ik hier wel eens rottig uit de hoek komen , maar wanneer ik Ibiza denk roep ik echt niet Ikaria.


RE: Waar ben ik nu weer? - SuWe21 - 10 May 2018

(10 May 2018, 16:37)Arthur schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Na 12 dagen komt er licht in de duisternis, en na 4 dagen reageren M en H weer eens héhé, dit noem ik dus een waakvlam.

Beste Arthur,
Er zijn ook nog mensen die werken. we hebben inderdaad niet alle dagen tijd om te reageren.  Big Grin Tongue


RE: Waar ben ik nu weer? - Petross - 11 May 2018

Skyros dan misschien ?


RE: Waar ben ik nu weer? - Wilma - 13 May 2018

(10 May 2018, 18:15)Miel en Hanneke schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




(10 May 2018, 16:37)Arthur schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Na 12 dagen komt er licht in de duisternis, en na 4 dagen reageren M en H weer eens héhé, dit noem ik dus een waakvlam.

Beste Arthur,
Er zijn ook nog mensen die werken. we hebben inderdaad niet alle dagen tijd om te reageren.  Big Grin Tongue



Beste Hanneke,
Ik vind dat als je een raad-foto plaatst, dat je het niet kan maken om zomaar even  voor het /je gemak 8 dagen  iedereen  te  laten wachten  en geen antwoord geeft op de mensen die gereageerd hebben omdat je  in die tijd helemaal niet was inlogt was op deze site!!...
OOK als je werkt, heb je best wel even een paar minuutjes  de tijd om te reageren!!   !(omdat je immers zelf die foto plaatste!!)
Heb je geen tijd? .... Plaats dan GEEN foto en geef iemand anders een kans die er wel lol in heeft om het te doen !!


RE: Waar ben ik nu weer? - Ger - 13 May 2018

(13 May 2018, 01:52)Wilma schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Beste Hanneke,
Ik vind dat als je een raad-foto plaatst, dat je het niet kan maken om zomaar even  voor het /je gemak 8 dagen  iedereen  te  laten wachten  en geen antwoord geeft op de mensen die gereageerd hebben omdat je  in die tijd helemaal niet was inlogt was op deze site!!...
OOK als je werkt, heb je best wel even een paar minuutjes  de tijd om te reageren!!   !(omdat je immers zelf die foto plaatste!!)
Heb je geen tijd? .... Plaats dan GEEN foto en geef iemand anders een kans die er wel lol in heeft om het te doen !!

Het is maar een spelletje Wink


RE: Waar ben ik nu weer? - Nanny - 13 May 2018

Siga siga laten we t spelletje op z'n grieks spelen ;)


RE: Waar ben ik nu weer? - Arthur - 13 May 2018

(13 May 2018, 09:12)Nanny schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Siga siga laten we t spelletje op z'n grieks spelen ;)

lol


RE: Waar ben ik nu weer? - SuWe21 - 13 May 2018

Petross, het is inderdaad Skyros!

Beste Wilma,

Zeurpieten horen hier niet thuis op dit Forum. Het is inderdaad maar een spelletje zoals Ger schreef.
Voor iedereen nog een fijne zondag gewenst.


RE: Waar ben ik nu weer? - Arthur - 13 May 2018

offtopic1


RE: Waar ben ik nu weer? - Patrick - 13 May 2018

(13 May 2018, 10:23)Miel en Hanneke schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Petross, het is inderdaad Skyros!

Beste Wilma,

Zeurpieten horen hier niet thuis op dit Forum. Het is inderdaad maar een spelletje zoals Ger schreef.
Voor iedereen nog een fijne zondag gewenst.

Gaan we zeurpieten discrimineren dan? Nee toch.


RE: Waar ben ik nu weer? - Petross - 15 May 2018

Ik ga straks een foto plaatsen kan nu even niet in mijn bestanden kome


RE: Waar ben ik nu weer? - Petross - 16 May 2018

Dat straks is iets later geworden, maar ik heb nu een probleem ik krijg de foto niet op de site hij down load hem wel maar ik zie
niks misschien weet Ger een oplossing.


RE: Waar ben ik nu weer? - Ger - 16 May 2018

(16 May 2018, 11:22)Petross schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Dat straks is iets later geworden, maar ik heb nu een probleem ik krijg de foto niet op de site hij down load hem wel maar ik zie
niks misschien weet Ger een oplossing.

Merkwaardig, hier werkt het ook niet. Waarschijnlijk een storing bij PostImage ?

Doe het anders even met TinyPic zolang de storing daar niet is opgelost.......
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.







RE: Waar ben ik nu weer? - Petross - 16 May 2018

Op welk eiland en welk dorpje zie je hier?
[Afbeelding: 1zvxuon.jpg]
Niet zo moeilijk denk ik Big Grin


RE: Waar ben ik nu weer? - Ger - 16 May 2018

Avlemonas?


RE: Waar ben ik nu weer? - Petross - 17 May 2018

Als een eiland bedoelt of een plaatsje dan is het alle bij fout Big Grin


RE: Waar ben ik nu weer? - El Greco - 17 May 2018

Zante/Zakynthos?


RE: Waar ben ik nu weer? - Petross - 19 May 2018

Nee ook niet goed. Big Grin


RE: Waar ben ik nu weer? - janos54 - 19 May 2018

Agia Galini Op Kreta?


RE: Waar ben ik nu weer? - Petross - 19 May 2018

Sorry ook niet op Kreta. Tongue


RE: Waar ben ik nu weer? - Nanny - 28 May 2018

LIjkt me toch sterk dat t niet geraden wordt!


RE: Waar ben ik nu weer? - Petross - 28 May 2018

Een hint mischien de hint is was


RE: Waar ben ik nu weer? - jjohn - 04 June 2018

Was? Ikaria?


RE: Waar ben ik nu weer? - Patrick - 05 June 2018

Armenistis ?


RE: Waar ben ik nu weer? - Petross - 07 June 2018

JJohn had het eiland goed en Patrick het dorpje jullie moeten zelf maar uitmaken wie de volgende foto plaatst Big Grin