500 (inmiddels 1000) leden!
#81
(29 March 2012, 07:12)Ger schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ik kreeg een paar vragen over het aantal leden dat gisteren ineens weer naar 1000 ging nadat het 1001e lid zich aanmeldde. Dat komt omdat een lid die ooit z'n wachtwoord vergeten was daarna een nieuw account aanmaakte. Hij/zij verzocht me beide accounts samen te voegen waardoor er uiteraard 1 account werd verwijderd. Dus geen 'mysterieus' gedoe maar een gewone onderhoudsactie. Dat gebeurt wel vaker hoor; klik maar eens op de naam van het nieuwste lid en kijk dan naar het getal bovenaan in de adresbalk; je ziet dan bijvoorbeeld dat het origineel lid nummer 1196 zou moeten zijn.........
Dus geen paniek, er gebeuren geen onverklaarbare dingen. Het valt normaliter ook niet op, alleen nu wel omdat het om zo'n mijlpaal gaat. Jammer eigenlijk ook dat er nu toch een beetje een 'smet' hangt rond deze feestelijke gebeurtenis Confused

Hoi Ger,

Ook van mijn zijde van harte gefeliciteerd met deze mijlpaal en ik hoop dat je op deze geweldige voet blijft voortgaan.
En ja als er zo'n prijs door Athur beschikbaar wordt gesteld kun je verwachten dat er om wordt gevochtenBig Grin

Groet,

Dick
Quote
#82
Zo effe druk geweest met werk en ineene over de duizend.Gefeliciteerd en blijf ons geliefde Griekenland met soms kritiek maar vooral met humor en liefde volgen.Op naar de volgende mijlpaal [Afbeelding: 2h2e3up.gif]
Quote
#83
Van harte Ger,en we gaan gewoon wachten op de 1500.
[Afbeelding: 2ngeanm.gif]
Quote
#84
Beste Ger, ook van ons van harte met het bereiken van deze fantastische mijlpaal wat alleen maar kan lukken door met elkaar een meer dan gezellig en uiterst informatief forum te vullen wat op een geweldige wijze door jou wordt gemodereerd. Absoluut een groot compliment aan jou! efcharisto1
Quote
#85
Even de leuke rode draad er tussen door;)
[Afbeelding: animaatjes-computer-32558.gif] Zo Ger, je hebt het er maar druk mee.... Ze rennen vanuit hun computertje naar je toe....

Nu nog maar 2 te gaan en er staan dan alweer 2000 leden op de teller :)
Vanaf eind Maart zijn er dan 1000 bij gekomen ... .. Topscoreup !
Quote
#86
Het forum groeit inderdaad supersnel, maar zó snel nou ook weer niet Blush

1198 + 2 = 1200 Big Grin

Je bent gewoon helderziend Wilma, over enige tijd zal die magische 2000 vast wel worden gehaald :)
Quote
#87
Je weet hoe groot een forum kan worden, Ger?

Dit forum
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




begon in 2001 met een kleine 100 gebruikers en heeft nu, 11 jaar na dato, 197.410 leden ...... Of je daar nu blij van wordt is een ander verhaal.

Ik moet zeggen dst het hier allemaal prima bij te houden is. Op andere fora waar ik zit gaat het echt veel sneller met posten.

Hebben jullie al wel eens een Oriste-meeting gehad?
Quote
#88
Als een van de eerste leden die geweldig te spreken was en is over de manier zoals jij deze Webside beheerst een groot:



[Afbeelding: 28b9y7q.jpg] [Afbeelding: 28vdjlg.jpg]

De rest volgt!
Wick's signatuur Houdoe
Wick
Quote
#89
Hahaha, [Afbeelding: animaatjes-lachen-69404.gif] Sorry Ger, Ik had even Te snel gekeken en zag die ene 1 voor een negen aan ...(bloos)
Maar 1200 is natuurlijk evengoed een mooi getal !
Quote
#90
Kom op mensen, nog eentje. Niet bang zijn, ze bijten niet (mij niet althans).
@ Ger fijn dat je de banner Bring Them Back op je site hebt gezet. Zelf heb ik op de site van de vereniging een wat opvallendere variant laten zetten die ook de stand aan geeft. Als oprechte Griekenlandfans moeten we toch 1200 steunbetuigingen kunnen opbrengen?!
Quote
#91
(11 July 2012, 15:48)Wick schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Als een van de eerste leden die geweldig te spreken was en is over de manier zoals jij deze Webside beheerst een groot.....
Da's ontzettend fijn om te horen Wick, ik ga er bijna van Blush
Dit compliment wil ik echter meteen ook terugleggen bij jou en alle andere leden van dit forum. Mede door de sfeer en de manier waarop de leden met elkaar omgaan is het voor een beheerder een fluitje van 'n cent om een forum als dit te modereren. In tegenstelling tot vele andere fora laat men elkaar hier in elkaars waarde en is er nauwelijks enige wanklank te bespeuren.

(11 July 2012, 16:01)Wilma schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Sorry Ger, Ik had even Te snel gekeken en zag die ene 1 voor een negen aan
Ach Wilma, een cijfertje 1 of een 9, wat maakt het uit? De Grieken keken jarenlang niet op een cijfertje meer of minder oops

(11 July 2012, 15:45)Vito schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Hebben jullie al wel eens een Oriste-meeting gehad?

Misschien moet dat er maar eens van komen; lijkt me gezellig. Ik kom wel al een paar jaren Nederlanders en Vlamingen op vakantie in Griekenland tegen die vertellen dat ze veel info op 'een' Grieks forum hebben gevonden en stomverbaasd zijn als ik de naam van dat forum noem en vertel dat ik het wel ken Big Grin
Quote
#92
Welkom aan Theodor en Maria, forumlid 1200 !!!

greeksmiley2

-------------------------

Ik wil er nog aan toevoegen dat Ger steeds de Griekse kapel in het midden houdt, en nooit openlijk negatief uithaalt naar een forumlid (zelfs al zou daar uitzonderlijk eens aanleiding toe geweest zijn). Neen, Ger respecteert steeds eenieder. Het respect vanwege Ger straalt over naar de forumleden, die ook dit respect hanteren.
Ger, het succes van dit forum is voor een heel groot deel jouw eigen verdienste!
vlagreco's signatuur YAMAS !   ->  
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




 
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 7 gast(en)