Oríste! - jóuw Griekenland forum
Tracking app ? - Afdrukversie

+- Oríste! - jóuw Griekenland forum (https://www.wageral.nl/oriste)
+-- Forum: Het relaxhoekje ( Griekse Muziek - Films - Series - TV-programma's - Literatuur - Reisverhalen - Internet ) (https://www.wageral.nl/oriste/forumdisplay.php?fid=41)
+--- Forum: Op weg naar/in Griekenland - over land - over zee - door de lucht (https://www.wageral.nl/oriste/forumdisplay.php?fid=118)
+--- Discussie: Tracking app ? (/showthread.php?tid=7007)



Tracking app ? - Kosta - 20 April 2019

Iemand die een app. kent waarmee je iemand live kan volgen? Ik ga binnenkort met de auto naar Griekenland en ik wil dat de thuisblijvers mij tijdens de reis kunnen volgen op wat voor manier dan ook. Alvast bedankt.


RE: Tracking app ? - Lejo - 20 April 2019

Dit kan met whatsapp, zelf gebruik ik ook life360, succes


RE: Tracking app ? - Vito - 20 April 2019

Polarsteps en Strava (hoewel Strava voor wielrenners/lopers is) ?


RE: Tracking app ? - Ernst - 21 April 2019

Je kan ook prima je locatie delen via google maps, je kan dan ook instellen hoelang je, je locatie wil delen. 
Dit kun je instellen voor een korte of onbepaalde tijd, persoonlijk hebben wij hier goede ervaringen mee.


RE: Tracking app ? - Buurman - 21 April 2019

(20 April 2019, 13:28)Kosta schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Iemand die een app. kent waarmee je iemand live kan volgen? Ik ga binnenkort met de auto naar Griekenland en ik wil dat de thuisblijvers mij tijdens de reis kunnen volgen op wat voor manier dan ook. Alvast bedankt.

Je schreef niet wat precies het doel is wat je wil bereiken. Zoals je las zijn er meerder opties. 
Als je alleen wil laten zien waar je bent kan je bijv. een GPS tracker (geen app. maar een klein voorwerp dat satellietcontact maakt) in je auto monteren.
Bijkomend voordeel: als je auto wordt gestolen kan je zelf ook zien (m.b.v. een computer en waarschijnlijk ook een mobiele app.) waar hij is zolang er geen stroomonderbreking is.
Er zijn er, al ben ik daar niet zeker van, ook die op een batterij werken.

Succes!


RE: Tracking app ? - Ger - 21 April 2019

En er is natuurlijk ook de mogelijkheid om te zien waar je smartfone zich bevindt; bijvoorbeeld als deze gestolen is. Volgens mij hebben zowel Android als iPhone deze opties.
Maar ik vermoed eerder dat Kosta zo'n app bedoelt waar je de complete reis kunt delen met anderen en per dag/uur kunt schrijven wat je beleeft tijdens de reis.
Bijvoorbeeld dit:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.







RE: Tracking app ? - El Greco - 21 April 2019

Wij gebruiken hier Glympse al wel eens. Werkt perfect.

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.







RE: Tracking app ? - Kosta - 21 April 2019

Thanks voor de reacties . Ik heb inmiddels life360 op m'n telefoon staan . Deze schijnt het goed te doen .