Oríste! - jóuw Griekenland forum
Kalkoenfilet met feta - Afdrukversie

+- Oríste! - jóuw Griekenland forum (https://www.wageral.nl/oriste)
+-- Forum: Το καφενείον- Het Griekse praathoekje (https://www.wageral.nl/oriste/forumdisplay.php?fid=46)
+--- Forum: Το Στέκι - het ledenhoekje (https://www.wageral.nl/oriste/forumdisplay.php?fid=135)
+---- Forum: De Griekse keuken thuis (JohanV's blog) (https://www.wageral.nl/oriste/forumdisplay.php?fid=137)
+---- Discussie: Kalkoenfilet met feta (/showthread.php?tid=6318)



Kalkoenfilet met feta - JohanV - 20 December 2017

Een lekker gerechtje met volle smaken! Eet het met pasta, een heerlijke combi. De kalkoenfilet kan natuurlijk vervangen worden door kipfilet. Ben je fan van anijsachtige smaken, voeg dan wat meer venkel toe. Belangrijk om de kalkoenfilet op hoog vuur heel snel te laten bruinen, zodat het van binnen nog goed sappig en mals blijft, want het warmt nog even mee in de oven. Daarom de kalkoenfilet ook niet in te kleine blokjes snijden! Kies je ervoor om de filet in grotere stukken te bereiden, dan de oventijd verlengen naar zo'n 30 minuten. Dit is een aangepast gerechtje van onze kookclub.




RE: Kalkoenfilet met feta - Els DR - 20 December 2017

Bedankt Johan voor het recept. Ik ga het  zeker proberen.

Groetjes

Els


RE: Kalkoenfilet met feta - theadora - 23 December 2017

Mmmm, lijkt me erg lekker .Zal binnenkort eens proberen.
Bedankt Johan.


RE: Kalkoenfilet met feta - Goedas - 24 December 2017

Lijkt mij heerlijk. Waar combineer je het mee Johan?


RE: Kalkoenfilet met feta - JohanV - 24 December 2017

(24 December 2017, 10:30)Goedas schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Lijkt mij heerlijk. Waar combineer je het mee Johan?

Voornamelijk pasta Goedas. Vanwege de saus die dan lekker blijft plakken. En ik vind de smaken daar beter bij passen dan bij bv aardappeltejs. Mocht je er bv een salade bij willen eten, is het lekker om dan ook venkel in die salade te verwerken.


RE: Kalkoenfilet met feta - Goedas - 24 December 2017

Dank je wel. Weer een toppertje.


RE: Kalkoenfilet met feta - Martino - 24 December 2017

(24 December 2017, 10:44)JohanV schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




(24 December 2017, 10:30)Goedas schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Lijkt mij heerlijk. Waar combineer je het mee Johan?

Voornamelijk pasta Goedas. Vanwege de saus die dan lekker blijft plakken. En ik vind de smaken daar beter bij passen dan bij bv aardappeltejs. Mocht je er bv een salade bij willen eten, is het lekker om dan ook venkel in die salade te verwerken.

Johan,

Welke pasta ?


RE: Kalkoenfilet met feta - JohanV - 24 December 2017

(24 December 2017, 15:22)Martino schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




(24 December 2017, 10:44)JohanV schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




(24 December 2017, 10:30)Goedas schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Lijkt mij heerlijk. Waar combineer je het mee Johan?

Voornamelijk pasta Goedas. Vanwege de saus die dan lekker blijft plakken. En ik vind de smaken daar beter bij passen dan bij bv aardappeltejs. Mocht je er bv een salade bij willen eten, is het lekker om dan ook venkel in die salade te verwerken.

Johan,

Wat is pasta goedas?

Big Grin