Oríste! - jóuw Griekenland forum
Waar ben ik nu weer? - Afdrukversie

+- Oríste! - jóuw Griekenland forum (https://www.wageral.nl/oriste)
+-- Forum: Το καφενείον- Het Griekse praathoekje (https://www.wageral.nl/oriste/forumdisplay.php?fid=46)
+--- Forum: Het raad- en puzzelhoekje (https://www.wageral.nl/oriste/forumdisplay.php?fid=51)
+--- Discussie: Waar ben ik nu weer? (/showthread.php?tid=4808)



RE: Waar ben ik nu weer? - Vito - 24 July 2021

Bij Trapezaki beach?


RE: Waar ben ik nu weer? - arjanw - 24 July 2021

Niet bij Trapezaki


RE: Waar ben ik nu weer? - arjanw - 24 July 2021

(24 July 2021, 12:54)JohanV schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Wat stom, ik heb dezelfde foto! Je hebt die foto genomen in Pessada @Roefke!


Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Mooi, stil en afgelegen plekje!

Nog één van deze plek:


Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Ik ben er net langsgelopen. Iets preciezer: Pessada ligt achter de rots, dit is Xatzokli

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





En het er naast gelegen Spartia. Om 8 uur, leuk dat de Grieken nog zo laat van de zee genieten
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.







RE: Waar ben ik nu weer? - roefke - 24 July 2021

bedankt Arjan en johan , om mij meer details te geven over mijn eigen foto. Ik herinner het mij als een desolaat strand waar alleen grieken kwamen, door die rotswand had het wel "iets"


RE: Waar ben ik nu weer? - roefke - 28 July 2021

hier gaat blijkbaar een extra tip nodig zijn arjan


RE: Waar ben ik nu weer? - arjanw - 29 July 2021

Niet makkelijk blijkbaar, je moet er ook een paar kilometer voor over het strand lopen om bij deze grot te komen.


RE: Waar ben ik nu weer? - arjanw - 30 July 2021

(24 July 2021, 17:54)arjanw schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Voor mij niet zo moeilijk,  ik ben daar nu maar een paar kilometer vandaan namelijk!
Daarom verklap ik nu het eiland, maar waar is deze foto deze week genomen?

Toch een te afgelegen plekje  aan de zuidoost punt van Kefalonia,  aan het eind van het strand van Mounda.
Daarom een nieuwe foto, gezien het aantal mensen dat hier stond te fotograferen moet deze wel te doen zijn.

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.







RE: Waar ben ik nu weer? - Andrebeek - 31 July 2021

Eiland Zakynthos?


RE: Waar ben ik nu weer? - arjanw - 31 July 2021

Dichtbij


RE: Waar ben ik nu weer? - Patrick - 31 July 2021

Kefalonia, nabij Koumaria Beach?


RE: Waar ben ik nu weer? - arjanw - 31 July 2021

(31 July 2021, 20:04)Patrick schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Kefalonia, nabij Koumaria Beach?

Wel Kefalonia, niet bij Koumaria


RE: Waar ben ik nu weer? - Pieter - 31 July 2021

Melissana beach ?


RE: Waar ben ik nu weer? - arjanw - 31 July 2021

Melissana beach is het niet


RE: Waar ben ik nu weer? - johan - 01 August 2021

Myrtos strand ?


RE: Waar ben ik nu weer? - Arthur - 01 August 2021

Is dit iets nieuws, als een foto na 6 dagen niet wordt geraden omdat het te moeilijk is zetten we er maar een nieuwe op.


RE: Waar ben ik nu weer? - arjanw - 01 August 2021

Ik heb hem eergisteren, 30 juli, al vervangen Arthur.


RE: Waar ben ik nu weer? - Arthur - 01 August 2021

(01 August 2021, 14:07)arjanw schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ik heb hem eergisteren, 30 juli, al vervangen Arthur.
Klopt maar toen waren ze al 6 dagen aan het raden.


RE: Waar ben ik nu weer? - Patrick - 01 August 2021

Nabij Mistyc Beach ten noorden van Agia Efimia?


RE: Waar ben ik nu weer? - arjanw - 01 August 2021

(01 August 2021, 14:21)Patrick schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Nabij Mistyc Beach ten noorden van Agia Efimia?

Daar is het niet


RE: Waar ben ik nu weer? - El Greco - 01 August 2021

Fteri beach


RE: Waar ben ik nu weer? - arjanw - 01 August 2021

(01 August 2021, 17:28)El Greco schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Fteri beach

Niet Fteri


RE: Waar ben ik nu weer? - arjanw - 04 August 2021

Het blijft blijkbaar moeilijk. Een tip; het is niet zo ver van het veel bezochte Lassi.


RE: Waar ben ik nu weer? - johan - 05 August 2021

het Gradakia strand dan ?misschien?


RE: Waar ben ik nu weer? - arjanw - 06 August 2021

Gradakia is het niet


RE: Waar ben ik nu weer? - robienne78 - 06 August 2021

heb een uurtje zitten googlen en kwam nabij Lassi op Kefalonia uit op het FKK strand : Crocodile beach, is alleen v.a. zee te bereiken staat erbij...die erbij staan lijken wel wat op die rotsmassa...

robienne


RE: Waar ben ik nu weer? - arjanw - 06 August 2021

Nee die is het ook niet. Daar ben ik wel geweest, die is niet alleen via zee te bereiken maar ook via een pad. En niet echt een fkk beach, alleen textiel zoals dat heet. Zal wel door een Duitser er op gezet zijn.
Maar je bent dichtbij!


RE: Waar ben ik nu weer? - El Greco - 06 August 2021

Small beach


RE: Waar ben ik nu weer? - Andrebeek - 06 August 2021

Kalamia beach Lassi.


RE: Waar ben ik nu weer? - arjanw - 06 August 2021

Inderdaad Kalamia. Er is een hele reeks van kleine mooie stranden daar, de meeste propvol, zelfs in de zomer van 2021. De volgende is voor jouw Andre.


RE: Waar ben ik nu weer? - Andrebeek - 06 August 2021

Met een beetje hulp van google en toeval de oplossing gevonden.
Zijn ook pittige foto's de laatste tijd.

Misschien is deze foto wat makkelijker.  Waar is deze foto genomen?
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.







RE: Waar ben ik nu weer? - Arthur - 07 August 2021

Deze is super makkelijk, Frangokastello op Kreta


RE: Waar ben ik nu weer? - Andrebeek - 07 August 2021

Goed gezien. Blijkbaar te gemakkelijk.
Maar is niet erg. Komt er wat tempo in. Wink

Arthur, u mag weer.


RE: Waar ben ik nu weer? - Arthur - 07 August 2021

Welke bergen zien we daar in de verte?
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.







RE: Waar ben ik nu weer? - Andrebeek - 07 August 2021

Gokje : Lefka Ori ?


RE: Waar ben ik nu weer? - Arthur - 07 August 2021

Verkeerd gokje.


RE: Waar ben ik nu weer? - roefke - 07 August 2021

peleponessos taigetos gebergte ?


RE: Waar ben ik nu weer? - Arthur - 07 August 2021

(07 August 2021, 18:46)roefke schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




peleponessos taigetos gebergte ?

Daar is het ook niet Roefke, om de vaart erin te houden en niet weer bijna 2 weken lopen leuren met foto's, een tip het is op een groot eiland.


RE: Waar ben ik nu weer? - Terra - 07 August 2021

De Noordoost kust van Kreta, in de buurt van van Gournia? Ik denk het, omdat het volgens mij ongeveer het uitzicht is vanaf (vroeger) Trata (ik heb heimwee!) in Agios Nikolaos..
Als het goed is, is dan de foto genomen met de hoorn van Amaltheia in de rug?


RE: Waar ben ik nu weer? - Arthur - 07 August 2021

Helemaal goed Terra, het is de N.O kust van Kreta, rechts in de verte zie nog net (Gournia) Pachia Ammos met de Ha kloof, dit is het Tripti gebergte en de foto is gemaakt door de hoorn van Amaltheia jn Agios Nikoloas.
Dat heimwee kan ik me goed voorstellen.
Doe jij de volgende.


RE: Waar ben ik nu weer? - Terra - 07 August 2021

Beste Arthur, ik kon het niet laten te reageren, omdat ik het daar zo goed ken en helemaal sentimenteel raakte toen ik de foto zag. Ik volg dit onderwerp dagelijks, maar ik heb helaas geen digitaal foto archief. Zou je alsjeblieft ook de volgende willen plaatsen?