Oríste! - jóuw Griekenland forum
Samenwerking KLM - Sky Express - Afdrukversie

+- Oríste! - jóuw Griekenland forum (https://www.wageral.nl/oriste)
+-- Forum: Het relaxhoekje ( Griekse Muziek - Films - Series - TV-programma's - Literatuur - Reisverhalen - Internet ) (https://www.wageral.nl/oriste/forumdisplay.php?fid=41)
+--- Forum: Op weg naar/in Griekenland - over land - over zee - door de lucht (https://www.wageral.nl/oriste/forumdisplay.php?fid=118)
+--- Discussie: Samenwerking KLM - Sky Express (/showthread.php?tid=6993)



Samenwerking KLM - Sky Express - metaxa - 05 April 2019

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.







RE: Samenwerking KLM - Sky Express - metaxa - 06 April 2019

24 bestemmingen KLM - Sky Express

 
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.







RE: Samenwerking KLM - Sky Express - Nanny - 06 April 2019

Nooit verkeerd lijkt me. Trouwens al meer mensen gebruik gemaakt van die luchthavenlounge waar over geschreven wordt?
Manlief ging vorige maand voor een paar dagen naar Athene. Op de terugweg werd hij tot zijn verbazing,
na t inchecken naar die lounge van Skyexpress gestuurd.


RE: Samenwerking KLM - Sky Express - metaxa - 06 April 2019

Eigenlijk is het alleen interessant naar bestemmingen waar geen directe vluchten naar toe
gaan ,Aegean Air en Olympic air  zowel van Amsterdam en Brussel doen dit al jaren zo ,
volgende maand vliegen wij zo vanaf Brussel naar Naxos ,bagage heb je geen omkijken
naar, die zien we pas terug op het vliegveld van Naxos


RE: Samenwerking KLM - Sky Express - johan - 10 April 2019

vliegen met Aegean en Olympic is trouwens ook een stuk goedkoper!


RE: Samenwerking KLM - Sky Express - Patrick - 10 April 2019

(10 April 2019, 10:52)johan schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




vliegen met Aegean en Olympic is trouwens ook een stuk goedkoper!

Dat durf ik te betwijfelen. De laatste tijd zie ik dat hun prijzen redelijk dicht in elkaars buurt liggen. Er zijn goedkopere tickets bij Sky Express maar dan is bijvoorbeeld weinig bagage inbegrepen.
Daar vind ik Aegean/Olympic dan weer veel duidelijker in. Er is Go Light met enkel handbagage of FLEX met 23kg ruimbagage inbegrepen. Bij Sky Express heb je een 4-tal soorten tickets met allemaal verschillende hoeveelheden bagage.

Aegean/Olympic is wel veel goedkoper als je promotie tickets kan meepakken zoals soms 19 of 36 Euro voor een binnenlandse vlucht.


RE: Samenwerking KLM - Sky Express - Nanny - 10 April 2019

Wij hebben meerder keren sky express geboekt omdat de prijs lager lagen dan Aegean.
Ath-Kos, Ath-Ioannina, beide routes heen en terug meerdere keren deze winter.