Oríste! - jóuw Griekenland forum
Griekse Nederlandse Man gezocht - Afdrukversie

+- Oríste! - jóuw Griekenland forum (https://www.wageral.nl/oriste)
+-- Forum: Het relaxhoekje ( Griekse Muziek - Films - Series - TV-programma's - Literatuur - Reisverhalen - Internet ) (https://www.wageral.nl/oriste/forumdisplay.php?fid=41)
+--- Forum: Samen naar Griekenland (het contacthoekje) (https://www.wageral.nl/oriste/forumdisplay.php?fid=124)
+--- Discussie: Griekse Nederlandse Man gezocht (/showthread.php?tid=8374)



Griekse Nederlandse Man gezocht - Dennis Chiron - 11 May 2022

Beste Griekse /Nederlandse man (liefst tussen de 40 en 55 jaar)
Mijn naam is Dennis (48) en ik ben heel erg nieuwsgierig of er iemand een soort van hetzelfde doel nastreeft als ik. Ik werk op een holistische manier (holistische mensenvisie) met mannen en geef hen massage en coaching. Zelf val ik op mannen en daarom is dat mijn doelgroep waar ik mijn eigen coachingbedrijfje op richt hier in Nederland.  Ik werk met de energie van Chiron (Uit de Griekse Mythologie ‘The Wounded Healer’ genoemd) Chiron was half mens half paard en was een goedaardige Centaury.
Ik ben toe aan een grote verandering en daarom zoek ik misschien jou wel? Ik ben inmiddels 6x het buitenland avontuur aangegaan. 3x Rhodos…3x Spanje en heb daar veel van geleerd.
Nu zou ik het helemaal geweldig vinden als ik een Grieks/Nederlandse man zou mogen ontmoeten van ongeveer mijn leeftijd…die toevallig ook nog eens in de buurt van Millina (Magnesia) Volos Griekenland woont….dichtbij Mount Pelion. Iemand die me hier vanuit Nederland even wegwijs kan maken van hoe het daar is om te wonen etcetera. Ik wil voordat ik het besluit definitief ga nemen heel veel informatie vergaren.
De bedoeling is om soort van Chiron Coaching reizen aan te gaan bieden in Nederland vanuit Griekenland waar ik dan een soort van praktijk aan huis heb of bij pensioen/hotel. Ik wil dan wandeltochten maken o.a. naar de grotten van Chiron…en dus spirituele reizen aan gaan bieden in het hoger segment. Ook zoek ik dan evt. iemand die een klein beetje de financiële middelen heeft om in het begin mij te helpen. Beter zou zijn dat deze persoon die ik zoek al een locatie bezit in de buurt van Pelion ofwel daar al in de toerisme zit. Ik zou dan ook jullie bedrijf mee kunnen laten helpen groeien….dan is een investering van geld niet nodig.(alles natuurlijk met goede afspraken)
Misschien is er iemand die dezelfde droom of verlangen heeft???? Zoja…neem dan contact op met mij…ik heb geleerd in de kern van alle buitenland-avonturen dat het fijn is om met 2en te zijn zodat er een vangnet is mocht er iets zijn…en daarom zou een Grieks/Nederlands sprekende man echt heel leuk zijn. Niet geschoten is altijd mis…..een speld in een hooiberg misschien…. Wil je meer info over mij kijk dan op mijn website. Groet Dennis Chiron

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.