Oríste! - jóuw Griekenland forum
Ongeluk Perdika - Afdrukversie

+- Oríste! - jóuw Griekenland forum (https://www.wageral.nl/oriste)
+-- Forum: Griekenland per regio (https://www.wageral.nl/oriste/forumdisplay.php?fid=54)
+--- Forum: Saronische eilanden (https://www.wageral.nl/oriste/forumdisplay.php?fid=59)
+--- Discussie: Ongeluk Perdika (/showthread.php?tid=7842)



Ongeluk Perdika - metaxa - 05 February 2021

In Mei 2016 zijn wij van Perdika naar Moni gevaren met een bootje ,in dat zelfde jaar is dat bootje overvaren
door een speedboot ,waarbij een 5 jarig meisje haar vader nog een man en ook de kaptein zijn omgekomen,
de speedboot ging ervandoor en later is de 77 jarige bestuurder opgepakt en verantwoordelijk bevonden aan
dat ongeluk ,nu is mijn vraag weet iemand hoe dat verder afgelopen is ,het was blijkbaar een invloed persoon
in Griekenland ,ik heb er namelijk nooit niets meer iets over gehoord of gelezen ,ook niet op Parakalo


RE: Ongeluk Perdika - Pieter - 05 February 2021

Metaxa, probeer eens op google te zoeken onder: accident may 2016 moni greece
Ik heb er o.a. 2 artikelen gevonden over dat ongeluk, waarvan de tweede van 27 augustus 2016 veel informatie geeft. Dit artikel staat in:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Groet,
Pieter


RE: Ongeluk Perdika - metaxa - 05 February 2021

(05 February 2021, 11:53)Pieter schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Metaxa, probeer eens op google te zoeken onder: accident may 2016 moni greece
Ik heb er o.a. 2 artikelen gevonden over dat ongeluk, waarvan de tweede van 27 augustus 2016 veel informatie geeft. Dit artikel staat in:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Groet,
Pieter

Het gaat er mij eigenlijk om is die invloedrijke Griek die dat vreselijk ongeluk heeft  veroorzaakt daar
ook werkelijk voor gestraft is  of is het in de bekende doofpot gestopt  [ en er waren toen trouwens
ook twijfels of hijzelf of een van de dames die aan boord waren achter het stuur hadden gestaan ]


RE: Ongeluk Perdika - chris - 05 February 2021

Εven in het Grieks googelen levert een heleboel artikelen op. De man is gearresteerd, na 12 maanden voorlopige hechtenis wegens gezondheidsproblemen vrijgelaten,waarna hij kort daarop in het ziekenhuis,op 78 jarige leeftijd is overleden..


RE: Ongeluk Perdika - metaxa - 06 February 2021

Het is dan maar te hopen dat de schipper zijn gezin gecompenseerd is ,want die waren natuurlijk
naast hun man en vader ook nog eens hun kostwinner kwijt ,in de zomer verdiende hij de kost om
met toeristen te varen van Aegina naar Moni ,en in de winter als visserman ,uiteraard was het voor
die vrouw ook verschrikkelijk om haar man en kind te verliezen ,als ik  het me goed herinner was
het een jong gezin uit New Zeeland  ,en er was ook nog een man die het niet overleefd heeft en
vier zwaar gewonden