Aan het testen
#1
Beste forumgebruikers en lezers,

Aangezien dit het "Kafenion" noemt mag het ook al eens leuk zijn. Big Grin

Daarom wil ik jullie de forto’s niet onthouden die een vriend bij hem thuis van mij heeft genomen. Blush

Dit terwijl we een test aan doen waren of er bij hem überhaupt een mogelijkheid was om Astra te ontvangen, daar hij nogal wat hoge bomen had staan.

Gelukkig moesten we net naast de bomen zijn, en niettegenstaande de primitieve opstelling is de test wonderbaarlijk positief verlopen, en hebben we er ook nog goed bij gelachen, want jammer, de bak bier bleek achteraf te mankeren….. Tongue

               

PS: Ik zat daar wel niet uit vermoeidheid hoor, maar de ontvanger was aan het scannen…. Cool

Grts,
Choreftis
Choreftis's signatuur Receiver is een VU Solo SE.
Schotel Triax 88 cm.
Op een Technomate DiSeqc HH motor TM-2200 super.
Quote
#2
Ziet er professioneel uit hoor Jean-Pierre Big Grin , vooral die overall doet t 'm.
Mis alleen de reklame op de rug "Choreftis satellite systems" Tongue

Ik zie de dames op de achtergrond nogal bedenkelijk kijken, hadden ze wel enig idee waar jullie mee bezig waren?
Met zo'n weer is het experimenteren echt wel leuk om te doen, nietwaar?
En als het dan ook nog lukt kan zo'n dag niet meer stuk Static

Ger
Quote
#3
Leuke fotoreportage Choreftis en leuk dat je Astra kon ontvangen ondanks de bomen.
Wil 'ie nog meer satellieten kunnen ontvangen of blijft het bij Astra1?

Grz Yorgos
Quote
#4
(03 September 2009, 22:01)Yorgos schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Wil 'ie nog meer satellieten kunnen ontvangen of blijft het bij Astra1?

Grz Yorgos

Nee helemaal niet, toch nu niet, het is gewoon om toch een paar zenders in huis te hebben zonder dat hij ergens een vast contract moet onderschrijven. En wat hij zag verschijnen beviel hem wel, dus.

Grts,
Choreftis.
Choreftis's signatuur Receiver is een VU Solo SE.
Schotel Triax 88 cm.
Op een Technomate DiSeqc HH motor TM-2200 super.
Quote
#5
Inderdaad een leuk verslag Mario. Leuk om te zien hoe anderen het doen. Als buitenstaander zal dat best gek hebben uitgezien, dat je zo stil zat te wachten totdat de scan was voltooid. Ik zat ooit op een dak met een draaibaar tv'tje en leek wel de één of andere attractie zoals iedereen stond te kijken Big Grin
Quote
#6
(04 September 2009, 12:10)Mario schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Inderdaad een leuk verslag Mario. Leuk om te zien hoe anderen het doen. Als buitenstaander zal dat best gek hebben uitgezien, dat je zo stil zat te wachten totdat de scan was voltooid. Ik zat ooit op een dak met een draaibaar tv'tje en leek wel de één of andere attractie zoals iedereen stond te kijken Big Grin

Gelukkig was dit een rustige buurt, en ze konden me ook niet zien van op de weg. Dodgy

Choreftis
Choreftis's signatuur Receiver is een VU Solo SE.
Schotel Triax 88 cm.
Op een Technomate DiSeqc HH motor TM-2200 super.
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Hulp aan het Griekse Rode Kruis Beems 2 700 11 August 2021, 14:04
Laatste bericht: Beems
  Testen Corona steekproef Bowie 5 802 05 August 2021, 20:56
Laatste bericht: chris
  Ferry aan het zinken in Piraeus metaxa 12 5.972 27 April 2016, 11:03
Laatste bericht: Ger
  Het probleem "Overboeking" Aan wie ligt dat nu eigenlijk? Bouboulina 18 9.463 14 December 2015, 01:34
Laatste bericht: messara

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)