Oríste! - jóuw Griekenland forum
Waar ben ik nu weer? - Afdrukversie

+- Oríste! - jóuw Griekenland forum (https://www.wageral.nl/oriste)
+-- Forum: Το καφενείον- Het Griekse praathoekje (https://www.wageral.nl/oriste/forumdisplay.php?fid=46)
+--- Forum: Het raad- en puzzelhoekje (https://www.wageral.nl/oriste/forumdisplay.php?fid=51)
+--- Discussie: Waar ben ik nu weer? (/showthread.php?tid=4808)



RE: Waar ben ik nu weer? - Patrick - 02 April 2020

Het is niet Kea & Kythnos maar je kan er wel met de ferry vanuit Lavrio heen dan denk ik aan Syros. Je kan natuurlijk ook naar Agios Efstratios en Limnos of (sporadisch) naar Milos, Folegandros, Sikinos, Ios.
Volgens mij zijn die al allemaal aan bod gekomen en Ag. Efstratios is het niet want daar is maar 1 dorp en dat ligt aan zee. Dus daarom denk ik aan Syros. Maar het dorp? Absoluut geen idee.


RE: Waar ben ik nu weer? - Petross - 02 April 2020

Sorry ik heb het berichtje van Metaxa gemist het is inderdaad Kyhtnos met het plaatsje Chora of Messaria.


RE: Waar ben ik nu weer? - Patrick - 02 April 2020

Ah, dat zorgde voor een beetje verwarring. Wink


RE: Waar ben ik nu weer? - metaxa - 03 April 2020

Waar is dit?

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.







RE: Waar ben ik nu weer? - Erna - 03 April 2020

Is het misschien Donousa


RE: Waar ben ik nu weer? - metaxa - 03 April 2020

Het is donousa ,weet je ook hoe het strand daar heet Erna ?


RE: Waar ben ik nu weer? - Erna - 03 April 2020

Het is kedros beach. Met heel veel hulp van Petros ???. Hij zal een nieuw plaatje uitzoeken namens mij.


RE: Waar ben ik nu weer? - metaxa - 03 April 2020

(03 April 2020, 10:42)Erna schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Het is kedros beach. Met heel veel hulp van Petros ???. Hij zal een nieuw plaatje uitzoeken namens mij.
Zijn jullie daar geweest ,en wat  voor indruk heeft het mooie eilandje gemaakt ?
wij wachten op de nieuwe foto


RE: Waar ben ik nu weer? - Erna - 03 April 2020

Het is een leuk klein eiland voor twee dagen. Je kunt er veel wandelen. Schinoussa vind ik persoonlijk leuker. Ik zal Petros de opdracht geven om een nieuwe foto te plaatsen ?


RE: Waar ben ik nu weer? - Petross - 03 April 2020

In op dracht van Erna plaats ik een Foto voor haar.
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Op welk eiland zijn wij, niet zo moeilijk lijkt mij.


RE: Waar ben ik nu weer? - Arthur - 03 April 2020

Patmos


RE: Waar ben ik nu weer? - Petross - 03 April 2020

namens Erna, dit is goed. Wij wachten op een nieuwe foto


RE: Waar ben ik nu weer? - Arthur - 03 April 2020

Aan welk strand sta ik.
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.







RE: Waar ben ik nu weer? - Petross - 03 April 2020

Volgens mij ergens op Kreta, maar we zijn geen echte Kreta gangers. Wel drie keer geweest in de jaren 80 en begin 90.


RE: Waar ben ik nu weer? - JohanV - 03 April 2020

Daar in die plaats waar die verhuurder zat/zit in Sisi zijn we geweest in 2001, maar waar dan deze foto is genomen? Zou gokken op Marathi, maar dat is wel een p.kke eind rijden.  Wink


RE: Waar ben ik nu weer? - Arthur - 04 April 2020

Het is op Kreta.


RE: Waar ben ik nu weer? - Wilma - 04 April 2020

In de buurt van Ammoudara?


RE: Waar ben ik nu weer? - Patrick - 04 April 2020

(04 April 2020, 20:00)Arthur schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Het is op Kreta.

Hoeveel stranden zouden er zijn op Kreta? Huh


RE: Waar ben ik nu weer? - Wilma - 04 April 2020

Hihi vergeleken in  onze buurt  waar ik woon  in NL tussen Wijk aan zee - Bergen aan zee noem ik dit geen strand  hoor, maar meer of min een zandbak Big Grin

Is het anders in de buurt van Elounda?


RE: Waar ben ik nu weer? - vlagreco - 05 April 2020

Ik denk dat ik het weet...
Sissi, op Kreta.


RE: Waar ben ik nu weer? - JohanV - 05 April 2020

(05 April 2020, 11:20)vlagreco schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ik denk dat ik het weet...
Sissi, op Kreta.

Gaf ik ook al aan, daar zit de verhuurder  Wink


RE: Waar ben ik nu weer? - Arthur - 05 April 2020

Allemaal niet, wel in de buurt en zeker geen Sisi, ik heb de sticker niet afgedekt van de quad, dat zou te makkelijk zijn Big Grin







RE: Waar ben ik nu weer? - lucy - 05 April 2020

Het dorpje even voorbij Sissi dan, Milatos?
Wij liepen er ooit heen vanuit Sissi.


RE: Waar ben ik nu weer? - Arthur - 05 April 2020

(05 April 2020, 18:17)lucy schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Het dorpje even voorbij Sissi dan, Milatos?
Wij liepen er ooit heen vanuit Sissi.
Milatos is het ook niet.


RE: Waar ben ik nu weer? - El Greco - 06 April 2020

Ormos?


RE: Waar ben ik nu weer? - Arthur - 06 April 2020

(06 April 2020, 01:21)El Greco schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ormos?
Heel goed als je Ormos katoliko bedoelt waar ook het kerkje van Agios Nikolaos staat, wij gebruiken dit strandje vaak om de boot van onder wat schoon te maken of de boot uit het water te halen.
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Nu hebben ze een boot ramp gemaakt wat veel makkelijker is.
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.










RE: Waar ben ik nu weer? - El Greco - 06 April 2020

Catholic-Ormos of Ormos-Katoliko inderdaad. Met de tip, "wel in de buurt", was het niet zo moeilijk meer voor mij.  Wink 

Volgende maar?

Normaal niet zo'n moeilijke lijkt me. Op welk eiland zitten we hier:

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.







RE: Waar ben ik nu weer? - Yiannakis - 06 April 2020

Fourni


RE: Waar ben ik nu weer? - El Greco - 07 April 2020

Geen Fourni Yiannakis.


RE: Waar ben ik nu weer? - El Greco - 07 April 2020

Er wordt hier maar weinig gegokt jongens.  Smile


RE: Waar ben ik nu weer? - Arthur - 07 April 2020

Zuid oost Kreta?


RE: Waar ben ik nu weer? - Wilma - 07 April 2020

Mogen de meisjes ook gokken? Big Grin

Het heeft wel wat weg van  Sissi (Kreta)


RE: Waar ben ik nu weer? - El Greco - 07 April 2020

@Arthur, neen het is niet in mijn achtertuin.   Smile
@Wilma, ja graag!!!  Big Grin

Maar het is niet op Kreta jongens & meisjes.  Wink


RE: Waar ben ik nu weer? - metaxa - 08 April 2020

Koufonisia


RE: Waar ben ik nu weer? - Petross - 08 April 2020

Ik ga voor Kimolos


RE: Waar ben ik nu weer? - Arthur - 08 April 2020

Het lijkt ook op anti Paros.


RE: Waar ben ik nu weer? - El Greco - 08 April 2020

Met Kimolos zit je wel héél eeeeeerg dichtbij Petross!


RE: Waar ben ik nu weer? - metaxa - 08 April 2020

dan moet het Milos zijn


RE: Waar ben ik nu weer? - El Greco - 08 April 2020

Inderdaad Milos!


RE: Waar ben ik nu weer? - metaxa - 08 April 2020

op welk eiland is deze foto genomen?


   
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.