Naar Rhodos
#1
Beste forumgebruikers,

Nog 3 maal slapen en dan vertrekken wij nog eens naar Rhodos, we kijken er ten volle naar uit lovegreece, op maandagmorgen om 7:00u gaan we (bij leven en welzijn) de lucht in Cool.

En Harm, gingen jullie daar ook niet heen rond deze tijd? Blush

Grts,
Choreftis
Choreftis's signatuur Receiver is een VU Solo SE.
Schotel Triax 88 cm.
Op een Technomate DiSeqc HH motor TM-2200 super.
Quote
#2
Alvast een heel fijne vakantie gewenst Choreftis. Geniet lekker van het mooie Rhodos en kom gezond én uitgerust weer terug.

Kalos taxidi

Ger
Quote
#3
(26 September 2009, 20:24)Ger schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Alvast een heel fijne vakantie gewenst Choreftis. Geniet lekker van het mooie Rhodos en kom gezond én uitgerust weer terug.

Kalos taxidi

Ger

Bedankt efxaristo Ger,

Wat dat genieten betreft zal wel lukken Static, maar we hebben altijd de vaststelling dat we meer vermoeid, maar voldaan en met veel herinneringen Loveys terugkomen. Dus hopen we dat het deze keer niet anders zal zijn.

Choreftis.
Choreftis's signatuur Receiver is een VU Solo SE.
Schotel Triax 88 cm.
Op een Technomate DiSeqc HH motor TM-2200 super.
Quote
#4
Fijne tijd op Rhodos Choreftis!

Heb gisteren nog een mooie reportage gezien op Phoenix-tv. Dat ging over Rhodos maar ook op het nabij gelegen eilandje Symi. Ben je daar ook al eens geweest vanuit Rhodos?
Quote
#5
(27 September 2009, 09:43)Yorgos schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Fijne tijd op Rhodos Choreftis!

Heb gisteren nog een mooie reportage gezien op Phoenix-tv. Dat ging over Rhodos maar ook op het nabij gelegen eilandje Symi. Ben je daar ook al eens geweest vanuit Rhodos?

Dank je Yorgos,

En ja we hebben Symi al gedaan, ook mooi, maar maakt niet uit hoor, we vervelen ons niet gemakkelijk.

Choreftis.
Choreftis's signatuur Receiver is een VU Solo SE.
Schotel Triax 88 cm.
Op een Technomate DiSeqc HH motor TM-2200 super.
Quote
#6
Heel veel plezier op het eiland waar wij elk jaar komen , een goede keuze Rhodos ,je zult je echt niet vervelen Static

André
djdakman's signatuur
Quote
#7
(27 September 2009, 19:59)djdakman schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Heel veel plezier op het eiland waar wij elk jaar komen, je zult je echt niet vervelen Static
André

Dank je André,

Vervelen doen we niet dikwijls in verlof, alhoewel het nu de vijfde keer is kijk ik er weer naar uit om door de oude stad te kuieren.

Jean-Pierre.
Choreftis's signatuur Receiver is een VU Solo SE.
Schotel Triax 88 cm.
Op een Technomate DiSeqc HH motor TM-2200 super.
Quote
#8
Tja heerlijk kuieren door de oude stad , ik heb nou al heimwee en we zijn pas een week of zes terug Confused
lovegreece
djdakman's signatuur
Quote
#9
hallo Choreftis

sorry dat ik nu pas antwoord (bad excuus, druk druk druk)

wij gingen inderdaad op 1 Oktober en heebn een heerlijke vakantie gehad en ook weer heerlijk door de oude stad gekuierd daar ook even naar mijn kapper geweest (deze had me al gemist dit jaar) geweldig zoals je daar nog echt klant ben en dat voor maar 12 euro
helaas door de drukte maar 1 week dit jaar maar was wel een lustrum 20x Rhodos en het blijft geweldig
ik hoop hier toch meer te kunnen posten ondanks de drukte

gr. Harm
harm's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#10
(17 October 2009, 00:52)harm schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




hallo Choreftis
sorry dat ik nu pas antwoord (bad excuus, druk druk druk)
ik hoop hier toch meer te kunnen posten ondanks de drukte
gr. Harm

kalimera Ja, hier zijn we dan ook weer, na een vermoeiende maar leuke 16 dagen Rhodos.
En wat moeten we blijven herhalen, leuke plaats, leuke oude stad, lekker eten en drinken en heel vriendelijke mensen en dit zelfs eind seizoen en ook na de vijfde maal.
Zijn weer 2 maal “katsikaki” (jonge geit) gaan eten in Psintos, en moeten beiden nu op beetje dieet gezet worden, niet alleen van de geit hoor…..Blush
En hebben ook bijna moeten zweren dat we volgend jaar terugkomen.
We zijn ook de nieuwe waterdam gaan bekijken, tussen Lardos en Laerma, dat zal voor Rhodos goed zijn als die helemaal klaar gaat zijn.
Zo, forumgebruikers (sters) lezers en lezeressen, ga nu stoppen want mijn hersenen zijn nog niet aan het Belgisch ritme gewoon. Sleepy

Grts allemaal, vlaggetje.gif

Choreftis.

Ps: Aan Harm, je moet je niet excuseren hoor, dit is nu eenmaal de moderne tijd, dit hebben we zelfs op Rhodos, we willen op een Griekse manier leven, maar moeten of willen wel overal heen en dan kom je tijd te kort.
Choreftis's signatuur Receiver is een VU Solo SE.
Schotel Triax 88 cm.
Op een Technomate DiSeqc HH motor TM-2200 super.
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Naar Rhodos Choreftis 5 5.143 23 September 2011, 11:01
Laatste bericht: Choreftis
  Naar Rhodos Choreftis 2 2.752 22 September 2010, 07:40
Laatste bericht: Choreftis
  Naar Rhodos Choreftis 8 6.639 23 August 2010, 08:00
Laatste bericht: Choreftis

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)