Oríste! - jóuw Griekenland forum
Mijn boekenkast is te vol... boeken te koop - Afdrukversie

+- Oríste! - jóuw Griekenland forum (https://www.wageral.nl/oriste)
+-- Forum: Het relaxhoekje ( Griekse Muziek - Films - Series - TV-programma's - Literatuur - Reisverhalen - Internet ) (https://www.wageral.nl/oriste/forumdisplay.php?fid=41)
+--- Forum: Boeken - tijdschriften - reisgidsen - websites - blogs (recensies / te koop / te ruil / gezocht) (https://www.wageral.nl/oriste/forumdisplay.php?fid=42)
+--- Discussie: Mijn boekenkast is te vol... boeken te koop (/showthread.php?tid=540)



Mijn boekenkast is te vol... boeken te koop - Corry - 23 July 2010

Tja, ik had het kunnen voorzien en toch schrok ik even toen ik een behoorlijke klap hoorde boven. En jawel hoor, een boekenplank in de kast door de schroeven heen gezakt. Toegegeven, de boeken waren wat aan de zware kant maar ik had toch niet direct verwacht dat de plank het zou begeven. Ik ben meteen maar verder gegaan met uitzoeken waar ik weken geleden aan begonnen was.

Want het wordt te gek, de Grieks getinte boeken nemen steeds meer planken in beslag en ik heb al diverse dubbele ontdekt... Dus, een deel gaat binnenkort in de verkoop. Ik ben bezig ze op een lijstje te zetten op mijn website wat momenteel nog niet te vinden is voor bezoekers van de site maar wel via deze directe link:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Heb je belangstelling voor Grieks getinte boeken, kijk even of er wat voor je bijstaat, je kunt het dan eventueel bestellen voordat anderen het lijstje zien (buitenom dit forum). De komende weken wordt de lijst nog uitgebreid en gaat dan op een gegeven moment echt online.

En geloof me, ik verdien hier nauwelijks aan, maar hou zo wel m'n hobby betaalbaar en m'n kasten overzichtelijk :). En het gaat mij er vooral om dat zoveel mogelijk mensen genieten van boeken die met Griekenland te maken hebben.

Ger, mocht je het teveel 'reclame' vinden, verwijder dan gerust hoor, even goede vrienden.


RE: Mijn boekenkast is te vol... boeken te koop - Ger - 24 July 2010

(23 July 2010, 21:53)Corry schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ger, mocht je het teveel 'reclame' vinden, verwijder dan gerust hoor, even goede vrienden.

Nee hoor Corry, daar is dit forum toch voor? En bovendien hebben we hier op 't forum niet van die bekrompen regeltjes ;)
Veel succes met de "opruiming" én met het repareren van je boekenkast Big Grin

Ger


RE: Mijn boekenkast is te vol... boeken te koop - Yvon - 24 July 2010

leuk, leuk en je hebt al mail ook, van My


RE: Mijn boekenkast is te vol... boeken te koop - Eleni - 24 July 2010

Leuk idee Corry, ik kom eens bij je neuzen, kan ik m'n voorraad voor de komende lange en Griekenlandloze winter alvast bijvullen greekfilm

Eleni


RE: Mijn boekenkast is te vol... boeken te koop - Yvon - 17 August 2010

Voor de liefhebbers van reisboeken, deze is gestopt met de verkoop, lees ik op de website.

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




#


RE: Mijn boekenkast is te vol... boeken te koop - Corry - 05 September 2010

Dat was inderdaad een leuke site, jammer dat ze is gestopt. Ik heb zelf overigens prima ervaringen met de site boekwinkeltjes.nl. Ik heb er al regelmatig een boek gevonden waar ik naar op zoek was.
Sinds een paar jaar zijn we er zelf ook een digitaal boekwinkeltje gestart, is ook leuk.
Maar Bol.com heeft ook een redelijk aanbod aan reisboeken, zeker nu er ook steeds meer secondhand wordt aangeboden.