Oríste! - jóuw Griekenland forum
Antonis Remos 30 dec in Utrecht (win twee tickets!) - Afdrukversie

+- Oríste! - jóuw Griekenland forum (https://www.wageral.nl/oriste)
+-- Forum: Het relaxhoekje ( Griekse Muziek - Films - Series - TV-programma's - Literatuur - Reisverhalen - Internet ) (https://www.wageral.nl/oriste/forumdisplay.php?fid=41)
+--- Forum: Griekse Muziek / Amusement / Uitgaan (https://www.wageral.nl/oriste/forumdisplay.php?fid=39)
+--- Discussie: Antonis Remos 30 dec in Utrecht (win twee tickets!) (/showthread.php?tid=4839)

Pagina's: 1 2


Antonis Remos 30 dec in Utrecht (win twee tickets!) - Ger - 24 October 2015

[Afbeelding: 35cg77d.jpg]  


Antonis Remos live in Utrecht

30 december 2015
Central Studios
Gietijzerstraat 3/5
3534 AV Utrecht

Tickets:
€ 39,50
€ 50,- at the door
contact us: +316 - 178 69 487 / +316 - 29 07 43 99

Meer info:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Tickets zijn hier te bestellen:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.







RE: Antonis Remos 30 dec in Utrecht (win twee tickets!) - Ger - 24 October 2015

***Belangrijke Update:***


De organisator van dit evenement 
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




heeft zich bereid getoond om gratis twee kaarten ter beschikking te stellen aan het Oríste-Griekenlandforum.

Enorm bedankt voor deze leuke geste van  [Afbeelding: 2m2gqit.png]


Ik ga de twee tickets half november verloten onder forumleden die deze bijzondere avond graag zouden willen gaan bijwonen; meer info volgt tegen die tijd dus check deze topic regelmatig.......

Wie gaan er trouwens cq wie heeft belangstelling om erheen te gaan? Laat het hier alvast weten.

Tickets bestellen:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.







RE: Antonis Remos 30 dec in Utrecht (win twee tickets!) - Daniel Houben - 24 October 2015

Als het even kan ga ik er zeker heen ! Maar het lijkt me leuker om met een groep te gaan, dus ik hoop van harte op meer belangstellenden....


RE: Antonis Remos 30 dec in Utrecht (win twee tickets!) - Maria - 24 October 2015

Jazeker geïnteresseerd en als het ff kan ga ik zekers.


RE: Antonis Remos 30 dec in Utrecht (win twee tickets!) - moraitika - 25 October 2015

Hallo

Lijkt mij super om het concert bij te wonen.

Groet Marja


RE: Antonis Remos 30 dec in Utrecht (win twee tickets!) - Loontjah - 25 October 2015

Ja graag! Al moet ik wel iemand mee zien te krijgen aangezien mijn vrienden het nu al vervelend vinden om mijn Griekse muziek te moeten horen.. Misschien iemand van het forum ?!


RE: Antonis Remos 30 dec in Utrecht (win twee tickets!) - Priscillapp - 26 October 2015

Ja verheug me erop! Samen met mijn Vriendin!


RE: Antonis Remos 30 dec in Utrecht (win twee tickets!) - Helena84 - 26 October 2015

Leuk!!! Dat is nog is een feestjeSmile


RE: Antonis Remos 30 dec in Utrecht (win twee tickets!) - Martino - 26 October 2015

Ook ik heb er zin in! up
Moet toch een feest worden!


RE: Antonis Remos 30 dec in Utrecht (win twee tickets!) - pia-will - 26 October 2015

(24 October 2015, 10:41)Ger schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




***Belangrijke Update:***


De organisator van dit evenement 
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




heeft zich bereid getoond om gratis twee kaarten ter beschikking te stellen aan het Oríste-Griekenlandforum.

Enorm bedankt voor deze leuke geste van  [Afbeelding: 2m2gqit.png]


Ik ga de twee tickets half november verloten onder forumleden die deze bijzondere avond graag zouden willen gaan bijwonen; meer info volgt tegen die tijd dus check deze topic regelmatig.......

Wie gaan er trouwens cq wie heeft belangstelling om erheen te gaan? Laat het hier alvast weten.

Tickets bestellen:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Ik ben groot fan van Remos en wil HEEL GRAAG gaan


RE: Antonis Remos 30 dec in Utrecht (win twee tickets!) - marjan - 26 October 2015

Lijkt me geweldig, maar ik moet de volgende dag werken en zo te zien gaat het tot in de late uren door. Anders zou ik graag met je meegaan Loontjah, want ook mijn vrienden en familie lopen niet warm voor een avond Griekse muziek.
Volgende keer misschien.


RE: Antonis Remos 30 dec in Utrecht (win twee tickets!) - Frederique - 27 October 2015

Ik zou het ook fantastisch vinden het optreden van Remos live mee te maken, maar wij zitten dan al in Berlijn, waar we ons opmaken voor een spetterende jaarwisseling.


RE: Antonis Remos 30 dec in Utrecht (win twee tickets!) - vlagreco - 27 October 2015

Ik had enkele jaren geleden het genoegen om een zeer geslaagd optreden van Antonis Remos te mogen meemaken in Brussel.
Ik kan jullie verzekeren dat het echt heel goed was!


RE: Antonis Remos 30 dec in Utrecht (win twee tickets!) - Elisabeth67 - 29 October 2015

Heeel veeel zin in... Smile


RE: Antonis Remos 30 dec in Utrecht (win twee tickets!) - Ger - 02 November 2015

Beste belangstellenden,

Vanaf vandaag is het mogelijk om je in te schrijven voor de verloting van twee kaartjes voor het evenement op 30 december aanstaande.


Deze twee gratis tickets worden zoals gezegd beschikbaar gesteld door de organisator van het evenement:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Om zeker te zijn dat de kaarten terecht komen bij Oríste-leden die écht geïnteresseerd zijn en ook daadwerkelijk kunnen op 30 december heb ik voor de volgende procedure gekozen:

Wil je meedoen aan de verloting en daardoor in aanmerking komen voor twee gratis kaarten stuur dan even een PB'tje (Persoonlijk Bericht).
Dat kan je doen door op de PB-button aan de linkerkant van dit bericht, onder mijn gegevens te klikken.
[Afbeelding: nxop09.jpg]
Vermeld hierin je schermnaam (de naam waarmee je op Oríste bekend bent) en of je één of twee kaarten wilt; mocht de winnaar iemand zijn die maar één kaart wilt dan verloot ik de tweede aan iemand  anders.

Let op: je ontvangt een bevestiging van je deelname, alleen dan doe je mee aan de verloting. Kreeg je binnen 24 uur geen bevestiging neem dan even contact op via de 'contact-link', links-onderaan op elke Oríste-pagina.

Ik stop de namen van alle geïnteresseerden in een doos. Uit die namen trek ik op donderdag 19 november een winnaar die de twee (e-)tickets gratis krijgt toegezonden door de organisator. Je hoeft nu nog geen e-mailadres door te geven maar pas als je als winnaar uit de bus bent gekomen. Uiteraard neem ik meteen na de trekking via een PB contact op met de winnaar.

Ik wens alle liefhebbers van het concert van Antonis Remos op 30 december 2015 heel veel geluk met de verloting en de uiteindelijke winnaar(s) een fantastische avond!


RE: Antonis Remos 30 dec in Utrecht (win twee tickets!) - Ger - 03 November 2015

Kreeg zojuist bericht van een Oriste-lid die wel een PB heeft gestuurd maar die niet bij mij is aangekomen. Is dat bij jou ook het geval lees dan even de aanwijzing hieronder:

Multiquote:Let op: je ontvangt een bevestiging van je deelname, alleen dan doe je mee aan de verloting. Kreeg je binnen 24 uur geen bevestiging neem dan even contact op via de 'contact-link', links-onderaan op elke Oríste-pagina.

Inmiddels zijn er al wat aanmeldingen binnen; ik wens iedereen veel succes bij de verloting over 16 dagen.........

Ger


RE: Antonis Remos 30 dec in Utrecht (win twee tickets!) - Vito - 03 November 2015

Ik hoef de kaarten niet, Ger, maar ik ben wel benieuwd of je gewoon random gaat loten. Het valt mij nl. Op dat mensen zich hier alleen lijken aan te melden voor gratis kaarten en ik vind dat een ietsje pietsje unfair tegenover leden die echt actief meedoen en al jaren op Oriste zitten.


RE: Antonis Remos 30 dec in Utrecht (win twee tickets!) - Ger - 04 November 2015

(03 November 2015, 23:18)Vito schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ik hoef de kaarten niet, Ger, maar ik ben wel benieuwd of je gewoon random gaat loten. Het valt mij nl. Op dat mensen zich hier alleen lijken aan te melden voor gratis kaarten en ik vind dat een ietsje pietsje unfair tegenover leden die echt actief meedoen en al jaren op Oriste zitten.

Nee hoor Vito, dat is tot nu toe nog niet het geval. Ik hou dat natuurlijk ook in de gaten.
Zou inderdaad ook niet eerlijk zijn t.o.v. de andere leden.
Geen zorgen, komt allemaal goed Wink


RE: Antonis Remos 30 dec in Utrecht (win twee tickets!) - ElsR - 04 November 2015

En hoe ga je dan vaststellen wie er actief zijn? Mensen die 1x per dag reageren? 1x per week? 1x per maand? Of? IK hoef niet hoor trouwens


RE: Antonis Remos 30 dec in Utrecht (win twee tickets!) - Ger - 04 November 2015

(04 November 2015, 08:50)ElsR schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




En hoe ga je dan vaststellen wie er actief zijn? Mensen die 1x per dag reageren? 1x per week? 1x per maand?  Of? IK hoef niet hoor trouwens

Het maakt allemaal niet uit of je veel of weinig schrijft/reageert op Oriste; iedereen is welkom hier. Sommige leden zijn al jaren lid, zijn ook vaak online, maar schrijven desondanks maar mondjesmaat. Geeft niks; ik ben ook lid van enkele voor mij interessante forums waar ik heel graag mee lees, maar slechts zo nu en dan zelf iets schrijf.
Wat Vito volgens mij bedoelt is dat leden zich enkel en alleen aanmelden om de kaarten te kunnen winnen. Vrijwel elke dag komen er nieuwe leden bij en dat is nu niet veel anders. Tot nu toe heb ik echter geen PB's gekregen van leden die zich hebben registreerd nádat de Remos-actie is gelanceerd.
Er is dus niets aan de hand; op 19 november wordt er op een eerlijke en neutrale manier een winnaar/winnares getrokken.


RE: Antonis Remos 30 dec in Utrecht (win twee tickets!) - Patrick - 04 November 2015

Ik snap niet dat mensen zich daar druk kunnen over maken. Of ligt dat nu aan mij?


RE: Antonis Remos 30 dec in Utrecht (win twee tickets!) - Vito - 04 November 2015

Niet overdrijven, Patrick. Ik maak me er niet druk om, vroeg het me gewoon af. Mijn rechtvaardigheidsgevoel sprak me aan, sorry als dat jou stoort, ik zal het voortaan per PB aan Ger vragen.


RE: Antonis Remos 30 dec in Utrecht (win twee tickets!) - Patrick - 04 November 2015

(04 November 2015, 14:22)Vito schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Niet overdrijven, Patrick. Ik maak me er niet druk om, vroeg het me gewoon af. Mijn rechtvaardigheidsgevoel sprak me aan, sorry als dat jou stoort, ik zal het voortaan per PB aan Ger vragen.

Het stoort mij niet hoor. Het is enkel iets waar ikzelf geen energie zou aan verspillen of mij druk zou over maken.  En als dat wel zo zou zijn heb ik er alle vertrouwen in dat Ger dat in goede banen kan en zal leiden.
Maar een PB lijkt me wel een goed idee in dergelijke.


RE: Antonis Remos 30 dec in Utrecht (win twee tickets!) - Ger - 13 November 2015

Het is nog maar 6 dagen mogelijk om in te schrijven voor de verloting van twee tickets op 19 november..........


RE: Antonis Remos 30 dec in Utrecht (win twee tickets!) - Ger - 16 November 2015

Nog maar drie dagen.........


RE: Antonis Remos 30 dec in Utrecht (win twee tickets!) - Ger - 19 November 2015

Zoals beloofd heb ik zojuist uit alle naamkaartjes uit de doos één kaartje getrokken:

[Afbeelding: 2z550k2.jpg]

[Afbeelding: ael4jp.jpg]

Martino, van harte gefeliciteerd met je prijs, 2 kaartjes voor het concert van Antonis Remos op 30 december 2015 in Utrecht, beschikbaar gesteld door:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Ik wens je/jullie een leuke avond op 30 december.

PS: Ik stuur je zometeen een PB'tje voor de verdere afhandeling.


RE: Antonis Remos 30 dec in Utrecht (win twee tickets!) - Bouboulina - 19 November 2015

Gefeliciteerd Martino ! Ik ben jaloers op je.   Smile Smile Smile


RE: Antonis Remos 30 dec in Utrecht (win twee tickets!) - Martino - 21 November 2015

Zo dat is leuk dat ik heb gewonnen! Super blij ben ik met de twee kaartjes! Smile
Ik heb er al echt zin in en hoop op een feest op 30 december!
Perfektbedankt       duimpie             Static


RE: Antonis Remos 30 dec in Utrecht (win twee tickets!) - Martino - 22 November 2015

Inmiddels de kaartjes van Halo ontvangen!
Super leuk en wij hebben er al echt zin in. Hopend ook op die avond Griekse mensen te ontmoeten.
We zijn benieuwd! Misschien zijn er meer Oriste-fans die ook gaan!!!!!

Perfektbedankt duimpie


RE: Antonis Remos 30 dec in Utrecht (win twee tickets!) - Maria - 22 November 2015

Je zult er zeker Griekse mensen zien, de meesten zullen Grieks zijn. Verwacht niet in een rijtjes stoel te zitten als bij een concert. Het is een Grieks feest. Je zit aan tafels met je drank net als in een Griekse bouzouki. Er wordt gedanst (op de grond, het podium en op de tafels ) en enorm gefeest. En dat alles opgeluisterd door Remos. Kijk maar eens naar de foto's op de site van Halo van eerdere eindejaarsfeesten.


RE: Antonis Remos 30 dec in Utrecht (win twee tickets!) - Ger - 22 November 2015

Ik wens Martino en partner een geweldige avond op 30 december aanstaande bij Antonis Remos!

Mijn complimenten aan Halo Productions voor de keurige en vooral snelle administratieve afhandeling. Ik wil de "Halo Crew" dan ook nadrukkelijk bedanken voor hun support én de bereidwilligheid om de twee tickets aan het Oríste-Griekenlandforum ter beschikking te stellen.

Verzoekje aan de leden die ook hebben meegedaan aan de verloting, maar deze keer niet in de prijzen zijn gevallen:
Mochten jullie toch naar de avond willen en zelf tickets gaan bestellen doe dit dan bij voorkeur via onderstaande link; op die manier steun je namelijk het Oríste-forum:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.







RE: Antonis Remos 30 dec in Utrecht (win twee tickets!) - Bouboulina - 23 November 2015

Tip ! Schrik niet van de consumptie prijzen, Martino. Flesje Bacardi is 80 euro, fles water (1 liter) is 20 euro. Bij zitten aan een tafel is het nemen van een fles alcoholische drank verplicht. Bacardi is de goedkoopste optie. Anders moet je staan, helemaal achter in de zaal. Roosjes om te gooien naar Remos zijn 1 euro per stuk. Dat is de gewoonte bij griekse concerten.
Je hoopt griekse mensen te ontmoeten. De zaal zit voor 99 % vol met grieken. Bijna de gehele griekse gemeenschap in Nederland is bij een concert als deze aanwezig. En zéker de gehele griekse horeca. (Het is zien en gezien worden)
Maar je zult een geweldige avond hebben. Dat verzeker ik je. Wij zijn verleden jaar nog naar Giannis Ploutarchos geweest in dezelfde zaal in Utrecht, ook georganiseerd door Halo productions. Onvergetelijk !

Parkeren kun je daar gratis op het industrie terrein.


RE: Antonis Remos 30 dec in Utrecht (win twee tickets!) - Bouboulina - 23 November 2015

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.







RE: Antonis Remos 30 dec in Utrecht (win twee tickets!) - greece67 - 23 November 2015

Klopt helemaal wat Bouboulina zegt, moet je wel rekening mee houden. Ploutarchos was overigens het jaar daarvoor, vorig jaar was Peggy Zina. Het was geweldig. Enige nadeel vond ik , als niet roker, dat er gerookt werd in de zaal.


RE: Antonis Remos 30 dec in Utrecht (win twee tickets!) - Bouboulina - 23 November 2015

Gaat de tijd zó snel ?   Smile Smile Smile


RE: Antonis Remos 30 dec in Utrecht (win twee tickets!) - Martino - 23 November 2015

Dat is schrikken! Huh Dodgy Klopt dat echt dat de drank zo duur is en dat je persé een fles moet kopen? Wat kost dan een fles(je) wijn of een biertje?

En inderdaad als niet roker is het voor ons ook minder dat er wordt gerookt!

hmmm


RE: Antonis Remos 30 dec in Utrecht (win twee tickets!) - Bouboulina - 23 November 2015

Was niet de bedoeling om je te laten schrikken hoor, maar wel om even een realistisch beeld te geven van hoe het er aan toe gaat bij zo'n grieks concert. Je bent in de zaal niks verplicht, maar ga je aan een tafel zitten, dan móet je minimaal een fles á 80 euro nemen. (per gezelschap) Het alternatief is om te gaan staan, helemaal achter in de zaal. Daar is overigens wel een bar aanwezig, maar de prijzen van de consumpties zijn buitengewoon prijzig. 
De meeste tafels zijn overigens al gereserveerd, en je zult ook merken dat er in de zaal een bepaalde hierarchie aanwezig is. De kapitaalkrachtige grieken zitten helemaal vooraan, tegen het podium aan. Zo dicht mogelijk bij de artiest om hem of haar met zoveel mogelijk roosjes (á 1 euro per stuk Smile ) te kunnen bekogelen en ook om zo veel mogelijk contact met de artiest te hebben. Leuk en heel apart om te zien hoe die grieken zich uitsloven. 
En wat roken betreft, dat klopt. Veel grieken roken, maar er is een goede ventilatie aanwezig in deze moderne hal. Ik ben zelf geen roker, maar had nergens last van. Het gaat er werkelijk echt op zijn grieks aan toe, in al zijn facetten. Veel grieken gaan helemaal los. In positieve zin.
Je hoeft ook niet stipt op tijd te komen,(dus niet op z'n Hollands Big Grin ) want er is altijd een voorprogramma en de grote artiest komt pas wat later op de avond het podium op. Je mag overigens tijdens het concert (soms) het podium oplopen om de artiest de hand te schudden of om op het podium te dansen en/of roosjes te gooien.

Ik weet zeker dat je een hele leuke avond zal hebben, je waant jezelf écht even in Griekenland en heb je er genoeg van dan kun je gewoon de zaal verlaten. Het is in en uit lopen tijdens een grieks concert.


RE: Antonis Remos 30 dec in Utrecht (win twee tickets!) - Cornelius - 23 November 2015

(23 November 2015, 17:42)Bouboulina schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Was niet de bedoeling om je te laten schrikken hoor, maar wel om even een realistisch beeld te geven van hoe het er aan toe gaat bij zo'n grieks concert. Je bent in de zaal niks verplicht, maar ga je aan een tafel zitten, dan móet je minimaal een fles á 80 euro nemen. (per gezelschap) Het alternatief is om te gaan staan, helemaal achter in de zaal. Daar is overigens wel een bar aanwezig, maar de prijzen van de consumpties zijn buitengewoon prijzig. 
De meeste tafels zijn overigens al gereserveerd, en je zult ook merken dat er in de zaal een bepaalde hierarchie aanwezig is. De kapitaalkrachtige grieken zitten helemaal vooraan, tegen het podium aan. Zo dicht mogelijk bij de artiest om hem of haar met zoveel mogelijk roosjes (á 1 euro per stuk Smile ) te kunnen bekogelen en ook om zo veel mogelijk contact met de artiest te hebben. Leuk en heel apart om te zien hoe die grieken zich uitsloven. 
En wat roken betreft, dat klopt. Veel grieken roken, maar er is een goede ventilatie aanwezig in deze moderne hal. Ik ben zelf geen roker, maar had nergens last van. Het gaat er werkelijk echt op zijn grieks aan toe, in al zijn facetten. Veel grieken gaan helemaal los. In positieve zin.
Je hoeft ook niet stipt op tijd te komen,(dus niet op z'n Hollands Big Grin ) want er is altijd een voorprogramma en de grote artiest komt pas wat later op de avond het podium op. Je mag overigens tijdens het concert (soms) het podium oplopen om de artiest de hand te schudden of om op het podium te dansen en/of roosjes te gooien.

Ik weet zeker dat je een hele leuke avond zal hebben, je waant jezelf écht even in Griekenland en heb je er genoeg van dan kun je gewoon de zaal verlaten. Het is in en uit lopen tijdens een grieks concert.

Tja het is maar hoe je iemands voorpret vergald ik denk op deze manier dus


RE: Antonis Remos 30 dec in Utrecht (win twee tickets!) - Bouboulina - 23 November 2015

Nee hoor. Het is fantastisch om zo'n concert een keer mee te maken. Een heerlijke avond "griekse" gezelligheid, dus "positieve" gezelligheid !


RE: Antonis Remos 30 dec in Utrecht (win twee tickets!) - Bart0riste - 23 November 2015

Zéker @Bouboulina, maar als je meer de André Rieu concerten bent gewend is het misschien op z'n Grieks toch slikken.... Wink