Oríste! - jóuw Griekenland forum
vernieuwde LIDL - Afdrukversie

+- Oríste! - jóuw Griekenland forum (https://www.wageral.nl/oriste)
+-- Forum: Το καφενείον- Het Griekse praathoekje (https://www.wageral.nl/oriste/forumdisplay.php?fid=46)
+--- Forum: Het kafeneion - Schuif gezellig aan in ons Griekse dorpscaféetje (https://www.wageral.nl/oriste/forumdisplay.php?fid=14)
+--- Discussie: vernieuwde LIDL (/showthread.php?tid=5451)



vernieuwde LIDL - TreinopStad - 08 July 2016

Goede middag

Was van de week even iemand wegbrengen naar de luchthaven in Herhalkion , toen schoot mij het te binnen dan in mei de Lidl daar vlakbij was INGEPAKT  Huh
En den niet door die kunstenaar die over heel de wereld gebouwen inpakt, maar door een bouw bedrijf.
Hij was nog niet open, misschien dit weekend zo te zien, want buiten is alles zo goed als klaar, nog een paar schaduw overkappingen op de parkeer plaats,
de laatste lantaren palen werden geplaatst en zij waren de ramen aan het zemen.
Hij is groter en HOGER geworden, hoe hij van binnen is  Huh weet ik niet, misschien al iemand ergens anders binnen geweest in zo'n nieuwe uitvoeren  Huh

[Afbeelding: 4g53dw.jpg]
ik zal er voorlopig niet komen, de volgende gasten zijn  pas voor September gemeld  Big Grin


RE: vernieuwde LIDL - kokino17 - 08 July 2016

Hoi speurneus,
Jij ziet ook alles Big Grin  en altijd het fototoestel bij de hand handig hoor. Ik kom voorlopig ook niet daar dus ook niet naar die Lidl. Je weet het he de lidl kan er wat van en misschien verkopen ze nu zelfs wel bankstellen. Je kan er op wachten toch?

Boodschappen doen is met die warmte  Huh en noodzakelijk kwaad. Hoewel het bij de Lidl altijd lekker koel is dus als je oververhit Idea bent: rondjes rijden in de auto met airco aan en dan even op dat bankstel bij de Lidl zitten met een bakkie koffie gratis uit de automaat  Tongue : Zouden ze dat ook hebben net als bij de Jumbo in Nederland?

Trouwens als  een Grieks bouwbedrijf de Lidl heeft ingepakt is het echt wel kunstig hoor!

Bij ons is het bakkie echt gratis dus ik zie je wel verschijnen gezellig!
JJ


RE: vernieuwde LIDL - Jef Dockx - 08 July 2016

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Op onderstaande link zie je de foto van de oude kassa en een foto van een vernieuwde.
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.







RE: vernieuwde LIDL - TreinopStad - 08 July 2016

Hallo Jeff bedankt,
Leuk zo'n forum, ieder een weet wel ergens wat te vinden Big Grin
Nu weten wij , wat ons te wachten staat het geheel ziet er niet slecht uit, of de prijzen dan OOK nog zo laag blijven.. Huh

Enne JJ.
Wij komen ook maar zelden daar in die hoek, net zoals het uitkomt met mensen halen en brengen op de luchthaven, speciaal voor iets daar naar toe rijden... Neen hoor..
Ben wel even EERST bij de Praktiker geweest, middag tukje doen, bedden uit proberen, lekker koel daar.... wel veel herrie hoor  Wink

Haast iedereen heeft tegenwoordig wel zo'n koelkast, waar je vanalles mee kant doen.... Oh. ja.. ook nog bellen.
Die van mij is nog uit NL , van de tijd dat HI gepromoot werdt, klein, klap je dicht en makkelijk.
Dat ik altijd een foto toestel bij mij hebt, komt van de tijd dat wij nog werkte, altijd op de weg, en klanten die van jouw proberen te stelen.
Dus gelijk foto maken bij schade's en manco's, ongelukken, huur materiaal, zodra zij dat in de gaten hebben, dat jij altijd tegenbewijs hebt,
was het dan ook gelijk afgelopen met claim's......  want de verzekering wees het altijd af op het bewijs van de foto's  Idea

Van de winter nog hier in Margarites meegemaakt, wij reden mee met een ander, die draaide zonder te kijken de weg op, raakte een aankomende
auto van een Griek die als een dwaas reed,  die stopte, rende de kafenieon in, en zijn vader kwam toen, als zijnde de bestuurder.
Maar de politie deed er niks mee, ook al vertelde de getuigen dat hij NIET de bestuurder was.
De betreffende zoon, nog aangewezen in de kroeg, maar iedereen spreekt het tegen,  helaas heeft die andere bestuurder geen dashcam.....
Dus alles kwam gewoon op de schouders van de buitenlander terecht....  
En daarom heb ik altijd een camera bij mij, zeker nu het digitaal is, is het nog beter en sneller, plus makkelijker te bewaren, geen rolletjes meer. Angry


RE: vernieuwde LIDL - El Greco - 08 July 2016

Vorige week zaterdag ook gezien toen we 's avonds op de luchthaven moesten zijn. Wel gemakkelijk zo dichtbij de airport.
Ondertussen staat de oude vestiging in Ierápetra nog wel steeds te koop, en is al enkele jaren zo.