Oríste! - jóuw Griekenland forum
Rookvrije stranden - Afdrukversie

+- Oríste! - jóuw Griekenland forum (https://www.wageral.nl/oriste)
+-- Forum: Το καφενείον- Het Griekse praathoekje (https://www.wageral.nl/oriste/forumdisplay.php?fid=46)
+--- Forum: Het kafeneion - Schuif gezellig aan in ons Griekse dorpscaféetje (https://www.wageral.nl/oriste/forumdisplay.php?fid=14)
+--- Discussie: Rookvrije stranden (/showthread.php?tid=8412)



Rookvrije stranden - metaxa - 06 June 2022

Nadat op het eiland Serifos al een tijdje een rookvrij strand is nu ook bij Rafina een strand  wat rookvrij is
omdat 60% van de troep die daar ligt uit sigaretten peuken  bestaat en ook om mensen die last hebbenvan
de rook nu ook kunnen genieten van hun strandbezoek [ik denk dat je daar niet veel Grieken gaat zien aangezien
hun rookgedrag ]


RE: Rookvrije stranden - JohanV - 06 June 2022

(06 June 2022, 12:10)metaxa schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Nadat op het eiland Serifos al een tijdje een rookvrij strand is nu ook bij Rafina een strand  wat rookvrij is
omdat 60% van de troep die daar ligt uit sigaretten peuken  bestaat en ook om mensen die last hebbenvan
de rook nu ook kunnen genieten van hun strandbezoek [ik denk dat je daar niet veel Grieken gaat zien aangezien
hun rookgedrag ]

Of ze laten zich gewoon er zich niets aan gelegen liggen!  Big Grin  Hypocrite


RE: Rookvrije stranden - metaxa - 06 June 2022

(06 June 2022, 12:14)JohanV schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




(06 June 2022, 12:10)metaxa schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Nadat op het eiland Serifos al een tijdje een rookvrij strand is nu ook bij Rafina een strand  wat rookvrij is
omdat 60% van de troep die daar ligt uit sigaretten peuken  bestaat en ook om mensen die last hebbenvan
de rook nu ook kunnen genieten van hun strandbezoek [ik denk dat je daar niet veel Grieken gaat zien aangezien
hun rookgedrag ]

Of ze laten zich gewoon er zich niets aan gelegen liggen!  Big Grin  Hypocrite
Rafina en omgeving zijn zo,n 21 stranden ,en op het eilandje Serifos 14 mooie stranden ,dus plaats genoeg
voor de rokers ,aldus een ex roker ,maar ik heb er geen last van als iemand rookt ,maar ben wel blij dat ik
gestopt ben  Tongue


RE: Rookvrije stranden - Pieter - 06 June 2022

We zagen in 2011 op een Portugees strand hoe het ook kan. De foto spreekt voor zich en wie weet kan dit op de Griekse stranden ook ooit worden ingevoerd.
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.