Oríste! - jóuw Griekenland forum
Wat een verademing hier - Afdrukversie

+- Oríste! - jóuw Griekenland forum (https://www.wageral.nl/oriste)
+-- Forum: Το καφενείον- Het Griekse praathoekje (https://www.wageral.nl/oriste/forumdisplay.php?fid=46)
+--- Forum: Het kafeneion - Schuif gezellig aan in ons Griekse dorpscaféetje (https://www.wageral.nl/oriste/forumdisplay.php?fid=14)
+--- Discussie: Wat een verademing hier (/showthread.php?tid=759)



Wat een verademing hier - Blije ex-prikker - 17 November 2010

Heerlijk om te zien dat er nog leuke Griekenland fora zijn. Het Kreta prikbord is al maanden een broedplaats voor gefrustreerde lieden en nu is ook het Griekenland prikbord weer net zo'n zooitje als voor de tijd dat Ger de boel daar modereerde. Ik hoop dat daar weer gauw een nieuwe moderator komt die net als hij de strijd met dat clubje etters adequaat aandurft- en gaat.
Gelukkig hebben we met Oriste een heerlijk alternatief. Ik heb al heel wat postings gelezen maar ben nog geen onvertogen woord tegengekomen.
Heerlijk hoor, ik heb m'n nieuwe virtuele Griekse stekkie gevonden :)

Een ex-Griekenland-prikbord prikker (zal me binnenkort even aanmelden en voorstellen hier)



RE: Wat een verademing hier - Aleko - 17 November 2010

Nu al vast welkom hier aanstaand forum-lid.Ik schaarde me al een tijdje geleden onder de hoede van Ger's Oriste en voel me hier altijd senang.
Hier komt echt het beste in de mensen boven; ik heb Ger geloof ik eigenlijk nog nooit zien "modereren".Kom maar gauw officiëel binnen!


RE: Wat een verademing hier - overstapper - 17 November 2010

Ook ik waag de overstap van het Gr-prikbord naar Oriste. Het is toch te gek voor woorden dat een handjevol griezels (meer zijn het er echt niet) de boel zó kunnen verzieken voor tientallen griekenland fans op het Gr-prikbord.
Zo lang het daar zo'n janboel is blijf ik er weg. Misschien moet iedereen dat maar eens doen dan wordt er vanzelf wel actie ondernomen door de beheerder daar. Weet ie eigenlijk wel dat er een prikbord aan z'n startpagina vol reklamebanners en links is gekoppeld? Volgens mij is er nooit eens even gaan kijken Huh


RE: Wat een verademing hier - prasoudi - 17 November 2010

Schuif gezellig aan in het kafeneion van Ger. De frappé, ouzo, weetjes en gezelligheid zijn hier gratis.

Oriste !


RE: Wat een verademing hier - sanne - 17 November 2010

echt veel prettiger dan op dat andere prikbord... :)


RE: Wat een verademing hier - Karel - 18 November 2010

Prasoudi, schuif een beetje op, want ik kom er ook bijzitten.
En inderdaad, wat een verademing met het Griekenland PB.


RE: Wat een verademing hier - Arthur - 18 November 2010

Het probleem met het Kreta prikbord is dat er personen zijn die onder tientallen verschillende namen ongeregisteerd prikken door telkens een andere IP adres te gebruiken en met zichzelf prikken (hoe zielig). Het GR prikbord is nu een ook grote chaos
Nu geef ik alleen nog info over Lashitti met name Agios Nikolaos up waar ik ook woon.
grz uit nog heerlijk warm Agios Nikolaos (vandaag 26 gr)
Arthur


RE: Wat een verademing hier - sanne - 18 November 2010

(18 November 2010, 17:22)Arthur schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




....grz uit nog heerlijk warm Agios Nikolaos (vandaag 26 gr)
Arthur

zit ons in het herfstige koude Nederland (vandaag 7 gr) een beetje jaloers te maken!Dodgy


RE: Wat een verademing hier - philippos - 19 November 2010

wat een verademing is het hier vergeleken met de griekenlandsite.


RE: Wat een verademing hier - Ger - 19 November 2010

Nou, da's natuurlijk altijd leuk om te horen. Fijn dat dit nieuwe forum zo enorm aanslaat. Ik had nooit durven dromen dat het in zo'n korte tijd zó enorm zou groeien en zó populair zou zijn.

En Philippos, ook jij natuurlijk welkom bij "de club" :)

(19 November 2010, 16:54)philippos schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




wat een verademing is het hier vergeleken met de griekenlandsite.




RE: Wat een verademing hier - Wick - 20 November 2010

(19 November 2010, 16:54)philippos schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




wat een verademing is het hier vergeleken met de griekenlandsite.

Het is gewoon een kwestie van "leven en laten leven" en dat wordt door velen nog al eens vergeten.
Laten wij er met zijn allen een leuke Site van maken en de mensen die erop komen in hun waarde laten.
Onze Ger zorgt wel voor de goede sfeer! chapeau Ger!

Grtz.wick


RE: Wat een verademing hier - Petra Kardoula - 24 November 2010

Op uitnodiging eens rondgekeken op dit forumen heb mij gelijk ingeschreven.
Vond er inderdaad een fijne sfeer.
Ik ben ook lid van de Hyve: Menoume ellada, daar is ook nooit een onvertogen woord en kan iedereen zijn ding kwijt of vragen stellen.


RE: Wat een verademing hier - Wim M - 30 April 2014

Dit is al een oud draadje, maar met name het Kreta PB was zo erg, dat ik een geplande reis niet liet doorgaan. Kwam op een eenvoudige vraag geen zinnig woord uit. Dacht, je zal er een paar tegenkomen op een weekje Kreta. Epirus, Lesbos en Griekenland wel ok.


RE: Wat een verademing hier - Ger - 30 April 2014

(30 April 2014, 17:06)Wim M schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Dit is al een oud draadje, maar met name het Kreta PB was zo erg, dat ik een geplande reis niet liet doorgaan. Kwam op een eenvoudige vraag geen zinnig woord uit. Dacht, je zal er een paar tegenkomen op een weekje Kreta. Epirus, Lesbos en Griekenland wel ok.

Dit is zéker een oud draadje Wim -uit 2010 zelfs- .
Gelukkig kunnen we constateren dat de sfeer hier anno 2014 over het algemeen nog steeds gemoedelijk is. Bovendien hebben inmiddels héél wat 'Griekofielen' dit plekje gevonden waardoor het vrijwel elke dag gezellig druk in ons Oríste-Kafeneion is Smile


RE: Wat een verademing hier - messara - 30 April 2014

Vooral die XXXXXXXXX, die kan er wat van. Hij gaat lustig verder en de moderator laat betijen, tja ...
Ik beklaag die zijn buren.

---------------------
Naam verwijderd door moderator. Laten we geen namen gaan noemen want voor je het weet slaat de vlam weer in de pan en daar zit niemand op te wachten. Voor alle duidelijkheid, het ging hier niet om één persoon maar om een groepje ruziezoekers. De vaste bezoekers weten wel om wie het ging.
----------------------