kleine aardbeving
#1
De aarde en de meubels trilden even gisteravond, ik heb er natuurlijk weer gewoon doorheen geslapen.
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#2
Nou Arthur, dan slaap je wel er vast, of de beving was zo laag, dat iedereen er door heen heeft geslapen !!

Gr: uit Poeldijk
Quote
#3
Doet me terug denken aan de tijd op Corfu, ook ergens midden in de nacht, meende rond een uurtje of 4. leek wel een trilplank, dus ik zeg tegen me partner, wat is dit nu, zegt hij heel doodleuk, "is niks bezonders is een aardbeving ga maar slapen" Ik schrok me kapot.

Al enig idee hoeveel op de schaal van Richter Arthur?


Imogen zwaaivlag
Imogen's signatuur ΟΠΟΙΟΣ ΞΕΡΕΙ ΠΟΛΛΑ,ΜΙΛΑΕΙ ΛΙΓΟ!!!! greekfilm
Quote
#4
Hier op Samos wel meerdere keren per week een aardbeving, zeg maar trilling.

Voor 2 jaar terug een heel heftige (6.5) met het episch centrum in Turkije en die deed ons het huis uitvluchten met medeneming van....juist onze sigaretten, ja, ja stel je voor dat...

Ze zijn meestal van het lichte soort maar toch schrik je je elke keer 't lazerus. Maar met regelmaat ook een heftige er tussendoor en dan schrik je je het "laplazerus".
De huizen hier zijn volgens voorschriften gebouwd, bestendig tegen aardbeving zeggen ze, maar of wij daar op kunnen vertrouwen.

Wij slapen op een 'box-spring' en die geeft de trillingen nog meer door dan een 'gewoon' bed en die trillingen doen je soms denken dat de ziekte Parkinson bij jou heeft toegeslagen. Toch maar weer een gewoon bed kopen?

Grtz. Wick

Wick's signatuur Houdoe
Wick
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)