Oríste! - jóuw Griekenland forum
Metro luchthaven-Piraeus - Afdrukversie

+- Oríste! - jóuw Griekenland forum (https://www.wageral.nl/oriste)
+-- Forum: Het relaxhoekje ( Griekse Muziek - Films - Series - TV-programma's - Literatuur - Reisverhalen - Internet ) (https://www.wageral.nl/oriste/forumdisplay.php?fid=41)
+--- Forum: Op weg naar/in Griekenland - over land - over zee - door de lucht (https://www.wageral.nl/oriste/forumdisplay.php?fid=118)
+--- Discussie: Metro luchthaven-Piraeus (/showthread.php?tid=8480)



Metro luchthaven-Piraeus - Patrick - 26 July 2022

Nu moet nog steeds overgestapt worden in het metrostation Monastiraki maar (heel) binnenkort zal het mogelijk zijn om van de luchthaven rechtstreeks met de metro naar Piraeus te gaan. Normaliter zal dat nog deze zomer zijn. De rit van de luchthaven naar Piraeus zal ongeveer 55min duren. Ideaal dus voor reizigers die vanuit Piraeus de ferry nemen na aankomst in Griekenland.

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




&lang=en


RE: Metro luchthaven-Piraeus - cors - 10 October 2022

De nieuwe metro stations zijn vandaag in gebruik genomen. Je kunt nu rechtstreeks van de haven naar het vliegveld.

Cors

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.







RE: Metro luchthaven-Piraeus - Nanny - 10 October 2022

Yep, en laten ze dat station nou geel hebben, de aek kleur. Maar in pireas schijnt iedereen olympiakos te zijn, rood was dus passender. Vele grappen over gemaakt vandaag.
Mijn man is Aek...velen in onze omgeving Olympiakos....


RE: Metro luchthaven-Piraeus - Patrick - 10 October 2022

(10 October 2022, 21:59)Nanny schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Yep, en laten ze dat station nou geel hebben, de aek kleur. Maar in pireas schijnt iedereen olympiakos te zijn, rood was dus passender. Vele grappen over gemaakt vandaag.
Mijn man is Aek...velen in onze omgeving Olympiakos....

Dat zal nou Griekse humor zijn, Nanny. Stel je voor dat het groen (Panathinaikos, mijn favoriet ) zou geweest zijn. Dat zou pas lachen geweest zijn. Big Grin


RE: Metro luchthaven-Piraeus - cors - 10 October 2022

(10 October 2022, 21:59)Nanny schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Yep, en laten ze dat station nou geel hebben, de aek kleur. Maar in pireas schijnt iedereen olympiakos te zijn, rood was dus passender. Vele grappen over gemaakt vandaag.
Mijn man is Aek...velen in onze omgeving Olympiakos....

Als ik alle graffiti op de Griekse treinen zie heb ik er alle vertrouwen in dat het alsnog rood wordt Tongue