Lange tussenstop in Athene - Afdrukversie +- Oríste! - jóuw Griekenland forum (https://www.wageral.nl/oriste) +-- Forum: Το καφενείον- Het Griekse praathoekje (https://www.wageral.nl/oriste/forumdisplay.php?fid=46) +--- Forum: Het kafeneion - Schuif gezellig aan in ons Griekse dorpscaféetje (https://www.wageral.nl/oriste/forumdisplay.php?fid=14) +--- Discussie: Lange tussenstop in Athene (/showthread.php?tid=8971) |
Lange tussenstop in Athene - Theodore - 07 February 2024 We hebben op de luchthaven van Athene een lange tussenstop van 08:30 uur . Heeft er iemand tips hoe deze lange tussenstop te overbruggen op deze luchthaven ? Nog te vermelden is dat deze lange tussenstop 's avonds is . RE: Lange tussenstop in Athene - hpkuipers - 09 February 2024 Neem taxi naar de stad centrum leuk! RE: Lange tussenstop in Athene - Theodore - 09 February 2024 Wij komen tegen half twaalf 's avonds aan op de luchthaven van Athene !!! RE: Lange tussenstop in Athene - Buurman - 09 February 2024 Is het niet zo dat juist dan het 'echte' leven daar net begint? RE: Lange tussenstop in Athene - metaxa - 09 February 2024 (07 February 2024, 11:15)Theodore schreef:Sofitel 5sterren hotel ,helaas nogal prijzig,maar is maar de weg oversteken RE: Lange tussenstop in Athene - Theodore - 09 February 2024 Kan je de luchthaven zo maar verlaten ? RE: Lange tussenstop in Athene - Martino - 09 February 2024 Avra hotel Rafina gratis transfer met busje van en naar vliegveld en prima ontbijt. Kan je ook nog wat rusten voor de volgende vlucht. RE: Lange tussenstop in Athene - Patrick - 09 February 2024 (09 February 2024, 12:33)Theodore schreef: Natuurlijk. Waarom zou je dat niet kunnen? RE: Lange tussenstop in Athene - rolf1 - 09 February 2024 Je kunt ook naar Tina Apartments. Heel dicht bij het vliegveld. Een heel stuk goedkoper dan AVRA Gratis transfer en eenvoudig ontbijt. RE: Lange tussenstop in Athene - metaxa - 09 February 2024 (09 February 2024, 12:32)metaxa schreef: Jaren geleden hebben wij een overnachting gedaan ,dat was toen iets van 150 euro ,maar ik zie dat het nu rond de 230 euro is, maar je komt dan wel uitgerust op je vakantie adres RE: Lange tussenstop in Athene - vlagreco - 09 February 2024 (09 February 2024, 17:18)rolf1 schreef: Ik heb ook even gekeken voor 1 overnachting, tweepersoonskamer, in hotel AVRA (Rafina), begin juni: maar 'liefst' 184 euro. Het begint er zo op te lijken dat die gratis transfer naar de luchthaven niet echt gratis is... RE: Lange tussenstop in Athene - Patrick - 09 February 2024 (09 February 2024, 20:06)vlagreco schreef: Wow, dat is een fikse verhoging Laatste keer, 2 jaar terug, betaalde ik 95€. Maar kan nog niet tippen aan het Sofitel rechtover de ingang van de luchthaven. Daar zie ik prijzen van 335€!!! RE: Lange tussenstop in Athene - SuWe21 - 09 February 2024 Je kunt Peri’s Hotel proberen. Ligt tegen vlieghaven aan. RE: Lange tussenstop in Athene - Theodore - 10 February 2024 Misschien niet vermeldt maar het is op de terugweg naar huis . Wij komen van Kefalonia en wegens vluchtwijzingen zitten wij met die 08:30 uur layover in Athene . RE: Lange tussenstop in Athene - Petross - 10 February 2024 Misschien is Lavrio of Rafina nog een optie om te overnachten? RE: Lange tussenstop in Athene - metaxa - 10 February 2024 (10 February 2024, 17:02)Theodore schreef:Nou dan zou ik maar het nachtleven van Athene in stappen , als je de volgende dag tenminste niet moet gaan werken RE: Lange tussenstop in Athene - Theodore - 10 February 2024 Beste , hoe kan ik het nachtleven instappen als wij om 11:30 uur in Athene aankomen en de volgende vlucht naar Brussel is om 08:30 uur en per slot van rekening , wij zij mensen van 78 en 75 jaar oud . Dat nacht leven is niet meer aan ons besteed . Is alles gesloten na 12: 00 s' nachts op de luchthaven of zijn er gelegenheden waar wij onze tijd kunnen verdoen ? Ik denk aan restaurants of koffiehuizen . RE: Lange tussenstop in Athene - metaxa - 10 February 2024 (10 February 2024, 17:44)Theodore schreef:wij hadden vorig jaar een wachttijd van 6 uur maar dat was overdag, en dan is er wel iets te eten en drinken ,maar hoe dat s,nachts is daar heb ik geen ervaring mee RE: Lange tussenstop in Athene - SuWe21 - 10 February 2024 Ik heb ooit een nacht moeten overbruggen in Athene. Dat was geen succes. Bijna alles was gesloten en er was geen plek om even te liggen. Toen ik dit toch probeerde op 2 stoelen werd ik ruw gewekt door de beveiliging. Kortom: het was afzien. De hele terugvlucht naar Brussel geslapen. Doe ik zo nooit meer RE: Lange tussenstop in Athene - metaxa - 12 February 2024 (09 February 2024, 20:21)Patrick schreef:Voor 347 euro heb je een retourvlucht Amsterdam - Kefalonia met Transavia ,dit zijn rechtstreekse vluchten RE: Lange tussenstop in Athene - Theodore - 12 February 2024 Kan ik mijn vluchten nog wel annuleren bij Aegean ??? RE: Lange tussenstop in Athene - Buurman - 12 February 2024 Als dat zo is zou ik eerst kijken of je op betreffende datum elders kan boeken en dat dan doen. Alleen als je zekerheid hebt om te anuleren. RE: Lange tussenstop in Athene - Theodore - 12 February 2024 5,3 km van het centrum M2 Studio - Uitzicht op Zee
€ 82 Prijs € 82 Inclusief belastingen en toeslagen Dit vind ik op Booking com . € 82 voor één nacht en voor twee personen en free transfer van en naar luchthaven . RE: Lange tussenstop in Athene - Petross - 12 February 2024 Een mooi alternatief ziet er goed uit (heb stiekem gekeken) . Ik zou er voor gaan alles beter dan overnachten op de airport. Ik heb hem ook maar opgeslagen bij booking.com. Je weet maar nooit. RE: Lange tussenstop in Athene - Theodore - 12 February 2024 Je kunt ook rechtstreeks boeken bij Tina's appartement aan dezelfde prijs als booking.com . Enige nadeel , het is niet terg betaalbaar moest je om de een of andere reden annuleren . Ik had mij intussen al geïnformeerd bij Tina's appartems en dit kreeg ik terug ; Beste Wij willen u graag bedanken voor uw voorkeur voor onze appartementen. Wij bieden een gratis 24-uurs transferservice van/naar de luchthaven (aankomst/vertrek) plus gratis ontbijt van 05.00 uur tot 09.00 uur. U kunt de beschikbaarheid van kamers en prijzen, afhankelijk van uw aanvraag, controleren via onze pagina op Booking.com. Nadat u uw reservering bij ons heeft geboekt, sturen wij u een gedetailleerd bericht waarin alles wordt uitgelegd wat u nodig heeft voor uw verblijf bij ons. Vergeet alstublieft niet om ons de details van uw aankomst (vlucht, tijd, datum) te sturen via uw reservering op de boekingspagina. U vindt onze pagina via de volgende link: |