Op naar de 600
#1
Hallo, ik ben Harma. Ik lees inmiddels een jaar mee en heb mij vanmiddag geregistreerd. Op naar de 600 dus. up
Ik kom inmiddels al een aantal jaren in Griekenland.
Op 26 juli vertrek ik samen met mijn man voor de vierde opvolgende keer naar Kokkari op Samos. zonnetje
Volgend jaar willen we naar Lesbos.
Daarvoor zijn we op Corfu, Zakyntos, 3 x Kos, 4 x Kreta en Rhodos geweest.
Op Kos waren we in Kardamena, Tigaki en afgelopen mei in Kos-stad.
Op Kreta waren we in Analipsi, Sissi, Mirthos en Stalos.
Heb net nog even de mooie site van Kees bekeken over Analipsi.

Ik wens iedereen een fijne vakantie en voor de thuisblijvers ook mooie zonnige dagen.





Harma's signatuur Pluk de dag 
                         gremo
Quote
#2
Beste Harma,
Welkom op deze site. Je wordt altijd weer een beetje warm als je hier leest wat iedereen aan vakantieplezier in Griekenland beleeft en hoeveel warmte ze de grieken geven.
Wij komen al jaren op Kos en waren er ook in Mei dit jaar. Wij tellen weer af naar september. Dit zijn hele mooie maanden om vakantie te vieren. Alhoewel ik heb ervaren dat Kos in de winter, januari/ februari ook heel relaxed is.

Groet Helma
Quote
#3
welkom Harma

welkom op het forum veel lees plezier hier

groeten ger
Quote
#4
Hallo Harma,

Ook welkom op de site !!!!
En ik zie dat jullie ook naar Samos gaan.
Wij vertrekken volgende week vrijdag 22 juli en wij gaan naar Agios Konstatinos. Dus wie weet misschien zien of horen we mekaar wel op Samos!!!!
Wij hebben er erg veel zin in!!!!

Groetjes Els en Jac
Quote
#5
welkom hier Harma!

groeten Petra
Quote
#6
Dank je wel!

Helma, wij waren er van 8 t/m 15 mei. Het weer viel een beetje tegen. De temperatuur was wel goed. We hebben één avond behoorlijk wat regen gehad. Wel heel veel gefietst en in Tigaki bij onze favoriete taverna Esperos op het terras gezeten.

Els en Jac, wij gaan 26 juli voor 2 weken. Vorig jaar zijn we met de duitse Joe mee geweest met een jeeptocht. We willen dit jaar weer mee. Ook willen we een dag mee varen met de belg Patrick Ven van go2samos.be Zijn jullie wel eens mee geweest?
Wij hebben er ook erg veel zin in!!

Groet, Harma
Harma's signatuur Pluk de dag 
                         gremo
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)