Oríste! - jóuw Griekenland forum
Langere termijn rentals - Afdrukversie

+- Oríste! - jóuw Griekenland forum (https://www.wageral.nl/oriste)
+-- Forum: Griekenland algemeen (https://www.wageral.nl/oriste/forumdisplay.php?fid=89)
+--- Forum: Wonen in / emigreren naar Griekenland (https://www.wageral.nl/oriste/forumdisplay.php?fid=115)
+--- Discussie: Langere termijn rentals (/showthread.php?tid=7988)



Langere termijn rentals - Marcel@1 - 08 June 2021

Beste leden,

Absoluut een herhaling van zetten, maar ik ben op zoek naar een website, die appartementen te huur aanbiedt voor de langere termijn. 
Heeft iemand een tip van een actuele site die nog wel in de lucht is en aanbiedingen heeft tot 400 euro per maand? 


p.s. Ik heb al flink rond gesnuffeld op het forum.


RE: Langere termijn rentals - Arthur - 08 June 2021

(08 June 2021, 12:22)Marcel@1 schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Beste leden,

Absoluut een herhaling van zetten, maar ik ben op zoek naar een website, die appartementen te huur aanbiedt voor de langere termijn. 
Heeft iemand een tip van een actuele site die nog wel in de lucht is en aanbiedingen heeft tot 400 euro per maand? 


p.s. Ik heb al flink rond gesnuffeld op het forum.

In welk deel van Griekenland wil je huren?


RE: Langere termijn rentals - hv642 - 08 June 2021

(08 June 2021, 14:35)Arthur schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




(08 June 2021, 12:22)Marcel@1 schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Beste leden,

Absoluut een herhaling van zetten, maar ik ben op zoek naar een website, die appartementen te huur aanbiedt voor de langere termijn. 
Heeft iemand een tip van een actuele site die nog wel in de lucht is en aanbiedingen heeft tot 400 euro per maand? 


p.s. Ik heb al flink rond gesnuffeld op het forum.

In welk deel van Griekenland wil je huren?

Wees heel voorzichtig met sites van makelaars zeker die niet uit Griekenland komen bieden vaak huur opjecten aan met wurgcontracten die absoluut niet rechtsgeldig zijn in Griekenland en als er problemen ontstaan word je door niemand geholpen omdat je niet volgens de Griekse wet aan het huren bent, dus heel goed oppassen dat het volgens de Griekse wetgeving gebeurd met de bijbehorende geldige Griekse huurcontracten die bij de Griekse belastingdienst zijn aangemeld anders bij problemen ben je de klos.


RE: Langere termijn rentals - chris - 09 June 2021

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.