van youtube naar mp3
#1
Wie kan mij helpen? Regelmatig zet ik een nr. vanuit youtube over naar mp3, maar sinds enige tijd gaat aan veel nummers reclame vooraf en die wil ik niet op mijn mp3 bestandje zoals je zult begrijpen. Heeft iemand hier een oplossing voor?
Quote
#2
Volgens mij worden die commercials niet mee geconverteerd, of vergis ik me?
Ik gebruik
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




meestal.
Quote
#3
Hallo Aniet,misschien heb je hier wat aan.
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#4
Of downloadhelper (drie gekleurde ballonetjes) video binnenhalen als .FLV en dan converteren met Formatfactory naar MP3. Heeft altijd al gewerkt...

παρακαλω...
mobilhome's signatuur Mutant HD51K  op Samsung 55" 4k led 
Clarktech/Xtrend ET9000 op multifeed (4 sats)
Triax 88 op Moteck 2100
Challenger Graphite 260 camper 
Amiko A4K sat voor de camper op Teleco smart
Quote
#5
ik gebruik deze en de kinderen ook
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#6
En voor de Mac-gebruiker: sleep het geconverteerde mp3-bestand in GarageBand, hak de reclame eraf en exporteer het naar iTunes. Zeer simpel.
Quote
#7
Dank, hiermee komt het vast goed. Had het nog niet geprobeerd, dus misschien is het inderdaad zo dat de commercials niet mee geconverteerd worden...
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Flac naar MP3 gradusn 2 3.998 21 March 2011, 18:35
Laatste bericht: mobilhome
  MP3 file gezocht Yiannakis 4 3.185 30 October 2010, 09:45
Laatste bericht: oriste
  Griekse MP3 site Eleni 18 23.248 02 March 2010, 11:43
Laatste bericht: hansenria

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)