Giannis Parios
#1
Giannis Parios is mijn favoriete Griekse zanger. Via deze link hoor je het nummer waar ik de voorkeur aan geef (S'agapo giati eisai oraia). Overigens zingt hij hierin samen met George Dalaras.

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.







Edwin's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#2
Hoi Edwin,

Ja inderdaad erg mooi, zo samen met Dalaras. Ik ben eigenlijk al langer op zoek naar een CD van Dalaras in duet met anderen (Griekse) zangers en zangeressen. Al weet ik helemaal niet of die er wel is Huh?
Angeliki's signatuur Χαιρετισμους! 
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




  gremo
Quote
#3
Hallo Angeliki, Ik moet je bekennen dat ook ik niet weet of een dergelijke CD bestaat. Wellicht kun je eens proberen op You Tube wat te vinden en kun deze je via diverse vrij verkrijgbare tooltjes als losse MP3's naar je PC downloaden?
Edwin's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#4
Er is van george dalaras een cd samen met de zangeres marinella deze is uitgebracht door EMI in 2003 gewoon goed Albert
Quote
#5
er is ook een cd van hem met Theodorakis live sto lykavito.
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




&imgrefurl=http://www.answers.com/topic/theordorakis-o-erotikos-live-sto-lykavito&usg=__B-xNumLTgkmoR90qwVeqV_-4BHc=&h=181&w=200&sz=11&hl=nl&start=0&zoom=0&tbnid=OuCHOqUcNdksHM:&tbnh=94&tbnw=104&ei=8UO7TZKtLoaq8APDwaHEBg&prev=/search%3Fq%3Dlive%2Bsto%2Blykavito%26um%3D1%26hl%3Dnl%26sa%3DN%26rlz%3D1W1SUNA_en%26biw%3D1149%26bih%3D535%26tbm%3Disch&um=1&itbs=1&iact=hc&vpx=148&vpy=128&dur=391&hovh=94&hovw=104&tx=109&ty=70&page=1&ndsp=18&ved=1t:429,r:0,s:0
Mieke's signatuur greeksmiley2:
Quote
#6
samen met glykeria cd en dvd concert
Quote
#7
Als men de volgende zoekopdracht intypt in Google:

Yiannis.Parios.live.at.Lycabettus.The.Erotic.Theodorakis.21-7-01.Pareoula.Adek.avi

dan krijg je een flink aantal hits om via een Torrent of NZB een DVD te downloaden waarbij de volgende beschrijving wordt gegeven:

Yiannis Parios live at Lycabettus - the Erotic Theodorakis (2001) from the concert organized in July 2001 by the magazine Diphono.
With The Orchestra "Mikis Theodorakis"
File : 993 MB (993 MB), duration: 2:07:59, type: AVI, TVRIP
Video : 818 MB, 893 Kbps, 25.0 fps, 544*416 (4:3), XVID
Audio : 175 MB, 192 Kbps, 48000 Hz, 2 channels,

Ik heb deze DVD die ruim twee uur genieten geeft. Een absolute aanrader !!
Edwin's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#8
Ik heb ook een hele mooie cd van Yannis Parios, waarop hij allemaal duetten zingt.
Wij zaten heerlijk te eten in Karavomilos (Kefalonia) aan het meertje, toen er op de achtergrond een ontzettend mooi muziekje op stond. Wij vroegen de ober meteen, wie dat waren die zo mooi zongen.
Hij ging gelijk een cd voor ons regelen en de volgende avond hadden we hem al.
Dus Angeliki mocht je toevallig die kant op gaan, dan weet je vast wel welke plek ik bedoel.
Quote
#9
Hoi Ine,

Ja, ik denk inderdaad wel in welk restaurantje je bedoeld. Ik doe mijn ogen dicht en droom weer even weg....Rolleyes.

Is dit een CD met verschillende duetten, dus met verschillende zangers en/of zangeressen samen met bijvoorbeeld Parios? Want daar ben ik eigenlijk naar op zoek.
Angeliki's signatuur Χαιρετισμους! 
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




  gremo
Quote
#10
ja dat klopt die is het........errug mooi, en wat was het daar een mooi plekje.
Ik zwijmel weer helemaal weg.
Ik zal eens kijken of ik een copie voor je kan maken.
Ik heb Ton opdracht gegeven hem te zoeken voor je.
Quote
#11
Super! Ik wacht het even af:)!
Angeliki's signatuur Χαιρετισμους! 
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




  gremo
Quote
#12
Fantastische zanger, Giannis Parios! Twee jaar geleden hoorde ik hem live bezig op het Syntagmaplein te Athene. Wat een stem heeft hij.
Een van mijn favoriete nummers van hem:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Gewoon de ogen dicht doen, en luid genoeg zetten... en denken dat je in Griekenland bent. Cool
vlagreco's signatuur YAMAS !   ->  
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




 
Quote
#13
Γιάννης Πάριος geboren als Ioannis Varthakouris op het eiland Paros op 8 maart 1946 heb ik een aantal keren horen en zien optreden. Geweldige zanger. Mijn keuze voor een verzoeknummer is "Maria" van de cd uitgave Minos MCD 930

Kalanichta
Tekemel
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Zaterdag 12 februari Yiannis Parios op MEGA TV iakovos 7 1.925 13 February 2022, 23:44
Laatste bericht: iakovos
  Giannis Ploutarchos vlagreco 11 2.730 01 February 2022, 17:13
Laatste bericht: iakovos
  Giannis Haroulis maart '17 in de Melkweg Ger 2 2.425 07 October 2016, 17:57
Laatste bericht: Tzimis Bazoukas
  Giannis Ploutarchos live bij MEGA TV Bouboulina 1 2.836 12 November 2015, 23:14
Laatste bericht: Electra63
  Giannis Haroulis naar Nederland!! Frits 0 2.199 14 December 2014, 22:49
Laatste bericht: Frits
  Nieuwe cd Parios Syrietje 6 4.495 18 May 2014, 19:14
Laatste bericht: Syrietje
  Yannis Parios Erwin 51 39.480 29 May 2013, 16:12
Laatste bericht: Brandaki
  Te koop: Ticket Parios 22 mei Brussel Syrietje 2 2.605 17 May 2013, 18:13
Laatste bericht: Syrietje
  Giannis Ploutarchos Dafne 4 4.227 03 June 2012, 15:15
Laatste bericht: Imogen
  Gezocht: nieuwste CD Parios Yorgos 4 4.227 14 January 2010, 22:07
Laatste bericht: theeke

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)