Oríste! - jóuw Griekenland forum
Lesbos - Afdrukversie

+- Oríste! - jóuw Griekenland forum (https://www.wageral.nl/oriste)
+-- Forum: Griekenland per regio (https://www.wageral.nl/oriste/forumdisplay.php?fid=54)
+--- Forum: Egeïsche eilanden (https://www.wageral.nl/oriste/forumdisplay.php?fid=61)
+---- Forum: Lesvos (https://www.wageral.nl/oriste/forumdisplay.php?fid=75)
+---- Discussie: Lesbos (/showthread.php?tid=7301)



Lesbos - riskje - 10 November 2019

We hebben via Booking.com op 2 plaatsen in Lesbos watgevonden, nu het ticket nog. Transavia kun je volgens mij niet meer los boeken. Corendon is in juni 300 euro pp een retourtje.. wie heeft er tips? Via sunweb vlieg je wel met Transavia maat dan zit je heel de vakantie op 1 adres en dat willen we juist niet. Wie kan ons helpen?


RE: Lesbos - Kosta - 10 November 2019

Ik zou het proberen met Aegean airlines maar ik vermoed dat € 600,- wel een beetje de prijs is . Met alleen handbagage scheelt het wel een stukje natuurlijk.


RE: Lesbos - Ernst - 10 November 2019

Ook bij TUI kun je losse tickets boeken.


RE: Lesbos - metaxa - 10 November 2019

(10 November 2019, 13:31)Kosta schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ik zou het proberen met Aegean airlines maar ik vermoed dat € 600,- wel een beetje de prijs is . Met alleen handbagage scheelt het wel een stukje natuurlijk.
In juni met Aegean van amsterdam naar Athene en verder met Olympick naar Lesbos is Vanaf 221 euro pp retour


RE: Lesbos - Co vd Graft - 10 November 2019

Via Sunweb kan je ook losse tickets boeken.

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.







RE: Lesbos - chris - 10 November 2019

Je kan toch een pakketreisje kopen en zelf andere accomodatie regelen? Is niet verboden hoor.


RE: Lesbos - metaxa - 10 November 2019

Voor een rechtstreekse vlucht naar Lesbos in juni zo rond de 300 euro retour pp is een 
normale prijs denk ik ,die  gaat waarschijndelijk ook niet meer goedkoper worden


RE: Lesbos - Vito - 10 November 2019

Heb je annuleerbare accommodatie bij Booking?
Ik zou nl. afwachten. Vaak in juni zijn er genoeg last minute tickets, zeker bij TUI. Zo vloog ik afgelopen september voor € 109,- naar Samos retour met TUI. Had ik dat in januari geboekt, was ik zo 350,- kwijt geweest. Maar dat is dan wel de gok die je neemt.


RE: Lesbos - Patrick - 10 November 2019

(10 November 2019, 17:56)chris schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Je kan toch een pakketreisje kopen en zelf andere accomodatie regelen? Is niet verboden hoor.

Waarom zou je een pakketreis kopen, dus met accommodatie inbegrepen, en dan nog eens andere accommodatie zelf regelen. Is toch voor een deel weggegooid geld?


RE: Lesbos - chris - 10 November 2019

Is soms heel goedkoop .


RE: Lesbos - cors - 10 November 2019

(10 November 2019, 18:51)Patrick schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




(10 November 2019, 17:56)chris schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Je kan toch een pakketreisje kopen en zelf andere accomodatie regelen? Is niet verboden hoor.

Waarom zou je een pakketreis kopen, dus met accommodatie inbegrepen, en dan nog eens andere accommodatie zelf regelen. Is toch voor een deel weggegooid geld?
Heb het ook wel eens gedaan. Was goedkoper dan los ticket. 

Cors


RE: Lesbos - Patrick - 10 November 2019

Echt? Wist ik niet. Ik heb wel nog niet dergelijke goedkope pakketreizen gezien bij Belgische touroperators. Denk dat die niet kunnen onderhandelen zoals Nederlanders Smile


RE: Lesbos - TreinopStad - 10 November 2019

Dit jaar heb ik via Cor en Don, een week BINGO geboekt, niet te geloven voor € 109,-- p.p.  vlucht vanaf Maastricht, gratis parkeren, transfer naar hotel
en een eenvoudige maar schone kamer in een klein familie hotel, waar elke avond vers gemaakte maaltijden werden aangeboden voor onder de 10 euro.
Als je dan rekent hoeveel je op Schiphol voor parkeren moet betalen, en dan nog in Belgie gaat tanken, wat zo tussen de 20 en 40 cent de liter scheelt
ben je bijna voor niks op vakantie...  Oeps...wij Ollandanders benne zuinig...


RE: Lesbos - cors - 10 November 2019

(10 November 2019, 22:28)Patrick schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Echt? Wist ik niet. Ik heb wel nog niet dergelijke goedkope pakketreizen gezien bij Belgische touroperators. Denk dat die niet kunnen onderhandelen zoals Nederlanders Smile
Denk dat het meer een kwestie van slecht inkopen is. Te veel stoeltjes in het vliegtuig of te veel kamers in het hotel ingekocht en dan moet je toch wat om het aan de man te brengen.


RE: Lesbos - metaxa - 11 November 2019

Riskje misschien is dit iets voor jullie ;
Eindhoven -Athene met transavia in juni vanaf 98 euro retour
Athene - lesbos met Olympick in juni vanaf 81 euro retour


RE: Lesbos - griekenlandganger - 11 November 2019

Hi Riskje,
300 euro voor een rechtstreekse retourvlucht is volgens mij wel de prijs. Jaarlijks bezoek ik Lesvos, regel dan meestal ook zelf accommodatie en ben altijd zo tussen 270 en 310 euro voor een retour kwijt in juni.
Soms heb ik een leuk tussendoortje waarbij vlucht, transfer en accommodatie begrepen zijn voor een kleine prijs. Dat zou je ook nog kunnen overwegen en dan bv de helft van de tijd elders een onderkomen zoeken. Wat het ook wordt, het is de moeite en het geld waard. Succes!!


RE: Lesbos - Wim M - 12 November 2019

Leuk naar Lesbos. Ooit eens een paar dagen in Mytilini geweest, daar zeiden de mensen dat wij naar Molyvos moesten en hebben dat gedaan. Wij hebben vorige week ook geboekt voor 3 weken Skala Kalloni vertrek 2 juni.
Zijn er wel eens eerder geweest en verheugen ons op het weerzien met dit mooie eiland.