Oríste! - jóuw Griekenland forum
Waar ben ik nu weer? - Afdrukversie

+- Oríste! - jóuw Griekenland forum (https://www.wageral.nl/oriste)
+-- Forum: Το καφενείον- Het Griekse praathoekje (https://www.wageral.nl/oriste/forumdisplay.php?fid=46)
+--- Forum: Het raad- en puzzelhoekje (https://www.wageral.nl/oriste/forumdisplay.php?fid=51)
+--- Discussie: Waar ben ik nu weer? (/showthread.php?tid=4808)



RE: Waar ben ik nu weer? - Marieke - 05 February 2017

Patrick, is dat de man van de taverna links? 

Mooi plekje daar! Sinds een aantal jaren ligt er een betere weg en komen we er jaarlijks wel een keertje.


RE: Waar ben ik nu weer? - Marieke - 05 February 2017

[Afbeelding: 346b4vm.jpg]

En de volgende. Waar is dit?


RE: Waar ben ik nu weer? - Patrick - 05 February 2017

(05 February 2017, 23:04)Marieke schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Patrick, is dat de man van de taverna links? 

Mooi plekje daar! Sinds een aantal jaren ligt er een betere weg en komen we er jaarlijks wel een keertje.

Inderdaad, Nicholas' Taverna. De 1ste aan de linkerkant als je in Paleonisos aankomt. Zijn vader zit daar ook dikwijls aan een tafeltje onder een boom. Hij is in de 90 en gaat nog iedere morgen om 4-5 uur de bergen in om de dieren te gaan bekijken, verzorgen, ...
Nicholas haalt ook iedere keer zijn fotoboeken boven met de familiefoto's en zo. Ik vind het echt een leuke man om mee te praten.


RE: Waar ben ik nu weer? - Arthur - 06 February 2017

(05 February 2017, 23:07)Marieke schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




[Afbeelding: 346b4vm.jpg]

En de volgende. Waar is dit?

Ik denk dat vanaf dit eiland excursies gedaan worden, zie daar rechts onder dat bruine kastje waar waarschijnlijk tickets verkocht worden en de kade voorzien van rode zuilen voor water en electro.


RE: Waar ben ik nu weer? - metaxa - 06 February 2017

Gokje Telendos ?


RE: Waar ben ik nu weer? - Marieke - 06 February 2017

Nee, geen Telendos...


RE: Waar ben ik nu weer? - Wilma - 06 February 2017

Op Kos?


RE: Waar ben ik nu weer? - cors - 06 February 2017

Livadia op Tilos

Cors


RE: Waar ben ik nu weer? - Marieke - 06 February 2017

Nee, geen Kos en geen Tilos. Ook niet echt heel erg in de buurt....


RE: Waar ben ik nu weer? - Petross - 06 February 2017

Zo maar een gokje Kefalonia, Confused Sami


RE: Waar ben ik nu weer? - Patrick - 06 February 2017

Zou dat soms Marmari op Evia kunnen zijn?


RE: Waar ben ik nu weer? - Marieke - 06 February 2017

Nee, geen Marmari en geen Sami, maar Patrick komt al wel iets dichterbij..


RE: Waar ben ik nu weer? - metaxa - 07 February 2017

Linaria Skyros


RE: Waar ben ik nu weer? - Marieke - 07 February 2017

Linaria, Skyros is helemaal goed!!


RE: Waar ben ik nu weer? - metaxa - 07 February 2017

(07 February 2017, 09:59)Marieke schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Linaria, Skyros is helemaal goed!!
WIj  waren in 2005 op Skyros toen werd  er iedere keer als er een ferryboot
aan kwam varen klassieke muziek gedraaid,of dat nog gebeurt weet ik niet
de volgende foto komt er aan


RE: Waar ben ik nu weer? - maria alida - 07 February 2017

Ja, dat doen ze nog steeds!


RE: Waar ben ik nu weer? - metaxa - 07 February 2017

Wegens een probleem met onze computer kunnen we geen foto plaatsen
dus gaat onze beurt naar degene die een mooie foto wil plaatsen


RE: Waar ben ik nu weer? - Patrick - 07 February 2017

(07 February 2017, 12:22)metaxa schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Wegens een probleem met onze computer kunnen we geen foto plaatsen
dus gaat onze beurt naar degene die een mooie foto wil plaatsen


Probleem met tinypic? Want hett lukt bij mij blijkbaar ook niet om nu een foto te plaatsen.


RE: Waar ben ik nu weer? - Ger - 07 February 2017

Dat had ik vanmorgen ook. Misschien even een andere URL-gebruiken:

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Werkt ongeveer hetzelfde.


RE: Waar ben ik nu weer? - Patrick - 07 February 2017

(07 February 2017, 16:51)Ger schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Dat had ik vanmorgen ook. Misschien even een andere URL-gebruiken:

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Werkt ongeveer hetzelfde.

Werkt ook niet, Ger om een foto hier te plaatsen.


RE: Waar ben ik nu weer? - Ger - 07 February 2017

Geen idee wat er aan de hand is, lijkt of er iets mis is bij Tinypic. Heb het net op een totaal ander forum geprobeerd met hetzelfde resultaat.


Misschien moeten we even geduldig afwachten wat Tinypic gaat doen de komende uren? Ik vind op internet meer uitvallen van soms meer dan 24 uur, maar ze kwamen altijd weer terug:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





In principe zijn ze niet 'down', de website is immers bereikbaar. Maar de werking van de upload werkt dus niet.


RE: Waar ben ik nu weer? - Ger - 07 February 2017

Misschien kunnen we tijdelijk Mupload of postimg gebruiken?
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Werken ongeveer hetzelfde als Tinypic


RE: Waar ben ik nu weer? - metaxa - 08 February 2017

Toch gelukt, met postimage , zie hier het resultaat (wat aan de kleine kant)

waar is dit?

 
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.







RE: Waar ben ik nu weer? - metaxa - 08 February 2017

HEt is niet alleen een kleine foto ,het eiland is ook nog eens piepklein,
je kan er dan ook alleen maar fietsen huren, maar wel in een zeer groene
omgeving  fietsen of wandelen Rolleyes


RE: Waar ben ik nu weer? - El Greco - 08 February 2017

(07 February 2017, 21:24)Ger schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Misschien kunnen we tijdelijk Mupload of postimg gebruiken?
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Werken ongeveer hetzelfde als Tinypic

Gisteren eens geprobeerd met Mupload maar dit gaf een volledig zwarte foto als resultaat ondanks dat ze melde dat de upload gelukt was. Vreemd... Confused Huh


RE: Waar ben ik nu weer? - Patrick - 08 February 2017

Even op de foto klikken dan is hij wat groter.

Paxos?


RE: Waar ben ik nu weer? - metaxa - 08 February 2017

Paxos is het niet


RE: Waar ben ik nu weer? - Petross - 08 February 2017

kleine foto, klein eilandje klein antwoordje. Angistri misschien.


RE: Waar ben ik nu weer? - metaxa - 08 February 2017

angstri is goed petross ,misschien lukt het jouw wel om een grotere foto te plaatsen
wij zijn benieuwd


RE: Waar ben ik nu weer? - Petross - 08 February 2017

Ga morgen proberen een foto te plaatsen kan nu momenteel niet bij mijn foto bestand komen, morgen ben ik thuis en dan kan het wel. Dus ff geduld AUB.


RE: Waar ben ik nu weer? - Ger - 08 February 2017

(08 February 2017, 13:00)metaxa schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




misschien lukt het jouw wel om een grotere foto te plaatsen

Ik kan gewoon grotere foto's plaatsen met zowel mupload als postimg. Vreemd dat het jouw niet lukt Confused
Tipje: onderaan op de indexpagina, in het hoofdstuk 'Diversen', rubriek 'Het knutselhoekje', kan iedereen onbeperkt oefenen met het plaatsen van foto's. Die probeersels worden automatisch na een paar uur weer verwijderd. Dus experimenteer er maar op los daar zou ik zeggen  Smile

NB: berichten/probeersels in het knutselhoekje verschijnen NIET in het infocenter bovenaan het forum omdat het geen echte berichten zijn.........


RE: Waar ben ik nu weer? - Cor Nieuw Vennep - 08 February 2017

Bij testen Mupload zelfde resultaat als bij El Greco : geslaagd, maar wel helemaal zwart !


nieuw - Petross - 10 February 2017

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Ik ben een dagje later dan belooft, maar hier is hij dan. Maar wel een beetje klein.
dat maakt het misschien alleen maar moeilijker.


RE: Storing bij Tinypic, er zijn alternatieven - Petross - 10 February 2017

Maar als je op de foto klick wordt hij groter merk ik net zelf.


RE: Waar ben ik nu weer? - metaxa - 10 February 2017

Dat lijkt wel veel op  Santorini


RE: Waar ben ik nu weer? - Petross - 10 February 2017

Ja, maar is het niet Tongue


RE: Waar ben ik nu weer? - cors - 10 February 2017

Chora, Folegandros.

Cors


RE: Waar ben ik nu weer? - El Greco - 11 February 2017

(10 February 2017, 15:56)cors schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Chora, Folegandros.

Cors

Klopt, die was gemakkelijk te vinden.  Big Grin Wink


RE: Waar ben ik nu weer? - cors - 11 February 2017

Ik heb op de zelfde plaats gestaan 5 jaar geleden. Big Grin
Ik kan op het ogenblik geen nieuwe er bij zetten, dus je kunt er nog 1 doen.

Cors


RE: Waar ben ik nu weer? - Petross - 11 February 2017

Ja het is Chora op Folegandros