Oríste! - jóuw Griekenland forum
Waar ben ik nu weer? - Afdrukversie

+- Oríste! - jóuw Griekenland forum (https://www.wageral.nl/oriste)
+-- Forum: Το καφενείον- Het Griekse praathoekje (https://www.wageral.nl/oriste/forumdisplay.php?fid=46)
+--- Forum: Het raad- en puzzelhoekje (https://www.wageral.nl/oriste/forumdisplay.php?fid=51)
+--- Discussie: Waar ben ik nu weer? (/showthread.php?tid=4808)



RE: Waar ben ik nu weer? - Pieter - 30 October 2021

(29 October 2021, 18:32)moonsnarf schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




in de buurt van Valkenburg, het eerste griekse restaurant in een kerk

Je bedoelt Eklisia dat in een kerkje is gevestigd. Ik heb daar meermalen heerlijk gegeten na een dag afzien in het Limburgse heuvelland. Maar dit restaurant schijnt niet meer te bestaan. Dat zal hopelijk niet aan mij liggen, omdat ik al enige tijd mijn zweetdruppels wegfiets in het Brabantse  Tongue


RE: Waar ben ik nu weer? - johwjagt - 31 October 2021

Trio Petra op Kreta
Trouwens al 11000 reacties op dit onderwerp, dat moet wel een record zijn…


RE: Waar ben ik nu weer? - chris - 31 October 2021

Uiteraard goed. Trio Petra is een bijzonder mooi strand. Meestal erg rustig,er wordt ook nog wild gekampeerd.

Jij de volgende johwjagt.


RE: Waar ben ik nu weer? - johwjagt - 31 October 2021

Welk strand in Pelion is dit?
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.







RE: Waar ben ik nu weer? - Pieter - 03 November 2021

Lefokastro?


RE: Waar ben ik nu weer? - johwjagt - 04 November 2021

Nee het is niet Lefokastro. Het is een betaald / besloten maar erg mooi strand


RE: Waar ben ik nu weer? - Pieter - 04 November 2021

Omdat er verder niemand reageert, doe ik hierbij een laatste gok: Mylopotamos beach


RE: Waar ben ik nu weer? - johwjagt - 04 November 2021

Die is het niet. Misschien dat deze foto nog helpt:

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.







RE: Waar ben ik nu weer? - Patrick - 04 November 2021

Lagoudi?


RE: Waar ben ik nu weer? - johwjagt - 04 November 2021

Nee Lagoudi is het niet


RE: Waar ben ik nu weer? - Epirus - 04 November 2021

Nidri, Lefkada?


RE: Waar ben ik nu weer? - johwjagt - 04 November 2021

Nee ook niet


RE: Waar ben ik nu weer? - Vito - 05 November 2021

Agios Ioannis?


RE: Waar ben ik nu weer? - johwjagt - 05 November 2021

Helaas, ook niet. Het moet aan de andere kant van Pelion worden gezocht. Tussen Agria en Kala Nera. Het is er schitterend op een uiterste punt van de kust. Ik had gedacht dat meer mensen deze mooie plek zouden kennen. Voor een dag op deze plek moet je voor minimaal €8,- aan eten/drinken besteden. Maar dat is het zeker waard in de schaduw van de eucalyptus bomen.


RE: Waar ben ik nu weer? - El Greco - 05 November 2021

Ik gok nu op Rivera nabij Kato Gatzea.


RE: Waar ben ik nu weer? - johwjagt - 05 November 2021

Helemaal goed! Wij vinden het een heerlijke plek.


RE: Waar ben ik nu weer? - El Greco - 06 November 2021

Met je laatste tip was het een eitje… Wink

Waar is deze foto getrokken?

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Succes!


RE: Waar ben ik nu weer? - Pieter - 06 November 2021

Pigadia, Karpathos?


RE: Waar ben ik nu weer? - El Greco - 06 November 2021

(06 November 2021, 20:41)Pieter schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Pigadia, Karpathos?

Oei, neen veel te ver weg. Het is op het vaste land.


RE: Waar ben ik nu weer? - vlagreco - 06 November 2021

Het doet me denken aan strandjes net ten zuidoosten van Parga.


RE: Waar ben ik nu weer? - El Greco - 07 November 2021

(06 November 2021, 21:32)vlagreco schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Het doet me denken aan strandjes net ten zuidoosten van Parga.

Neen neen, terug een héél stuk zuidelijker...


RE: Waar ben ik nu weer? - El Greco - 08 November 2021

Blijkbaar geen gok-pogingen meer.

Ergens tussen Patras en Piraeus.


RE: Waar ben ik nu weer? - El Greco - 10 November 2021

Lijkt hier wel uitgestorven…


RE: Waar ben ik nu weer? - johwjagt - 10 November 2021

Ik heb van alles geprobeerd om op internet uit te zoeken welk strand dit is maar ik kom er niet uit.


RE: Waar ben ik nu weer? - Patrick - 10 November 2021

In de buurt van Xilokastro?


RE: Waar ben ik nu weer? - El Greco - 10 November 2021

Je ”rijdt” alvast in de goede richting Patrick. Ik meen mij te herinneren dat jij nog niet zo heel lang geleden in Loutraki-Perachora hebt gestaan. Zoek het nog zuidelijker richting Piraeus langs de oude weg…


RE: Waar ben ik nu weer? - Patrick - 10 November 2021

Ik dacht eerst dat aan de Golf van Korinthe was. Als het nog meer richting Piraeus is zou ik zeggen Kineta.


RE: Waar ben ik nu weer? - El Greco - 10 November 2021

(10 November 2021, 19:27)Patrick schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ik dacht eerst dat aan de Golf van Korinthe was. Als het nog meer richting Piraeus is zou ik zeggen Kineta.

Inderdaad tussen Kineta beach en Vardaris beach (Megara).

We hebben 14 dagen geleden de route Patras > Piraeus gedaan maar het grootste deel langs de oude baan. 
Het was blijkbaar een beetje een moeilijke locatie voor de meesten hier. 

Doe jij maar een volgende.


RE: Waar ben ik nu weer? - Patrick - 10 November 2021

Iemand een idee waar deze cantina staat?


Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.







Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.







RE: Waar ben ik nu weer? - Wim M - 11 November 2021

Via op Kreta.


RE: Waar ben ik nu weer? - Patrick - 11 November 2021

Neen, Wim. Het is niet op Kreta maar in de 12 eilanden groep.


RE: Waar ben ik nu weer? - El Greco - 11 November 2021

Astypalaia?


RE: Waar ben ik nu weer? - Patrick - 11 November 2021

Neen, iets noordelijker


RE: Waar ben ik nu weer? - Nanny - 11 November 2021

Patmos?


RE: Waar ben ik nu weer? - Patrick - 11 November 2021

(11 November 2021, 22:08)Nanny schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Patmos?

Jawel, Nanny. Het is de cantina op het strand van Pefkes op Patmos. Daar hadden we een heerlijke lunch. We waren daar ook de enige toeristen om te eten tussen de "locals". Een absolute aanrader om eens heen te gaan als op Patmos bent.


Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.







RE: Waar ben ik nu weer? - Nanny - 12 November 2021

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Ben wel een keer op Patmos geweest, maar dit was een gok.
Maar hier mijn nieuwe foto.


RE: Waar ben ik nu weer? - Arthur - 12 November 2021

Ik wou er eigenlijk mee stoppen maar het gaat stukken beter met me, ik denk dat dit de ingang van de haven van Vathy is op mijn lievelings eiland Kalymnos


RE: Waar ben ik nu weer? - Patrick - 12 November 2021

Ik heb totaal geen idee waar dit zou kunnen zijn.


RE: Waar ben ik nu weer? - Nanny - 12 November 2021

Nee dit is noet Kalymnos.


RE: Waar ben ik nu weer? - El Greco - 12 November 2021

Moeten we het op Kreta gaan zoeken?