Psinthos
#1
Ik hoor hier een paar mensen die toch regelmatig naar Rhodos gaan.
Sinds 2006 gaan wij nu eind september ook voor de vijfde keer terug, en ik wilde iets vragen.Blush
Kent er iemand het dorp Psintos, vermoed bijna van wel, daar is een taverne "Pigi Fasouli" een beetje naar beneden van het dorpsplein en daar kan je de beste geit of “katsiki” eten.up
In 2007 hebben vrienden ons daarheen gestuurd, maar vonden we het niet, en vorig jaar op aanraden van iemand in Rhodos stad hebben we nog eens een poging gedaan en gevonden, en vonden we het zo lekker dat we de derde dag nog eens terug zijn gegaan.Rolleyes
Dit maar ter info en zonder verplichtingen hoor.
Heeft ook niks met Satelliet te maken.

       
Quote
#2
Psintos ken ik wel Choreftis; wij waren er in 2003 voor het laatst. De taverne kan ik me niet meer herinneren, maar het is natuurlijk alweer een hele poos geleden dat we er waren.

Onze Rhodos-liefhebber in hart en nieren DJ Dakman zal het vast kennen maar ik meen te weten dat 'ie op dit moment op Rhodos zit en momenteel dus waarschijnlijk hier niet meeleest. Hij zal na thuiskomst vast wel reageren als Rhodos-fan vlaggetje.gif .

Geeft trouwens helemaal niets dat dit niet over satellietontvangst gaat hoor, daarom is dit ook het Griekse koffiehoekje oftewel het kafenion Cool

Ger
Quote
#3
(05 August 2009, 19:30)Ger schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Onze Rhodos-liefhebber in hart en nieren DJ Dakman zal het vast kennen maar ik meen te weten dat 'ie op dit moment op Rhodos zit en momenteel dus waarschijnlijk hier niet meeleest. Hij zal na thuiskomst vast wel reageren als Rhodos-fan vlaggetje.gif .

We volgen het op als ie terug is, wij kijken er in alle geval al naar uit hoor.

Choreftis.
Quote
#4
hoi Choreftis

wij zijn ook in Psintos geweest heerlijk dorpje

alleen zaten wij bij To Stolidi, hartverwarmende mensen hebben daar al 46 jaar een restaurant

kijk maar eens op de volgende link Angel
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






bij onderstaande link moet je even naar onder scrollen daar staat ook iets over Psintos

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






groet Harm
harm's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#5
(09 August 2009, 01:33)harm schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




wij zijn ook in Psintos geweest heerlijk dorpje

alleen zaten wij bij To Stolidi, hartverwarmende mensen hebben daar al 46 jaar een restaurant

Hallo Harm,

Het toeval wil nu wel dat we daar (bij Stolidi) de vorige keren ook gaan eten zijn, en zoals je zegt, vriendelijk en lekker eten.
Maar aangezien dat we in ons verlof meestal maar drie dagen een auto huren moeten we dan wel een keuze maken.

Wij logeren nu altijd in een Mitsis hotel (Petit Palais) in Grivastreet in de nieuwe stad, dit heb dit destijds gekozen omdat het zo nabij de oude stad ligt, en ik ben zo'n beetje verliefd op die oude stad, ik blijf daar maar rondkuieren en kijken, gewoon prachtig.

En als we daar wat gaan eten, gaan we meestal naar een goed (dat vinden wij toch) restaurant, jammer genoeg zonder Griekse naam, nlk "Napoleon", Mandhilara 1, bij Thanasis die gehuwd is met een Nederlandse vrouw uit Helmond.

Ja we kijken er zeker naar uit om op 29 september weer te vertrekken hoor.

PS: Dit is toch wel een leuk forum hoor, en ik vind dat Ger dat heel goed doet, weet trouwens uit ervaring wat crab dat je kan binnen krijgen.up

Mensen allemaal nog een prettige zondag,

Choreftis.
Quote
#6
hallo Choreftis,

wat betreft het forum hier kan het alleen maar eens zijn, Ger doet het prima :pb

wat toevallig wij zijn ook helemaal verzot op de oude stad geweldig om daar rond te dolen kan de straatjes wel dromen weet beter de weg dan in mijn eigen stad Static

wij zitten dan ook 5 min lopen van de oude stad en wel in
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





en onze restaurants zijn
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




en
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






leuk hier ook van die Rodofielen tegen te komen wij komen er al sinds 2000 2x per jaar uitgezonderd dit jaar (door omstandigheden) maar hopen dit eind september goed te maken.

gr. Harm

ps. jullie hebben ook een leuke site
harm's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)