Oríste! - jóuw Griekenland forum
Vliegtickets Heraklion, Kreta - Afdrukversie

+- Oríste! - jóuw Griekenland forum (https://www.wageral.nl/oriste)
+-- Forum: Griekenland per regio (https://www.wageral.nl/oriste/forumdisplay.php?fid=54)
+--- Forum: Kreta (https://www.wageral.nl/oriste/forumdisplay.php?fid=86)
+--- Discussie: Vliegtickets Heraklion, Kreta (/showthread.php?tid=5425)



Vliegtickets Heraklion, Kreta - Lisa - 27 June 2016

Beste allemaal,

Wegens omstandigheden kunnen wij niet meer op vakantie naar Kreta, bij deze willen wij dus onze retour tickets van Amsterdam naar Heraklion aanbieden om er iemand anders blij mee te maken.

Het gaat om retour tickets vanaf 21 juli tot en met 4 augustus.
Vlucht vertrekt om 06.20 vanuit Amsterdam en komt 10.50 aan in Heraklion.
Op 4 augustus vertrek je weer vanuit Heraklion om 11.30 en kom je 14.20 aan in Amsterdam.

Wij hebben 773 euro betaald in totaal met 20 kg bagage met transavia.

Ik hoop dat iemand deze tickets wil overkopen, los zijn ze ook te koop.

En over de prijs kunnen we nog onderhandelen. 


Met vriendelijke groet!


RE: Vliegtickets Heraklion, Kreta - Pieter - 28 June 2016

Hoi Lisa,
Klopt het dat Transavia bij een naamswijziging 50 euro per enkele reis per persoon erbij rekent? Bovendien beschouwt men dan jouw reeds gedane boeking als een geheel nieuwe boeking waarbij men uitgaat van de ticketprijs die op dat moment geldt en waarschijnlijk een stuk hoger is dan wat jij ervoor hebt betaald. Ik hoop dat ik ongelijk heb, maar ik vrees het ergste.


RE: Vliegtickets Heraklion, Kreta - Patrick - 28 June 2016

(28 June 2016, 17:40)Pieter schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Hoi Lisa,
Klopt het dat  Transavia bij een naamswijziging 50 euro per enkele reis per  persoon erbij rekent? Bovendien beschouwt men dan jouw reeds gedane boeking als een geheel nieuwe boeking waarbij men uitgaat van de ticketprijs die op dat moment geldt en waarschijnlijk een stuk hoger is dan wat jij ervoor hebt betaald. Ik hoop dat ik ongelijk heb, maar ik vrees het ergste.

Uit de algemene vervoersvoorwaarden van Transavia:

Naamswijzigingen 

Naamswijzigingen kunnen tegen betaling van een vergoeding (zie hierna onder kosten voor wijzigingen) worden gewijzigd tot 2 uur voor de geplande vertrektijd van de vlucht. Er is sprake van een naamswijziging indien:
  • een andere persoon dan vermeld in de boeking wil reizen. Deze naamswijziging is uitsluitend mogelijk voor zowel de uitgaande als thuiskomende vlucht. Het is dus niet mogelijk om voor een deel van de reis (heen- of terugreis) een naamswijziging door te geven. Als u derhalve zelf gebruik maakt of zal maken van de heen- of terugvlucht, kunt u de resterende vlucht niet overdragen aan een ander;
  • Indien er sprake is van een onduidelijke spelfout en niet door middel van een identiteitsbewijs kan worden aangetoond dat u zelf gebruik zal maken van de geboekte vlucht en niet een ander persoon. Zulks ter beoordeling van ons personeel.
    Kosten voor wijzigingen 

Voor wijzigingen brengen wij u het volgende tarief in rekening: 
  • Voor wijzigingen via internet gelden online wijzigingskosten a  € 50,- per enkele reis per persoon; 
  • Voor wijzigingen via het Transavia call centre gelden wijzigingskosten a € 50,- per enkele reis per persoon;
  • Indien het geldende tarief op het moment van wijzigen hoger is dan het door u in eerste instantie betaalde tarief, betaalt u eveneens het verschil tussen beide tarieven (het zgn. tariefsverschil). U ontvangt geen geld terug als het nieuwe tarief lager is dan het oorspronkelijke tarief.
Naamswijziging 48 uur

In beginsel bent u voor een naamswijziging wijzigingskosten verschuldigd, tenzij u het Max tarief hebt gekozen. U krijgt de mogelijkheid om bij boeking Naamswijziging 48 uur aan te schaffen, waardoor u tot 48 uur na het maken van de boeking passagiersgegevens kunt wijzigen, zonder hiervoor wijzigingskosten en eventueel tariefsverschil te moeten betalen.
 

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.