Fijn..
#1
Ben nu voor de 2de keer op dit forum en wat mij meteen opvalt...geen gekat of ellende zoals op het Kreta-forum! Helaas is dit forum blijkbaar ook nog niet zo bekend....veel minder vieuws en up to date info. Waar ligt dat aan...nog geen nieuwe berichten in augustus...vakantie maand! WAT kunnen we hier aan doen???
Quote
#2
(23 August 2011, 19:10)Magda schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ben nu voor de 2de keer op dit forum en wat mij meteen opvalt...geen gekat of ellende zoals op het Kreta-forum! Helaas is dit forum blijkbaar ook nog niet zo bekend....veel minder vieuws en up to date info. Waar ligt dat aan...nog geen nieuwe berichten in augustus...vakantie maand! WAT kunnen we hier aan doen???

Dag Magda,

Ik vrees dat je via een verkeerde link binnenkomt op het forum; probeer deze eens:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




of klik bovenaan deze pagina op "Forum".
Géén gekat en ellende, dat klopt helemaal gelukkig. Laten we dat vooral zo houden. Maar weinig bekendheid, pageviews en info, dat lijkt me niet getuige de cijfers van alléén al deze maand (t/m 22 augustus 2011):

Aantal bezoekers: 11223
Aantal pageviews: 37407
Nieuwe leden: 46 (gemiddeld 2 nieuwe leden per dag!)
Aantal nieuwe discussies: 33
Aantal nieuwe berichten: 426

Voor een vrij nieuw forum geen slechte cijfers lijkt me.
Maar, nogmaals, ik denk dat je in een bepaalde rubriek binnenkomt i.p.v. de hoofdpagina. Laat je even weten wanneer je alle berichtjes van deze maand hebt bijgelezen ;) ?
Enne..... wil je het hier op Oríste toch nóg drukker hebben maak gerust wat reklame op die andere fora :)

Ger

Quote
#3
Yassou Magda, op dit forum is het inderdaad heerlijk relaxt, totdat er iemand probeerd de orde te verstoren, in dat geval grijpt Ger kordaat maar vooral diplomatisch in, wanneer zien we je op Kreta, ben 31 augustus weer terug in Agios Nikolaos tot juli volgende jaar.
grz Arthur
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#4
welkom hier Magda!

groeten Petra
Quote
#5
Magda welkom op het forum en veel lees plezier

groeten ger
Quote
#6
Wat een gedoe daar op het Kretaprikbord. Nu gaan zelfs de moderators daar meeruzieën Huh
Kunnen we niet op de één of andere manier de leuke prikkers van daar hier naartoe halen zodat we hier normaal met elkaar over ons geliefde Kreta kunnen kletsen zonder dat geruzie daar? Ik durf er al bijna niets meer te plaatsen en lees er hoogstens nog zo nu en dan mee. Alhoewel, zoals ik daar ook al schreef (en vervolgens weggehaald is) komen ze niet veel meer verder dan wat gespam van iemand die voortdurend naar z'n eigen website refereert en wat ordinaire burengevechten. Ik wil lekker over Kreta praten of is dat teveel gevraagd? Ik ben al een hele poos lid van dit Oriste maar kom er zelden een ongepaste reactie tegen. Waarom kan dat hier wel en daar niet Huh

Dus Kretafans, als jullie dit lezen, kom allemaal (behalve de spammers en ruziezoekers natuurlijk, die mogen dáár blijven) lekker hierheen zodat we de draad weer kunnen opnemen. Laten we het weer lekker zoals vanouds over Kreta hebben Exclamation
Quote
#7
Wil graag even reageren op de mening en ervaringen van Yorgos.
Ook ik kwam alle dagen(tot gisteren) op het Kreta Pb bord om te lezen en sloeg geen bericht over(dus weet ik wat daar speelt) en soms ook om reactie achter te laten.
Het is geensinds mijn bedoeling om hier over zwakke punten van dat Pb gaan te schrijven of te gaan roddelen en zeker geen personen bij naam noemen, dat vind ik ongepast.
Maar daar ik probeer een eerlijk mens te zijn die iedereen recht in de ogen wil blijven kijken en niet tegen onrecht kan,
moet mij even iets van het hart.
Op het Kreta prikbord is een persoon die al vele jaren in zijn postings goede informatie geeft,vragen stelt die over Kreta gaan, de ander in zijn waarde laat,nog nooit één ongetogen woord geschreven heeft wat ook maar lijkt op schelden, vernederen of ruzie zoeken...... en.zó kan ik nog wel even doorgaan.
Het klopt ook dat die persoon alle weken een bericht plaatsten op Pb met nieuws over kreta en daarmee een discussie op gang wil brengen over zaken die op Kreta spelen of aan de orde zijn, welleswaar met aanklikbare verwijzing naar een website, die in mijn optiek geen commerciele website is maar een informatieve , en die informatie is verkregen door jaren lange ervaringen van die persoon tijdens zijn verblijven op Kreta die hij aan zijn schriftje toevertrouwde en op een website uitwerkt om op die manier de ander daar zó zijn voordeel mee te laten doen.
Je kan op die informatie website The Wonderful West niets kopen, wel heeft een ieder de vrije keuze om vanuit die website door te klikken naar een andere website(waar van ik hier geen naam ga noemen)en daar is wel het een en ander te koop wat met Kreta te maken heeft.
Dus de mening van anderen dat die wekelijke berichten in het hokje SPAM thuishoren kloppen niet volgens mij.
SPAM is ongevraagde reclame, en ik kom geen woord reclame tegen in die wekelijkse verwijzing.

Ik wens iedereen een fijne dag!




Quote
#8
Ik denk dat een discussie over dat andere forum daar gevoerd moet worden en niet hier !
Quote
#9
en waarom ventileer je deze mening hier en niet op her prikbord en het klopt totaal niet wat je zegt want de site staat vol met reizen workshops winteraanbiedingen fotoreizen enz enz. die hij allemaal organeseerd.
Het enige doel van de stukjes op het prikbord van deze man is om je naar zijn site toe te lokken niets meer en niets minder.

Ik ventileer dit wel op het prikbord, dat doe ik al tijden en na jaren word er nu opgetreden door de moderators.


sites vernoemen die goede info geeft over plekjes en of plaatsen is prima en mag ook op de prikpagina.

commerciele site's en spammen mag niet zo simpel is het.

Maar nogmaals dat moet je op het prikbord ventileren niet hier.

Dat lijkt me net zo netjes.




Quote
#10
Cornelius dit is jou interpretatie van........

en daaruit blijkt dat je mijn reactie niet goed leest en/of anders verwoord en niet goed kijkt op die bewuste informatieve website, want daar zie jij dan meer als ik....

Quote
#11
Je bent deze topic begonnen met je voor te stellen beste Magda, de woorden wisseling tussen Kees en Akrotiri horen hier niet thuis maar op het KP, voor deze discussies ben je tenslotte niet op Oriste komen kijken. En @Xander ik het ben het deze keer helemaal met je eens .
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#12
(07 October 2011, 13:41)Akrotiri schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Cornelius dit is jou interpretatie van........

en daaruit blijkt dat je mijn reactie niet goed leest en/of anders verwoord en niet goed kijkt op die bewuste informatieve website, want daar zie jij dan meer als ik....

zou ik als ik jou was toch eens goed op het menu boven in de site kijken.
Verder ga ik hier niet discusieren over het prikbord dat doe ik darr dus wat mij betreft einde discussie hier.
Quote
#13
(07 October 2011, 12:39)Akrotiri schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Dus de mening van anderen dat die wekelijke berichten in het hokje SPAM thuishoren kloppen niet volgens mij.

Akrotiri, een prikbord is een forum, een discussieplatform waar zoals de naam al doet vermoeden gediscussieërd wordt. Een plek waar alleen links worden geplaatst is een linkenpagina, of Startpagina in dit geval. Dergelijke links horen dus op die linkenpagina thuis en niet op het forum. Als je die info dan wilt vermelden doe je dat op een forum integraal, eventueel met vermelding van de bron. Dus niet simpelweg met een linkje in de hoop dat men daar wel heen surft.
Het gaat me trouwens niet alleen om die spammer hoor, van het geruzie van de "heren" uit Anios Nikolipsi wordt ik langzaam maar zeker ook niet goed.

Quote
#14
Uit deze reactie blijkt maar weer eens dat je niet goed leest,kijkt en het niet begrijpt.

Ik heb het zuiver en alleen over de informatieve website TWW die ik in mijn eerdere reactie omschrijf.
Jij gaat een stap verder in het menu op die website en dan kom je idd heel ergens anders uit,
maar dat is geheel jou vrije keuze, niemand zegt dat jij dat moet doen.

En jij mag natuurlijk zelf beslissen of je het hierbij laat/het einde discussie is.

Mag ik dat ook zelf uitmaken.....
Quote
#15
Beste mensen, ik wil/moet hier toch even ingrijpen Exclamation
Ik denk dat het niet netjes is om hier op het forum te klagen over de werkwijze van een ander forum. Tip: stuur even een berichtje naar de beheerder/moderator van dat forum. Wellicht dat hij/zij er iets aan kan doen. Laten we het hier op Oríste over Griekenland hebben en niet over spammers op andere fora. Gelukkig is Oriste (nog) op een enkele uitzondering na spamvrij. Hoop dat dat zo blijft dizzy

Ger
Quote
#16
Je hebt gelijk maar ik erger me rot daar op het Kretaprikbord. Wil je als Kretagek op je vrije zaterdagmorgen eens lekker rustig wat bijlezen over je eiland zitten er alweer een zootje (telkens dezelfde) gifkikkers te bekvechten of irritante harry de spammer z'n "geweldige" westen pagina op slinkse wijze te promoten.
Archhhhh Angry
Ger, heb jij niet nog wat tijd over om daar ook als moderator te fungeren? Weet zeker dat die etters dan in no-time zijn verdwenen Big Grin
Quote
#17
(05 November 2011, 16:28)Yorgos schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ger, heb jij niet nog wat tijd over om daar ook als moderator te fungeren? Weet zeker dat die etters dan in no-time zijn verdwenen Big Grin

Nee, dank je feestelijk Yorgos Confused
Maar eerlijk gezegd begrijp ik je ook niet helemaal; als ik het ergens niet (meer) naar m'n zin zou hebben of, zoals jij, je aan bepaalde figuren zou ergeren, dan zou ik me daar niet meer vertonen. Er zijn immers goede alternatieven. Gelukkig is Oríste 100% "harry de spammer"- en "gifkikker"-vrij ;) en heeft bovendien een eigen Kreta-sectie........

PS: Ik zit momenteel even een paar daagjes in Luxemburg, vandaar het afwijkende vlaggetje naast/onder m'n naam.


Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Een fijn weekend allemaal Cornelius 3 1.975 12 October 2019, 07:11
Laatste bericht: Wim M

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 2 gast(en)