Oríste! - jóuw Griekenland forum
Verkiezing 'Foto van het jaar' 2021 - Afdrukversie

+- Oríste! - jóuw Griekenland forum (https://www.wageral.nl/oriste)
+-- Forum: Το καφενείον- Het Griekse praathoekje (https://www.wageral.nl/oriste/forumdisplay.php?fid=46)
+--- Forum: Foto van de week - In de spotlights - Thema van de maand (https://www.wageral.nl/oriste/forumdisplay.php?fid=97)
+--- Discussie: Verkiezing 'Foto van het jaar' 2021 (/showthread.php?tid=8210)

Pagina's: 1 2


RE: Verkiezing 'Foto van het jaar' 2021 - Harma - 17 January 2022

(16 January 2022, 23:05)Wilma schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Gefeliciteerd Toos/Raki, Arthur en Willem... ik  had er op 10 gestemd  en deze 3  waren deze ook mijn favorieten Applaus-bravo


Maar er waren verder ook zeer veel mooie en leuke foto,s bij !! bv,  Bij 1 foto nr.31 van Harma kreeg ik een beetje  last heimwee naar ons strandje van Kokkari Wink

Ja Wilma, Kokkari doet wat met je....
Ben blij dat ik er eind juli weer heen mag


RE: Verkiezing 'Foto van het jaar' 2021 - Arthur - 17 January 2022

Het was harstikke leuk, niet de postbode maar Ger met Nienke kwamen mijn 2e prijs persoonlijk overhandigen net als vorig jaar, we wonen maar een paar km van elkaar af.
Natuurlijk moesten we weer voor een heel jaar bij kletsen, het was een gezellige middag, natuurlijk met echte Limburgse vlaai bij de koffie.
Nogmaals dank je wel Ger en de sponsoren die het weer mogelijk hebben gemaakt.
duimpie
Groetjes Danka en Arthur



RE: Verkiezing 'Foto van het jaar' 2021 - Wim M - 18 January 2022

Allemaal van harte! Ook de niet winnaars, er zitten echt juweeltjes tussen.


RE: Verkiezing 'Foto van het jaar' 2021 - El Greco - 18 January 2022

"Ge-fe-li-ci-taart"aan de winnaars! Big Grin


RE: Verkiezing 'Foto van het jaar' 2021 - jjohn - 18 January 2022

Gefeliciteerd aan de winnaars.
Mijn aandacht ging vooral naar de foto's met voor mij typische Griekse sferen en die waren er weer heel veel.  groet
Prachtig allemaal!  

Great picture


RE: Verkiezing 'Foto van het jaar' 2021 - WillemP - 18 January 2022

Van harte gefeliciteerd plaats 1 en 2!
Ik heb vandaag mijn 3e prijs pakket ontvangen.
Super leuk om uit te pakken.
Ger, dankjewel daarvoor.

Was al helemaal vergeten dat ik een foto had ingestuurd, en win ik zomaar een 3e plaats!

Alle stemmers hartelijk dank!

Een mooi jaar gewenst allen, met hopelijk Griekse Zon voor iedereen op het Oriste forum.

Groetjes,
Willem


RE: Verkiezing 'Foto van het jaar' 2021 - Raki - 19 January 2022

Hallo allemaal 
Langs deze weg wil ik iedereen bedanken die op mijn foto heeft gestemd. En natuurlijk de andere prijswinnaars ook gefeliciteerd .
Heel leuk het ontvangen cadeau pakket 
Ook Ger bedankt 
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.