Oríste! - jóuw Griekenland forum
My big fat greek wedding 3 komt eraan! - Afdrukversie

+- Oríste! - jóuw Griekenland forum (https://www.wageral.nl/oriste)
+-- Forum: Het relaxhoekje ( Griekse Muziek - Films - Series - TV-programma's - Literatuur - Reisverhalen - Internet ) (https://www.wageral.nl/oriste/forumdisplay.php?fid=41)
+--- Forum: Griekse films / series / TV-programma's / tips (https://www.wageral.nl/oriste/forumdisplay.php?fid=7)
+--- Discussie: My big fat greek wedding 3 komt eraan! (/showthread.php?tid=7922)



My big fat greek wedding 3 komt eraan! - Ger - 08 April 2021

My big fat greek wedding deel 3 staat in de steigers

Nia Vardalos schreef:Yes it is true! That for over a year we have been trying to film a script called My Big Fat Greek Wedding 3. What is also true, we are not filming. We are an independent film, and apparently independent films cannot get insurance…when we get film insurance, we are going to Greece to film.

Lees hier het gehele artikel met de aankondiging van Nia Vardalos op Greekgateway.com:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.







RE: My big fat greek wedding 3 komt eraan! - Martino - 08 April 2021

Leuk, ben benieuwd  duimpie


RE: My big fat greek wedding 3 komt eraan! - JohanV - 16 May 2022

Het is zover! Deel 3 wordt deze zomer o.a. op Corfu opgenomen:

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.







RE: My big fat greek wedding 3 komt eraan! - Martino - 16 May 2022

(16 May 2022, 10:20)JohanV schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Het is zover! Deel 3 wordt deze zomer o.a. op Corfu opgenomen:

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Leuk. Zal dan waarschijnlijk begin volgend jaar pas uitkomen! Jammer dat opa inmiddels is overleden.


RE: My big fat greek wedding 3 komt eraan! - Nanny - 16 May 2022

Ik las dat ze nog figuranten zoeken, misschien een oristelid dat zich geroepen voelt?


RE: My big fat greek wedding 3 komt eraan! - Patrick - 24 June 2022

4 dagen geleden zijn de opnames gestart. Jammer genoeg zijn die deze morgen ontsierd door een ongeval met speedboten bij het filmen van een scene.

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.







RE: My big fat greek wedding 3 komt eraan! - Martino - 31 December 2022

Weet er iemand hoe het met deze film er voor staat? Komt hij al uit? Ben benieuwd hoe men het gaan oplossen nu vader/opa is overleden.

Uit een andere/eerdere topic:
"De Grieks/Amerikaanse acteur Michael Constantine, bij ons o.a. bekend als vader Gus Portokalos in 'The Greek Big Fat Wedding' met de lijfspreuk 'Put some Windex on it', is op 94-jarige leeftijd overleden."


RE: My big fat greek wedding 3 komt eraan! - Ger - 01 January 2023

(31 December 2022, 19:23)Martino schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Weet er iemand hoe het met deze film er voor staat? Komt hij al uit? Ben benieuwd hoe men het gaan oplossen nu vader/opa is overleden.

Uit een andere/eerdere topic:
"De Grieks/Amerikaanse acteur Michael Constantine, bij ons o.a. bekend als vader Gus Portokalos in 'The Greek Big Fat Wedding' met de lijfspreuk 'Put some Windex on it', is op 94-jarige leeftijd overleden."

Volgens dit bericht zijn de opnames al achter de rug:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.







RE: My big fat greek wedding 3 komt eraan! - Patrick - 21 February 2023

(31 December 2022, 19:23)Martino schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Weet er iemand hoe het met deze film er voor staat? Komt hij al uit? Ben benieuwd hoe men het gaan oplossen nu vader/opa is overleden.

Première zou op 8 september zijn volgens dit artikel:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.







RE: My big fat greek wedding 3 komt eraan! - Martino - 21 February 2023

(08 April 2021, 13:27)Martino schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Leuk, ben benieuwd  duimpie

(21 February 2023, 11:32)Patrick schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




(31 December 2022, 19:23)Martino schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Weet er iemand hoe het met deze film er voor staat? Komt hij al uit? Ben benieuwd hoe men het gaan oplossen nu vader/opa is overleden.

Première zou op 8 september zijn volgens dit artikel:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.







RE: My big fat greek wedding 3 komt eraan! - Ger - 12 May 2023

Inmiddels is/zijn de officiële trailer(s) beschikbaar:







RE: My big fat greek wedding 3 komt eraan! - JohanV - 12 May 2023

Ik kan niet wachten! Gaan we zeker zien!


RE: My big fat greek wedding 3 komt eraan! - vlagreco - 12 May 2023

Ziet er veelbelovend uit!   zwaaivlag


RE: My big fat greek wedding 3 komt eraan! - Xristina B - 29 August 2023

Speciaal voor Johan V.: Al te zien op woensdag 6 september in CineCity Vlissingen! Voor de meesten natuurlijk wel in een uithoek ?


RE: My big fat greek wedding 3 komt eraan! - JohanV - 29 August 2023

(29 August 2023, 22:08)Xristina B schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Speciaal voor Johan V.: Al te zien op woensdag 6 september in CineCity Vlissingen! Voor de meesten natuurlijk wel in een uithoek ?

Dank voor de tip Xristina! Heb zojuist de kaartjes gekocht voor woensdag, dat wordt genieten!  up


RE: My big fat greek wedding 3 komt eraan! - Martino - 30 August 2023

Helaas niet bij ons in de buurt in een bioscoop. Dichtste bij is Breda als ik het zo bekijkt. Volgens mij komt de film niet in alle bioscopen Huh , wij willen hem graag zien.
Wachten maar even af.


RE: My big fat greek wedding 3 komt eraan! - Ger - 03 September 2023

(30 August 2023, 07:48)Martino schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Helaas niet bij ons in de buurt in een bioscoop. Dichtste bij is Breda als ik het zo bekijkt. Volgens mij komt de film niet in alle bioscopen Huh , wij willen hem graag zien.
Wachten maar even af.

Ik denk dat je 'm deze week wel in de buurt zult kunnen gaan zien hoor. Hier in de regio Heerlen / Kerkrade is 'ie op meerdere plekken te zien vanaf woensdag 6 september. Dus even de plaatselijke bioscoopagenda's in de gaten houden zou ik zeggen Wink


RE: My big fat greek wedding 3 komt eraan! - Marian55 - 05 September 2023

Vanaf 6 september ook in sittard. 20.00 uur 11 euro.

Heb mijn stoel gereserveerd.


RE: My big fat greek wedding 3 komt eraan! - JohanV - 06 September 2023

We zijn net terug. Wat een fantastische afsluiting van deze "trilogie". Een lach, een traan, een heel mooi eerbetoon aan de overleden "Gus Portokalos", oftewel Michael Constantine. Dat heeft Nia Vardalos zo mooi in de film vertaald. MBFGRW is thuis gekomen! We gaan nog minimaal één keer, want één keer kijken is niet genoeg.
Misschien dat het aan het mooie weer te wijten was, maar er zaten, inclusief wij zelf, maar negen man in de zaal. Ach, als je niet weet wat je mist, mis je het ook niet.  Wink Big Grin
Ik kan alleen maar zeggen: Ga kijken!  Smile


RE: My big fat greek wedding 3 komt eraan! - Ger - 07 September 2023

Ook wij hebben de film vanavond gezien. Erg leuk en, zoals Johan aal aangaf, een prachtig eerbetoon aan Gus Portokalos. Hierdoor is hij, net als in de eerste twee delen, uiteindelijk ook weer de 'hoofdpersoon' in het laatste deel. Erg goede muziek ook en mooie beelden van Corfu en Symi.
Wat mij betreft een aanrader.

NB: er is wel weinig belangstelling in 'onze' bioscoop; we zaten met z'n viertjes in de zaal Confused . Da's wel jammer voor zo'n superleuke film.......


RE: My big fat greek wedding 3 komt eraan! - Nanny - 10 September 2023

Dat t op Corfu speelt wist ik, maar Symi is langs me heen gegaan....leuk.


RE: My big fat greek wedding 3 komt eraan! - Martino - 12 September 2023

Ook wij zijn naar de film geweest. Helaas moesten wij voor de film naar Breda voor de dichtstbijzijnde bioscoop waar de film draait maar het was de moeite waard.
Heerlijke en leuke film. Goede muziek. Gaan er zeker nog een keer naar toe want één keer is niet genoeg Smile . 
Wij zaten met negen mensen in de bioscoop. Voordeel was daardoor dat het heerlijk rustig was.


RE: My big fat greek wedding 3 komt eraan! - Marian55 - 14 September 2023

Hij is goed! 
Wij willen m ook nog een keer zien. Heerlijke film met veel emotie en plezier. 
Deze overtreft de eerdere films wel. 
Wij zaten ook maar met een paar mensen in de bios.


RE: My big fat greek wedding 3 komt eraan! - cors - 14 September 2023

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






De recensie in Kathimerini


RE: My big fat greek wedding 3 komt eraan! - JohanV - 14 September 2023

(14 September 2023, 16:34)cors schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






De recensie in Kathimerini

Hoe herkenbaar! Die Jocelyn Noveck is net als haar "collega" broodschrijvers zo verzuurd als een verschrompelde citroen! lol  Gelukkig zijn onze recensies hier beter!  
Mag ik een recensie geven over haar recensie? Dan is dit het oordeel:  Rodekaart

Maar ik ben onbevooroordeeld bevooroordeeld hè!  Big Grin Big Grin